معرفی و دانلود کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

عکس جلد کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر
قیمت:
۶۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

ربه‌کا که هنوز هم نتوانسته میل سیری‌ناپذیرش را نسبت به خرید کردن کنترل کند، این بار، به دنبال ماجراهای جلد نخست، در کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر قرار است خود را برای سفری تفریحی در کنار نامزدش آماده کند. بااین‌حال، به نظر می‌رسد جمع کردن چمدان، برای او هرگز کار آسانی نخواهد بود! سوفی کینسلا در این داستان طنزآمیز نشان می‌دهد که چطور این دختر جوان قصد دارد تا با خرابکاری‌های جدیدش، هم خود و هم دیگران را به دردسر بیندازد!

درباره‌ی کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

اگر اهل سفر باشید، می‌دانید که یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا بستن چمدان و انتخاب کردن وسایل ضروری است. مخصوصاً اگر یک عالمه لباس‌های گران‌قیمت و شیک در کمدتان جا خوش کرده باشند و شما دنبال فرصتی باشید تا تک‌تک آن‌ها را یک‌ بار هم که شده در طول سفر امتحان کنید. «ربه‌کا» هم دقیقاً همین حال‌و‌روز را دارد. در صورتی که پیش از این، جلد اول مجموعه‌ی دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا را تهیه کرده باشید، حتماً از میل سیری‌ناپذیر این دختر برای خرید، مخصوصاً خرید لباس خبر دارید. البته جدیداً خرید چمدان هم به کارهای موردعلاقه‌ی ربه‌کا اضافه شده، طوری که اتاقش دیگر جای سوزن انداختن هم ندارد یا به قول «سوزی»، هم‌خانه‌اش، اتاق ربه‌کا به یک سمساری شباهت دارد که همه‌چیز در آن پیدا می‌شود! کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر (Shopaholic Takes Manhattan)، در ادامه‌ی جلد اول، ماجرای سفر رفتن این دختر جوان را با نامزدش، «لوک» برایتان روایت می‌کند. در این اثر هم لحن و بیان طنزآمیز سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) قطعاً شما را از خنده روده‌بر می‌کند.

ربه‌کا در حالی که دارد از چمدان جدیدش رونمایی می‌کند، انبوهی از لباس‌های رنگارنگ را روی تختش چیده و قصد دارد تنها موارد ضروری را در چمدان جا بدهد. اما مگر می‌شود؟! ربه‌کا هرطور حساب می‌کند می‌بیند که حتی برای یک مسافرت سه‌روزه با لوک، به چندین شلوار جین، بیش از ده تا تی‌شرت صورتی و انواع و اقسام کت نیاز دارد. در همین حال که ربه‌کا دارد هاج‌و‌واج به چمدان پف کرده و کوهی از لباس‌هایش نگاه می‌کند، سوزی به سراغش می‌آید تا در جمع‌آوری لباس‌ها و وسایل سفر به او کمک کند. اما مثل این‌که فایده‌ای ندارد! لباس‌های ربه‌کا به این راحتی‌ها داخل چمدان جمع نمی‌شوند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

از سوی دیگر، قهرمان کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا به‌تازگی تصمیم گرفته که برای مدیریت کردن خریدهایش، از سوزی کمک بخواهد. او که در گذشته به خاطر خریدهای نابه‌جایش، مقدار زیادی بدهی بالا آورده بود، با زحمت زیاد توانست تمامی قرض‌ها و بدهی‌هایش را پرداخت کند. این اواخر هم تصمیم گرفت از سوزی تقاضا کند که بر خرید‌هایش نظارت داشته باشد. بااین‌حال، به نظر ربه‌کا او نسبت به قبل پیشرفت زیادی کرده و اگرچه هنوز هم خریدهایش به نظر سوزی غیرضروری هستند، اما خودش که این‌طور فکر نمی‌کند. بااین‌وجود، یک نگاه دقیق به لباس‌هایی که ربه‌کا چند روز پیش خریده نشان می‌دهد حق با سوزی است، نه ربه‌کا.

