معرفی و دانلود کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم

عکس جلد کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم

کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم، توسط رابرت بندیکت نوشته شده و نوازندگان گیتار را با جمله‌بندی موسیقی، نت‌خوانی، فرم و سایر نکات مهم در اجرای قطعات کلاسیک آشنا می‌سازد. این کتاب که دومین جلد از کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک است، اثری مفید برای هنرجویان سطح متوسط تا پیشرفته محسوب می‌شود که قصد دارند توانایی دشیفر یا نت‌خوانی خود را همزمان با نوازندگی تقویت کنند.

درباره‌ی کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم

نوازندگان سازهای موسیقی در هر سطحی از نوازندگی، به خوبی می‌دانند که داشتن مهارت در نت‌خوانی و توان اجرای همزمان که اصطلاحاً به آن دشیفراژ یا سایت ریدینگ (Sight Reading) گفته می‌شود، نقش مهمی در اجرای قطعات موسیقی ایفا می‌کند. پرورش و تقویت این مهارت در کنار تمرین و ممارست در اجرای تکنیک‌های نوازندگی، فرد را قادر می‌سازد قطعات جدید را با سرعت و سهولت بیشتری بنوازد و توانایی‌های ذهنی و عملی خود را به صورت همزمان تقویت کند.

کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم (Sight Reading for the Classical Guitar, Level IV-V) اثر رابرت بندیکت (Robert Benedict) با هدف تعلیم نوازندگان گیتار کلاسیک به رشته‌ی تحریر در آمده. اثر پیش رو که بسیاری از اساتید موسیقی آن را تحسین کرده‌اند، دومین جلد از کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک است و شامل تمرینات روزانه برای تقویت نت‌خوانی و نوازندگی هنرجویان سطح متوسط تا پیشرفته است. استفاده از تمرینات کتاب حاضر، نوازندگان را با ریتم، تفسیر فرم‌های موسیقی، جمله‌بندی و دیگر نکات مهم در فراگیری گیتار کلاسیک آشنا می‌سازد.

کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم با ترجمه‌ی میثم میریان توسط مؤسسه‌ی نشر تولید علم فرزانگان برنا به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق سایت و اپلیکیشن کتابراه در دسترس علاقه‌مندان به کتب آموزش موسیقی قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم

  • این اثر کتابی عالیست که با سیستمی هوشمندانه نوشته شده و مواد آموزشی لازم را در اختیار هنرجویان و استادان گیتار قرار می‌دهد. (پروفسور الی کاسنر، آکادمی گیتار تورنتو)

  • روش ارائه شده در کتاب از نظر مفهومی و موسیقایی بسیار ارزشمند است. (جیمز الدنبرنگ)

  • ظهور خوشایند یک کتاب آموزشی که به شدت مورد نیاز بود. (ویلیام فرانک، وسترن بورد)

کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم مناسب چه کسانی است؟

استادان، نوازندگان سطح متوسط تا پیشرفته و علاقه‌مندان به فراگیری گیتار کلاسیک، از مطالعه‌ی کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم می‌خوانیم

پروفسور الی کاسنر (Guitar Academy, Toronto)... ‌ "بسیار خوب، سیستماتیک و سنجیده۔۔۔ لازم و مفید بمنظور کمک به مطالب آموزشی که بطور یکسان در دسترس هنرجویان و معلمان گیتار می‌باشد. “

لیونا بُوید: "مجموعه کتاب‌های دشیفراژ بسیار عالی و می‌تواند کمک شگرف و شایانی به هنرجویان گیتار نماید.... یک کمک ارزشمند در آموزش گیتار کلاسیک محسوب می‌شود۔“

دکتر پیتر دانر ‌(Sound Board Magazine): "کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک جای خالی در ادبیات موسیقی که برای سال‌های متمادی خالی مانده بود را پر کرده است۔ تسلسل و به هم پیوستگی منطقی این تمرینات با توجهی ستودنی فکر شده است. کوتاه، اما در عین حال کامل: آموزشی و در عین حال حمایت‌کننده؛ این قطعات موسیقائی کوتاه، هنرجو را در رسیدن به یکی از مهم‌ترین موهبت‌هایی که موسیقیدانان در پی آن هستند سوق می‌دهد: و آن موهبت خوب دشیفر کردن است۔"

ئُوربرت کرفت ‌(Conservatory of Music, University of Toronto)... "کامل، سیستمی دقیق برای بهبود درک و دریافت گیتاریست‌ها از سازشان از نقطه نظر دشیفر قطعات۔“

جیمز اولدنبرگ (Olsen - Oldenburg Duo): "شیوه‌ای ارزشمند، ادراکی و هم موسیقائی۔“

ویلیام فرانک (Western Board of Music): "... مقدمه و مدخلی شایسته که به عنوان منبع آموزش موسیقی بسیار مورد نیاز می‌باشد۔“

فهرست مطالب کتاب

سطح Iv- تمرینات موسیقی (69 قطعه)
بخش تکمیلی- (مثال‌های 70 تا 107)
ریتم‌ها- (68 نمونه)
سطح v- تمرینات موسیقی (63 قطعه)
بخش تکمیلی- (مثال‌های 64 تا 121)
ریتم‌ها- (68 نمونه)
علامات تفسیری موسیقی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم
نویسنده
مترجممیثم میریان
ناشر چاپی موسسه نشر تولید علم فرزانگان برنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات75
زبانفارسی
شابک979-0-901-4601-2-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم

برای دریافت کتاب دشیفراژ برای گیتار کلاسیک - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.