معرفی و دانلود کتاب با ادب باشیم

عکس جلد کتاب با ادب باشیم
قیمت:
۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با ادب باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با ادب باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با ادب باشیم

هری پسربچه‌ای پرخاشگر و بی‌ادب است که با رفتارهای خود همه‌ی اطرافیانش را ناراحت می‌کند. در کتاب با ادب باشیم ماجرایی جالب اتفاق می‌افتد که پس از آن هری یاد می‌گیرد با دیگران درست رفتار کند. این داستان که ذیل مجموعه‌‌کتاب «سلامت اجتماعی» منتشر شده است، مؤدب بودن و رعایت آداب معاشرت را به کودکان می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب با ادب باشیم

داستان کتاب با ادب باشیم (Be Polite) قصه‌ی پسر بچه‌ای به نام هری را به‌ تصویر می‌کشد که با پرخاشگری و رفتار بد خود، همه‌ی اطرافیانش را کلافه کرده است. والدین و معلمان هری هرچه تلاش می‌کنند تا او این رفتارهایش را کنار بگذارد، موفق نمی‌شوند. روزی هری در ایوان خانه‌شان مشغول بازی با گربه‌ای است که پیرزنی به سراغش می‌آید و از او آدرس مکانی را می‌پرسد. هری مانند همیشه با بی‌ادبی و عصبانیت با پیرزن برخورد می‌کند. پیرزن با شنیدن جملات هری عصبانی می‌شود و او را نفرین می‌کند. نفرینی که باعث می‌شود...

نفرین پیرزن درباره‌ی چیست؟ آیا می‌شود که هری مهربان و با ادب شود؟ شما چه فکر می‌کنید؟ برای دانستن پاسخ این سؤالات و البته ادامه‌ی ماجرا با کتاب با ادب باشیم همراه باشید.

گفتنی‌ست کتاب حاضر، با ترجمه‌ی فهیمه رحمتی و به همت انتشارات عارف کامل منتشر شده است. این اثر با به‌ تصویر کشیدن داستانی ساده و البته جذاب، به کودکان می‌آموزد که در خانواده و اجتماع باادب باشند و احترام به دیگران را فراموش نکنند.

کتاب با ادب باشیم مناسب چه کسانی است؟

کتاب با ادب باشیم برای کودکان 6 تا 12 سال سرگرم‌کننده و آموزنده است.

در بخشی از کتاب با ادب باشیم می‌خوانیم

پدرش بود. هری با چشمانی گریان گفت: «بابا لطفاً مرا تنها بگذار.» به نظر می‌رسید که هری از بی‌ادب بودن و هربار سزای آن را دیدن خسته شده بود. در کمال تعجب لحظه‌ای که لغت «لطفاً» را بیان کرد زخم روی پیشانی‌اش محو شد. هری فهمید وقتی با کسی صحبت نمی‌کند اتفاقی روی صورتش نمی‌افتد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با ادب باشیم
نویسنده
مترجمفهیمه رحمتی
ناشر چاپیانتشارات عارف کامل
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-964-8723-86-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب با ادب باشیم

Fathishiraz📍
۱۴۰۳/۱/۵
به نظرم مترجم این کتاب چیزی در مورد روانشناسی کودکان نمیدونسته‌ای کاش ترجمه کتاب‌هایی از این قبیل که جهت تربیت کودکان هست به افرادی سپرده شود که اطلاعات کافی دارند، در قسمتی از داستان میخوانیم که پسری به خاطر حرف بدبه صورت هری مشت میکوبد این داستان برای کودکان پرخاشگر خوانده میشود و میتواند پرخاشگری را تقویت کند، در ترجمه داستان برای کودکان نیاز هست تمام این مسایل در نظر گرفته شود
Mehrnaz
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
این کتاب برای این که بچه‌ها باادب باشند و از کلمات خوب استفاده کنند مفید است
ناهید امان الهی
۱۴۰۳/۲/۸
خیلی خوب. بیان زخم روی صورت برای بچها قابل تفهیم بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب با ادب باشیم

برای دریافت کتاب با ادب باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.