معرفی و دانلود کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی

عکس جلد کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی
قیمت:
۵۹,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی

کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی نوشته‌ی والری آن وروود، یک مرجع کامل است که دستورالعمل‌ها و راه‌های مفیدی را برای درمان انواع اختلالات جنسی با استفاده از گیاهان دارویی در اختیارتان قرار می‌دهد. تمامی گیاهانی که آن وروود در کتاب پیش رو از آن‌ها نام برده، به‌راحتی در دسترس هستند و می‌توانید به‌آسانی آن‌ها را پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی

والری آن وروود (Valerie Ann Worwood)، رایحه‌درمانگر و عضو فعال انجمن فیزیولوژیست‌های لندن است. او در فدراسیون بین‌المللی آروماتراپیست‌ها نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و تابه‌حال کتاب‌های زیادی درباره‌ی استفاده از گیاهان دارویی برای درمان انواع بیماری‌ها و اختلالات نوشته است. آن وروود این‌بار به سراغ اختلالات جنسی رفته که یکی از شایع‌ترین مشکلات زوج‌ها هستند. متأسفانه با توجه به ماشینی شدن بسیاری از امور در دنیای امروز و استفاده‌ی بیش از حد از انواع محصولات فراوری‌شده و شیمیایی، اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به انواع ناتوانی‌های جنسی بیش از پیش در میان مردم شیوع پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد از بیان مشکل خود و مراجعه به پزشک شرم دارند و عده‌ای دیگر حتی به مشکلات خود واقف نیستند، تا زمانی‌که وارد رابطه شده و بعد از آن پی به طبیعی نبودن واکنش‌های بدن خود می‌برند.

با توجه به توسعه‌ی روزافزون علوم مختلف، مخصوصاً پزشکی و داروسازی، درمان‌های متفاوتی برای انواع اختلالات جنسی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده اما به جرئت می‌توان گفت طب سنتی و استفاده از گیاهان دارویی، همچنان جایگاه خاصی در این زمینه دارند و در بسیاری از موارد موثر عمل می‌کنند. دکتر وروود از دیرباز به داروهای گیاهی و درمان‌های طبیعی علاقه‌مند بوده است. مطالعات او در مورد آروماها و اسانس‌ها و همچنین کشفیات او در زمینه‌ی تأثیرگذاری و خواص درمانیِ آن‌ها بسیار گسترده هستند و او همچنان در حال کاوشِ تمامی ویژگی‌ها و خواص گیاهان دارویی‌ست. آن وروود در کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی (Fragrant Sensuality: Aromantics and Nature's Essential Oils) به‌طور مشخص به راه‌های تقویت قوای جنسی پرداخته و راه‌حل‌هایی بسیار کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

سلامت و تندرستی، تعادل بین جسم و روح و اعتمادبه‌نفس بالا در گروی فعل و انفعالات طبیعی بدن است و از جمله مهم‌ترین این فعل و انفعالات می‌توان به روابط جنسی سالم و منظم اشاره کرد. شاید از نظر شما هم تحقق چنین چیزی در دنیای پراسترس و پرمشغله‌ی امروز، امکان‌پذیر نباشد اما والری وروود به شما می‌گوید که در اشتباه هستید، چراکه با استفاده از بسیاری مواد طبیعی و گیاهان دارویی که خواص جادویی دارند، می‌توانید به سلامتی، تعادل و آرامش برسید.

به‌طور قطع همه‌ی ما دوست داریم که زندگی مشترک و روابط عاطفی‌مان عاشقانه و بدون استرس باشد. علاوه بر مسائل مربوط به اخلاقیات و عادات شخصی، بی‌شک رابطه‌ی جنسی یکی از مهم‌ترین ارکان در هر ازدواجی‌ست که در صورت اختلال در آن، امکان ایجاد چالش برای خود و شریک عاطفی‌مان وجود خواهد داشت. همه‌ی ما دلمان می‌خواهد رابطه‌ی جنسی گرم و پرشوری داشته باشیم که پیوندهای عاشقانه‌مان به واسطه‌ی آن محکم‌تر و ازدواج‌مان باثبات‌تر شود. کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی، فقط به راه‌حل‌های درمانی نمی‌پردازد، بلکه بسیاری از موارد ذکرشده توسط والری آن وروود، مربوط به تقویت و لذت‌بخش‌تر کردن روابط عاشقانه است؛ مثال مشخص این مورد استفاده از آروما و عطرهای خوشبویی است که مخصوص زنان و مردان هستند و موجب ایجاد میل و کشش در جنس مخالف می‌شوند. به‌عقیده‌ی وروود، راز یک زندگی پر از عشق، بوی خوش است!

