معرفی و دانلود کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر: راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی

عکس جلد کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر: راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر: راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی

گرگ مک کیون در کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر که لقب «کتاب سال» را از سوی نشریه‌ی تایمز از آن خود کرده، به جنگ این باور غلط می‌رود که «تنها چیزهایی ارشمند محسوب می‌شوند که سخت به دست آمده باشند». او در این کتاب پرفروش، راهکارهایی را برای مدیریت ذهن و افزایش بهره‌وری به مخاطب ارائه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

از کودکی به ما آموخته‌اند که هر چه ارزشمند باشد، تنها با سختی کشیدن و کار زیاد به دست می‌آید. ضرب‌المثل‌هایی مانند «نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود» یا اصطلاحاتی مانند «عرق ریختن» و «زحمت کشیدن» نشان‌گر این هستند که در فرهنگ ما، نتیجه‌ای که بدون سختی کشیدن حاصل شود بی‌ارزش تلقی می‌شود. «راحت بودن» و «راحت به دست آمدن» صدای هشداری را در مغز ما به صدا درمی‌آورد که این وضعیت هرچقدر هم که خوب باشد، ماندنی و درست نیست و حتماً یک جای کار ایراد داشته است. ولی چیزی که در این میان به آن توجه نمی‌شود این است که ما با این طرز فکر، درست برعکس آنچه طبیعت برای ما برنامه‌ریزی کرده و در غرایزمان جا داده عمل می‌کنیم.

انسان از نخستین روزهای زندگی‌اش در کره‌ی زمین تا همین امروز، همواره به دنبال این بوده که کارها را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهد. او در این مسیر از خلاقیتش نیز کمک گرفته و نوآوری‌هایی ایجاد کرده تا از سختی انجام کارها کم کند. شاید «چرخ» که جزو نخستین اختراعات بشر است نشان‌گر همین موضوع باشد که انسان تمایل داشته تا به جای اعمال زور زیاد و حمل چیزهای مختلف با قدرت بدنی‌اش، آن‌ها را به سادگی و با سرعت بیشتر به این طرف و آن طرف ببرد. حالا با گذر زمان ارزش‌ها به نحوی تغییر کرده که ما تنها با عذاب دادن خودمان با کار بیشتر و سخت‌تر به درجه‌ای نسبی از رضایت می‌رسیم و در این راه چیزهای ارزشمند زیادی را نیز از دست می‌دهیم. گرگ مک کیون (Greg McKeown) قصد داشته تا با نوشتن کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر (Effortless) این باور را از بین ببرد و راه‌هایی برای آسان‌تر کردن زندگی و بالا بردن بهره‌وری پیشنهاد دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر اثری از گرگ مک کیون است که به همت لیدا عظیم‌زاده به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب و انتشارات کتاب‌درمانی ناشرین این کتاب هستند و گویندگی آن نیز به عهده‌ی محمد نظری بوده.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • کتاب سال به انتخاب نشریه‌ی تایمز

نکوداشت‌های کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

  • در دنیایی که درگیر فرسودگی شغلی است، داشتن کتاب گرگ مک کیون ضروری است. (Daniel H. Pink)
  • در زمانی که ترس، عدم اطمینان، و لیست بلند وظایفمان بیشتر و بیشتر می‌شوند، این کتاب بسیار به موقع و ضروری است. (Eve Rodsky)
  • این کتاب یک راهنمای قدرتمند برای دستیابی به اهداف خود بدون آسیب رساندن به سلامتی، سلامت روان یا روابطتان است. (Forbes)
  • آموزه‌های این کتاب به ما اجازه می‌دهد تا در مسیر کار مفید با کمترین سختی قدم برداریم. (Vice)
  • گرگ مک کیون در کتاب جدید خود بر اساس اقتصاد، فلسفه، فیزیک و علوم اعصاب، نکاتی را برای کار کردن هوشمندانه‌تر، و نه سخت‌تر، ارائه می‌کند. (Ruth Gotian)
  • همه‌ی ما به سخت‌کوش بودن خود می‌بالیم، اما وقتی می‌خواهیم سخت‌تر تلاش کنیم و به جایگاه بالاتری برسیم چه باید بکنیم؟ گرگ مک کیون در کتاب جدیدش راه حلی را برای این موضوع ارائه می‌دهد؛ به جای تسلیم شدن، فرسودگی یا قربانی کردن سلامت روان خود، می توانیم راه آسان‌تری پیدا کنیم. (Arianna Huffington)

کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب برای تمام کسانی که به دنبال بالابردن بهره‌وری و کیفیت در کار خود هستند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر: راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی می‌شنویم

ساعت چهار صبح بود که کیم جنکیز طراحی را تمام کرد. درست است شاید باورش سخت باشد، اما این‌طوری کار می‌کرد. کیم جنکیز در دانشگاهی کار می‌کرد که کارشان طی چندین سال گسترش چشم‌گیری پیدا کرده بود. متقاضیانشان چند برابر شده بودند، اما منابع و کارکنان مانند قبل بود و هیچ تغییری نکرده بود. اما به یک‌باره، کارشان چندین برابر شده بود. با گسترش سازمان، پیچیدگی در هر بخشی بیشتر شده و با سیاست‌های داخلی بغرنجی مواجه شده بودند که رمزگشایی از آن‌ها دشوار بود. سیستم جدید ملال‌انگیزی ایجاد شده بود که هماهنگی با آن سخت بود. افراد جدید دارای حسن‌نیت به مجموعه اضافه شده بودند اما باری از کار کم نشده بود. برای ادامه‌ی کار، کیم حس می‌کرد باید توان تهمتنی داشته باشد. همیشه گرایش به کار سخت داشت. احساس می‌کرد اگر تلاش طاقت‌فرسا نداشته باشد و لحظه‌ای را برای خودش بگذارد خودبین و خودخواه است و خیانت کرده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
32 دقیقه
معرفی ـ هیچ دشواری‌ای وجود ندارد
15 دقیقه
بخش اول: وضعیت راحت و بی‌زحمت
28 دقیقه
فصل اول: دگرگونی
24 دقیقه
فصل دوم: لذت
29 دقیقه
فصل سوم: رهایی
28 دقیقه
فصل چهارم: استراحت
29 دقیقه
فصل پنجم: دقت
6 دقیقه
بخش دوم: عملیات راحت و بی‌زحمت
15 دقیقه
فصل ششم: تعریف نتیجه
16 دقیقه
فصل هفتم: شروع
21 دقیقه
فصل هشتم: ساده‌سازی
41 دقیقه
فصل نهم: پیشرفت
17 دقیقه
بخش سوم: وضعیت عملی آرام یا راحت و بی‌زحمت
30 دقیقه
فصل دهم: یادگیری و آموختن
13 دقیقه
فصل یازدهم: افزایش قدرت
22 دقیقه
فصل دوازدهم: خودبه‌خود
20 دقیقه
فصل سیزدهم: اعتماد
30 دقیقه
فصل چهاردهم: پیشگیری
15 دقیقه
فصل پانزدهم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر: راهی آسان‌تر برای پرداختن به امور زندگی
نویسنده
مترجملیدا عظیم زاده
راویمحمد نظری
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر

برای دریافت کتاب صوتی آرام، راحت و بی‌دردسر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.