سخت‌گیری‌های سوزی نسبت به ربه‌کا و خریدهایش باعث شده‌اند او دیگر در مورد تمام امور مالی‌اش، سوزی را در جریان نگذارد. به‌طور مثال، چند وقت پیش با مشورت لوک، کاری کرده که هنوز هم نتوانسته آن را به سوزی بگوید. چون می‌داند هم‌خانه‌اش، بدون شک او را سرزنش می‌کند.

سوفی کینسلا در دومین مجلد از سری کتاب‌های دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا، نشان می‌دهد ربه‌کا آن‌‌طور که خودش تصور می‌کند، نتوانسته بر وسوسه‌اش برای خرید کردن مقامت کند. هنوز هم با دیدن یک تخفیف خوب هیجان‌زده می‌شود و بدون این‌که کنترلی بر رفتار خود داشته باشید، با یک بغل پُر از وسیله، مغاز‌ها را ترک می‌کند. باید دید در شرایط فعلی، با وجود این‌که ربه‌کا وارد مراحل جدی‌تر زندگی شده و دوران نامزدی‌اش را می‌گذراند، آیا سرانجام می‌تواند بر ولع شدیدش برای خرید، غلبه کند یا همچنان باید از این مغازه، به آن مغازه برود و کارت اعتباری‌اش را خالی کند؟ برای این‌که ببینید این دختر پرخرج در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد، توصیه می‌کنیم تا انتها با کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر همراه باشید. کتابی که هم‌اکنون در مقابلتان قرار گرفته، به کوشش الهه صالحی و شیما مصحفی به فارسی برگردانده شده و نشر لیوسا نیز چاپ و انتشار آن را به عهده گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا

«دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا» (Shopaholic)، مجموعه‌ای است نُه‌جلدی که هر کدام از مجلدهای آن به یکی از ماجراهای زندگی عجیب «ربه‌کا بلوم‌وود» پرداخته. او روزنامه‌نگار جوانی است که برای یک نشریه‌ی اقتصادی قلم می‌زند و رفتارهایی غیرعادی دارد که مخاطبان مجموعه‌ی حاضر را به خنده می‌اندازند. سری کتاب‌های دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا، سال‌های تجرد، نامزدی، ازدواج و در نهایت، مادر شدن او را برای مخاطبان شرح می‌دهند. این مجموعه‌ی طنزآمیز هم طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و هم مورد توجه اهالی فیلم‌سازی قرار گرفته. تاکنون دو جلد از آن در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته‌اند که «دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا: شوق خرید» و «دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا: در سفر» نام دارند.

نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، سوفی کینسلا، نگارش این مجموعه‌ی کمدی را به عهده داشته. در ایران، انتشارات درسا و لیوسا چاپ و نشر آن را به عهده‌دار شده‌اند.

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران داستان‌ها و رمان‌های خارجی و طنزگونه، حتماً سری به کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا نیز بزنند.

در بخشی از کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر می‌خوانیم

لوسی به من نزدیک شد و گفت: «می‌خواهیم عکس دسته‌جمعی بگیریم۔ باید همگی به صف شویم۔ لوک کجاست؟»

من بدون لحظه‌ای درنگ جواب دادم: «با یک نفر در مورد قیمت املاک صحبت می‌کند.»

لوسی گفت: «حتماً او را به من معرفی کن۔ من هنوز لوک را ندیده‌ام۔»

به رویش لبخند زدم۔ ‌«حتماً. ‌ همین که او را پیدا کنم۔» سر برگرداندم و مادرم را دیدم که در آن لباس سبز روشنش به طرف من می‌آمد۔

وای خدایا۔ تا اینجای کار هر طور بود از روبه‌رو شدن با او و پدرم خودداری کرده بودم۔ عملاً هر بار که به طرفم می‌آمدند از دستشان فرار می‌کردم۔ کارم حقیقتاً زشت بود۔ ولی می‌دانستم که به هیچ وجه نمی‌توانم به آن‌ها دروغ بگویم۔ پس به سرعت از چادر بزرگ بیرون زدم و به سمت بوته‌های انتهای حیاط رفتم، تقریباً از برخورد با دستیار عکاس که بچه‌ها را برای عکس گرفتن جمع می‌کرد جاخالی دادم، پشت درختی نشستم و به آسمان آبی بعدازظهر خیره شدم۔

مدتی که به خیال خودم ساعت‌ها طول کشید، همان جا ماندم. تا اینکه پاهایم درد گرفت و نسیم خنک لرزه بر اندامم انداخت. بعد به آهستگی برگشتم و بدون جلب توجه وارد چادر شدم۔ خیال نداشتم زیاد در آن محل بمانم۔ فقط همین قدر که تکه‌ای از کیک عروسی بخورم۔

صدایی از پشت سرم شنیدم: «او اینجا است!»

