معرفی و دانلود کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟

عکس جلد کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟

تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که دلتان می‌خواهد در آینده چه شغلی داشته باشید؟ ابی هانتسمن در کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ داستان دختری به نام ایزابل را برایتان تعریف می‌کند که درست نمی‌داند باید در آینده چه کاری انجام دهد. تا این‌که یک روز پدرش علاقه‌ی او را در این زمینه کشف می‌کند. این کتاب به شما آموزش می‌دهد درباره‌ی مشاغل مورد نظرتان خوب فکر کنید و نظرتان در این باره را با خانواده، معلم و دوستانتان در میان بگذارید.

درباره کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟

ایزابل نمی‌داند می‌خواهد در آینده چه شغلی داشته باشد، تا زمانی که خانم معلم از همه‌ی بچه‌ها در این‌باره سوال می‌کند. همه برای این سوال جوابی دارند، اما ایزابل واقعاً نمی‌داند دلش می‌خواهد در چه کاری مشغول شود و این موضوع حسابی نگرانش کرده. در کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ (?Who Will I Be)، نوشته‌ی ابی هانتسمن (Abby Huntsman)، خواهید دید او چطور با راهنمایی پدرش به کارهای مورد علاقه‌‌ی خود پی می‌برد.

ایزابل با پدرش از حس سردرگمی خود حرف می‌زند. از پاسخ‌های او پیداست که دوست دارد به دیگران کمک کند. او فکر می‌کند کمک کردن هیچ‌وقت نمی‌تواند یک شغل باشد و از این بابت ناراحت است، اما پدرش نظر کاملاً متفاوتی دارد. باید دید راهنمایی‌های پدر ایزابل و زمانی که برای پیدا کردن علایق دخترش سپری می‌کند، به چه نتیجه‌ای می‌رسد... ایزابل و پدرش در شهر قدم می‌زنند و آدم‌های زیادی را می‌بینند که به شغل‌های مختلف مشغول‌اند. همه‌ی این آدم‌ها با هم یک ویژگی مشترک دارند که به ایزابل کمک می‌کند بتواند شغل آینده‌اش را در ذهن مجسم کند.

دغدغه‌ی انتخاب شغل جزو آن دسته از موضوعاتی‌ست که معمولاً از کودکی ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند. ممکن است در این سن به کارهایی علاقه نشان بدهید و بعد از مطالعه‌ی دقیق درباره‌شان حس کنید نمی‌خواهید شغل آینده‌تان باشند. یا برعکس، شاید بعد از جمع کردن اطلاعات کافی، به کاری که اصلاً مورد علاقه‌تان نیست حس خوبی پیدا کنید.

در این کتاب یاد می‌گیرید درباره‌ی کارهایی که دوست دارید حرف بزنید و با بزرگ‌ترها مشورت کنید. مثلاً ممکن است دلتان بخواهد در آینده معلم یا پزشک شوید. پس می‌توانید وظایفی را که در هریک از این شغل‌ها بر عهده‌ی افراد است، پیدا کنید و ببینید آیا علاقه‌مند به انجامشان هستید؟

کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ از زاویه‌دید سوم شخص روایت شده و گفت‌وگوهای موجود در آن به شما کمک می‌کند بتوانید خودتان را به جای شخصیت اصلی داستان بگذارید.

کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ ترجمه‌ی آرین الحسینی است که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده. گفتنی‌ست تصویرگری این اثر را جووان لو ویتوف بر عهده داشته است.

کتاب می‌خواهم چه کاره شوم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 12 ساله به نگارش درآمده است.

با ابی هانتسمن بیشتر آشنا شویم

ابی هانتسمن در دنیای رسانه چهره‌ای سرشناس است و تاکنون اجرای برنامه‌های تلویزیونی گوناگونی را بر عهده داشته است. مفاهیم کمک‌ به دیگران و نوع‌دوستی در زندگی او اهمیت زیادی دارد و مادرش از کودکی او را به خیرخواهی نسبت به دیگران ترغیب می‌کرده است. این نویسنده در حال حاضر همراه با دختر و همسرش در شهر نیویورک سکونت دارد.

در بخشی از کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ می‌خوانیم

بابا گفت: «شاید تو می‌خواهی کسی شوی که به مردم کمک کند، نه؟»
ایزابل جواب داد: «کمک کردن که شغل نیست، بابایی!»
بابا گفت: «البته که هست! خیلی از شغل‌ها مربوط به کمک کردن هستند تا دنیا به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟
نویسنده
مترجمآرین الحسینی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-743702-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟

برای دریافت کتاب می‌خواهم چه کاره شوم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.