معرفی و دانلود کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

عکس جلد کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان

علیرضا کریمی در کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 شما را با خرسی سرزنده و شاداب آشنا می‌کند که خالق اصلی‌اش هانس ویلهلم است. این نویسنده و تصویرگر شهیر آلمانی این خرس مهربان را نخستین بار در مجموعه کتاب‌های والدو معرفی کرد. علیرضا کریمی در این مجلد 11 نقاشی را انتخاب کرده و یک داستان نیمه‌تمام برای هر کدام نوشته است. با تشویق کودکان به تمام کردن داستان‌ها، قدرت نویسندگی، قوه‌ی تخیل و خلاقیتشان را پرورش می‌دهید.

درباره‌ی کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10

داستان‌ها همه جا هستند. شما با داستان‌ها گذشته، حال و آینده را فقط در یک زمان درک می‌کنید و فقط با یک جا نشستن،‌ سفری به دورترین نقاط دنیا خواهید داشت. کارشناسان آموزش باور دارند که تشویق کودکان به داستان‌پردازی،‌ یکی از مهم‌ترین کارهایی است که والدین می‌توانند انجام دهند. کودکان کنجکاو هستند و مشتاق یادگیری. والدین می‌توانند از همین قابلیت کودکان برای پرورش خلاقیت و قوه‌ی تخیل آن‌ها استفاده کنند. اما برای این کار به چه چیزی نیاز دارید؟ شاید کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 به کمک شما بیاید!

علیرضا کریمی در این کتاب کودک شما را ترغیب می‌کند که داستان بگوید. او از نقاشی‌های مجموعه کتاب‌های والدو، اثر هنرمند آلمانی، هانس ویلهلم بهره برده است تا الفبای داستان‌پردازی را به فرزند شما آموزش دهد. او در هر صفحه یک نقاشی قرار داده و برای هر نقاشی یک داستان نیمه‌تمام نوشته است. شما می‌توانید از فرزند خود بخواهید ادامه‌ی داستان را در کادر «داستان را ادامه بده» بنویسد یا آن را برای شما تعریف کند. حتی می‌توانید از این هم فراتر بروید و از او بخواهید بدون توجه به داستان نیمه‌کاره،‌ خودش با نگاه کردن به نقاشی‌های کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10، یک داستان جدید خلق کند.

بعد از تمام کردن هر ده جلد این مجموعه، فرزند شما آموخته است که چگونه شخصیت‌‌های داستان را شکل دهد،‌ وقایع مختلف را توصیف می‌کند و پایانی قابل‌قبول برای داستان خود بیافریند. پس از این،‌ شما می‌توانید از کودک بخواهید که خودش بدون کمک گرفتن از کتاب‌های دیگر، یک داستان بسازد. احتمالاً با شنیدن داستان، فرزند خود را بهتر می‌شناسید و بیشتر با روحیات او آشنا می‌شوید. حتی می‌توانید او را تشویق کنید که داستانش را برای دوستان و اطرافیانش تعریف کند و نظر آن‌ها را بپرسد. با این کار‌، اعتماد‌به‌نفس کودک نیز افزایش خواهد یافت و تشویق خواهد شد که داستان‌های بیشتری خلق کند. شاید با همین کارهای به‌ظاهر کوچک و کم‌اهمیت، فرزندتان روزی به یک نویسنده‌ی بزرگ تبدیل شود!

انتشارات عارف کامل کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 را ذیل مجموعه کتاب‌های فیل و فنجون که واحد کودک و نوجوان همین انتشارات است،‌ چاپ کرده.

(حجم این کتاب بیش از 20 مگابایت است. لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز

مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز داستان خرسی به نام والدو است که به‌دنبال دوست‌های جدید است و همیشه می‌خواهد به آن‌ها کمک کند. تصویرهای کتاب برگرفته از تصویرگری‌های هانس ویلهلم برای مجموعه کتاب‌های والدو است. هدف اصلی علیرضا کریمی از نگارش این کتاب تقویت خلاقیت و قدرت تخیل کودکان بوده است. هر جلد از مجموعه کتاب داستان بخون داستان بساز 12 صفحه دارد و هر صفحه شامل یک تصویر همراه با دو یا سه خط داستان می‌شود. این چند خط سرنخی برای کودکان است تا داستان را ادامه دهند.

کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان می‌خوانیم

زمستان رسید و درختان به خواب زمستانی رفتند. در یک روز که همه جا را برف سفید پوشانده بود، والدو با خرگوش‌ها برای اسکی روی برف به بیرون از خانه آمدند. یکی از خرگوش‌ها به والدو گفت:... (داستان را ادامه بده.)

فصل بهار رسیده بود. والدو چند شاخه گل زیبا و خوش‌بو در دست داشت. پروانه‌های رنگارنگ به دنبال والدو پرواز کردند. والدو هم چون پروانه‌ها را خیلی دوست داشت،‌ به سمت حیاط خانه‌اش دوید تا... (داستان را ادامه بده.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10: داستان‌های کوتاه با امکان داستان‌نویسی برای کودکان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8653-33-2
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10

برای دریافت کتاب داستان بخون داستان بساز - جلد 10 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.