درجا خشکم زد و بعد به آرامی چرخیدم۔ در کمال وحشت من، همه مهمانان در ردیف‌های منظم وسط چادر ایستاده بودند و عکاس دوربینش را تنظیم می‌کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر
نویسنده
مترجمالهه صالحی، شیما مصحفی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات425
زبانفارسی
شابک978-600-336-026-6
موضوع کتابکتاب‌های طنز، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

M
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
دنیای شگفت انگیز ربه کا یه مجموعه است که تا الان فقط ۲ تا از اون کتاب‌ها به زبان فارسی ترجمه شدن و احتمالا قراره انتشارات لیوسا جلد سوم این مجموعه رو با اسم ربه کا و خواهرش منتشر کنه. بهتره قبل از خوندن این کتاب جلد اولش دیوانه خرید و بخونید. شاید قسمت‌های پایینی متن شامل اسپویل جلد اول باشن.
توی
جلد اول لوک و ربه کا با هم آشنا شدن توی این جلدم تقریبا با هم قرار میزارن و تصمیم میگیرن با هم به سفر برن و خب ربه کام خوشحاله از اینکه فروشگاه‌های جدید و بزرگ نیویورک رو قراره ببینه.
تو این جلد به این نتیجه رسیدم که نباید هیچوقت اشتیاق ربه کا به خرید و دست کم گرفت. ربه کا انقدر به خرید علاقه داره که حتی وقتی وارد جایی مثل موزه یا کلیسا میشه کار مورد علاقش گشتن توی فروشگاه اون کلیسا یا موزه هست. البته‌ که سرگرمی خرید ربه کا فوایدی هم برای سلامتش داره همون طور که خودش میگه این عادت ربه کا باعث میشه کلی پیاده روی کنه و خرید‌های بیش از اندازه‌ای که میکنه تقریبا حکم وزنه رو براش دارن.
فکر نمی‌کردم جلد دوم برام جذابیتی داشته باشه چون بالأخره لوک و ربه کا بهم رسیدن و معمولا این قضیه جلد دوم توی کتاب‌های فانتزی نتیجه میده. ولی بنظرم جلد دوم هم جذاب بود با این وجود که بعضی از بخش هاش اعصاب خورد کن میشد ولی خب درکل بازم جذاب بود و طنز قشنگی داشت.
فهیمه الف
۱۴۰۲/۷/۱۴
متاسفانه خیلی این کتاب رو نپسندیدم بنظرم بهترین اثر سوفی کینسلا رازم را نگهدار و بعد جبران میکنم هستش ولی دنیای ربکا واقعا سطحش پایینه در مورد‌ی دختر سطحی دارای جنون خرید هستش و چون تمام دغدغه‌ی شخصیت اصلی خریده متاسفانه بقیه جنبه‌های شخصیتیش یه جورایی محو دیده میشه و باعث میشه یه جورایی احمق جلوه کنه نمیدونم شاید هم توی جامعه ما نشه این شخصیت رو درک کرد و باهاش ارتباط گرفت بخاطر مشکلات اقتصادی و نحوه پرداخت در جامعه مون چون در کشورهای پیشرفته استفاده از ‌ای تی‌ام کارت خیلی رایجه که تا سقف خاصی اعتبار داره ولی اینجا چون باید موجودی کافی همون لحظه برای خرید توی حساب باشه این مدل خرید کردن یه جورایی واسه ما غیر واقعی بحساب میاد....
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۳/۱/۲۷
سوفی کینسلا عالیه همیشه منتظرم که کتاب جدید بده بیرون
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر

برای دریافت کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا: در سفر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.