دکتر والری وروود کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی را در هفت فصل به رشته‌ی تحریر درآورده است. از جمله مطالبی که در ذیل فصول کتاب به آن‌ها پرداخته شده، می‌توان به معرفی مواد طبیعی معطر، نحوه‌ی صحیح استفاده از گیاهان معطر و مواد خوش‌بوی طبیعی در افزایش کیفیت روابط زناشویی، خوش‌بوکننده‌های مخصوص زنان و مردان و فواید گیاهان معطر از جوانب دیگر درمانی اشاره کرد.

انتشارات کتاب درمانی، کتاب درمان اختلالت جنسی را با ترجمه‌ی صهبا یقین منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به کلیه‌ی زوج‌هایی که دوست دارند روابط عاشقانه‌تر و پرشورتری را با یکدیگر تجربه کنند، پیشنهاد می‌دهیم. همچنین اگر از مشکل سردمزاجی خود مطلع هستید و از شیوه‌های درمانی دیگر نتیجه نگرفته‌اید، کتاب پیش رو برای شما کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی می‌خوانیم

مواد طبیعی معطر کدامند؟

واضح است که مواد معطر طبیعی همگی مشتقاتی، دارای بو یا رایحه باشند و در ذهن شما این مسئله را به وجود می‌آورد که آن‌ها عطر دارند یعنی یک بوی مطبوع، به‌طوری که زندگی‌تان را دلپذیرتر می‌سازند. این یک تعریف درست و کوتاه از این مواد است. می‌توان گفت برای شروع تعریف خوبی است، اما در حقیت، مواد طبیعی معطر، ترکیبات پیچیده‌ای هستند که از نظر انرژی هم غنی می‌باشند. این مواد از گونه‌های متنوع و خاصی از گیاهان به دست می‌آیند که می‌توانند در گلبرگ‌ها، برگ، ساقه، دانه، ریشه، پوست یا چوب درختان باشند. به‌عبارتی دیگر از کوچک‌ترین گیاهان تا بلندترین درختان می‌توانند منبع تولید مواد معطر باشند و جالب اینجا است که هر کدام از این مواد، منحصر‌به‌فرد هستند و ترکیباتی شیمیایی دارند که دانشمندان را دچار حیرت و شگفتی ساخته است.

در سال 1980، دکتر تیلر اظهار داشت که از مواد معطر موجود می‌توان ترکیبات جدیدتری ساخت، گرچه هزاران سال است که این تفکیک انجام می‌شود ولی ما با روش‌های عملی توانسته‌ایم خود این مواد را به دست آوریم یعنی همان‌ها که شناخته شده‌اند و ترکیب یا یافته‌ی جدیدی به دست نیامده است. آن‌چه برای ما شناخته‌شده است شامل ترپنی، الکل، استر، آلدئید، کتون و فنول می‌شود.

گرچه از این مواد صدها ترکیب دیگر به دست می‌آید ولی جداسازی آن‌ها کار ساده‌ای نیست. جالب این‌جاست که مشتقاتی که از این گیاهان به دست می‌آید کاملاً با خود گیاه فرق داشته و می‌تواند اثرات متفاوتی ایجاد کند. به همین دلیل است که می‌گوییم طبیعت منحصربه‌فرد عمل می‌کند، همانطور که هرکدام از انسان‌ها منحصربه‌فرد هستند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مواد طبیعی معطر کدامند؟
فصل دوم: چگونه از گیاهان معطر و مواد خوش‌بوی طبیعی در افزایش کیفیت روابط زناشویی استفاده کنیم؟
فصل سوم: تمایل برای لمس و ماساژ
فصل چهارم: خوش‌بوکننده‌های مخصوص زنان
فصل پنجم: خوش‌بوکننده‌های مخصوص مردان
فصل ششم: فواید گیاهان معطر از جوانب دیگر درمانی
فصل هفتم: راز یک زندگی پر از عشق، بوی خوش است
فصل هشتم: تقویت نیروی جنسی با چند دستور خوراکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی
نویسنده
مترجمصهبا یقین
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات177
زبانفارسی
شابک978-964-7108-51-5
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی، کتاب‌های مسائل جنسی و زناشویی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی

آرش رحمانی
۱۴۰۳/۱/۷
عالی و بیشتر راه حل ها و‌درمان ها رو میگه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی

برای دریافت کتاب درمان گیاهی اختلالات جنسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.