معرفی و دانلود کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

عکس جلد کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان نوشته‌ی کریستین هلمستتر، در واقع یک روتین قدرتمند و متحول‌کننده‌ی زندگی است که فقط 5 دقیقه در روز وقت شما را می‌گیرد. این کتاب پرفروش ساندی‌تایمز به دختران نوجوان کمک می‌کند تا شادترین نسخه‌ی ممکن زندگی خود را تجربه‌ی کنند، بر ذهن خود تسلط پیدا کنند و در مسیری به سوی شادی پایدار و مستمر پا بگذارند.

درباره‌ی کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

کریستین هلمستتر (Kristen Helmstetter) بعد از کتاب یک دنیا حال خوب با d; فنجان قهوه، این‌بار اقدام به نوشتن نسخه‌ای برای دختران نوجوان کرده است، کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان (Coffee Self-Talk for Teen Girls) راهنمایی سرگرم‌کننده و جذاب است که برای تقویت عزت‌نفس دختران طراحی شده است. این کتاب شما را با شادی آشتی می‌دهد و کمک می‌کند تا خودتان بتوانید آن زندگی جادویی که رویایش را در سر می‌پرورانید، بسازید. نقطه‌ی شروع همه‌ی این‌ها، هم‌زمان با در دست گرفتن کتاب کریستین هلمستتر و نوشیدن فنجان قهوه‌ی بعدیتان خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

راهکارهای کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان به شما کمک خواهد کرد که:

  • شادترین زندگی خود را داشته باشید.
  • سطح استرس و اضطراب خود را کاهش دهید.
  • یاد بگیرید که خودتان را بی‌قید و شرط دوست داشته باشید.
  • میزان اعتمادبه‌نفس و انعطاف‌پذیری خود را بالا ببرید.
  • نمرات خوبی کسب کنید.
  • یک منِ زیبا و جادویی از خود بسازید.

ممکن است به‌عنوان یک دختر نوجوان در این مقطع از زندگی خود دچار مشکلاتی شده باشید که در میان دیگر هم‌سن و سال‌هایتان نیز بسیار رایج است اما چگونگی برخورد با این چالش‌هاست که کیفیت زندگی شما را در آینده تعیین می‌کند. شاید در مدرسه، در مورد فرایندهای تحصیلی یا دوستانتان استرس و اضطراب را تجربه کرده باشید، یا در مقاطعی انگیزه‌های خود را از دست داده باشید، شاید دلتان می‌خواهد در عین رسیدن به تمام اهداف خود، یک زندگی پر از ماجراجویی و خوش‌گذارانی را نیز تجربه کنید و به اصطلاح افراد مسن‌تر، حسابی جوانی کنید؛ گاهی حس می‌کنید نیاز دارید مهارت‌هایی را بیاموزید که به شما قدرت آزادی عمل و استقلال مالی می‌بخشند، شاید هم خیلی ساده، هر روز که از خواب بیدار می‌شوید، شور و اشتیاق لازم برای زندگی را در خود احساس نمی‌کنید و دلتان نمی‌خواهد از رخت‌خوابتان بیرون بیایید. کریستین هلمستتر در کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان به شما می‌گوید که تمامی این حالات بسیار طبیعی هستند و امکان دارد برای هر نوجوانی پیش بیایند، اما چگونگی غلبه بر آن‌هاست که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آیا تابه‌حال پیش آمده که بتوانید کاملاً مثبت‌اندیش باشید و تصور کنید که توانسته‌اید به تمامی اهداف خود برسید؟ یا شاید هم همیشه رویای تبدیل شدن به شخصیتی را داشته‌اید که حالا آن را دور از دسترس می‌دانید و این آرزو را از همه مخفی کرده‌اید! کریستن هلمستتر در این کتاب شما را با آرزوها و رویاهایی که رها کرده‌اید آشتی می‌دهد. او از تکنیک‌هایی استفاده می‌کند که بتوانید برای یافتن شادی، عشق به خود، موفقیت و ترسیم هدف در زندگی‌تان، از آن‌ها استفاده کنید. در این کتاب پرفروش ساندی‌تایمز، هلمستتر تنها به دختران نوجوان پرداخته و جهانی را معرفی کرده که این دختران، رهبران آینده‌ی آن هستند.

معرفی و دانلود کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان، برنامه‌ای فوق‌العاده آسان و پنج دقیقه‌ای را آموزش می‌دهد تا مغز شما را از نو سیم‌کشی کرده و کمک کند تا به هر هدفی که دارید یا داشته‌اید و حالا فراموشش کرده‌اید، دست یابید. خواه این هدف شادی همیشگی باشد، یا به‌دست آوردن عزت‌نفسی درخشان، سلامتی روحی و جسمی، تبدیل شدن به یک دانشجوی نمونه یا آرامش ذهنی.

هلمستتر در این کتاب نکات و استراتژی‌هایی را درباره‌ی چالش‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی و فشار همسالان نیز در اختیار شما گذاشته است. برنامه‌ی پنج دقیقه‌ای کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان، از نوع خودگفتاری است و بی‌شک عاشقش خواهید شد، چراکه به هیچ وجه کسل‌کننده نیست و بعد از مدتی متوجه خواهید شد که هر روز منتظر رسیدن زمان انجام تمرین‌های خود هستید.

اگر می‌خواهید لبخندی حقیقی و گرم را به صورت خود برگردانید، شادتر از همیشه باشید و صبح‌ها چشم به روی یک زندگی باورنکردنی باز کنید، اگر اهدافی دارید که می‌خواهید در زندگی‌تان انجام دهید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، و اگر رویاهایی دارید که به خاطر بزرگ و دست‌نیافتنی پنداشتنشان آن‌ها را رها کرده‌اید، وقت آن است که بیدار شوید و کنترل ذهن و زندگی خود را به دست بگیرید. امروز، همان روزی‌ست که می‌توانید ساختن بهترین و جادویی‌ترین زندگی خود را شروع کنید. پس فوراً بهانه‌ها را کنار بگذارید و شروع به خواندن کتاب کنید!

انتشارات لیوسا کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان را با ترجمه‌ی گیسو ناصری منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر یک دختر نوجوان در زندگی خود دارید، یا اگر خودتان یک دختر نوجوان هستید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان می‌خوانیم

‌ایده‌آل‌ترین زمان برای انجام این کار خارق‌العاده صبح‌ها است، به‌خصوص قبل از اینکه به مدرسه بروید. خیلی از دانش‌آموزان صبح‌ها باید همه‌ی کارها را با عجله و شتاب انجام دهند چون همیشه دیرشان شده! اگر این موضوع در مورد شما هم صدق می‌کند چند پیشنهاد برایتان دارم.

اول اینکه می‌توانید صبح‌ها پنج دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید (که البته به این معنا است که شب‌ها هم از وب‌گردی‌های خودتان کاسته و به خواب خود بیفزایید). اگر این کار برایتان مقدور نیست، پس از اینکه از مدرسه برگشتید این کار را انجام دهید ولی این‌بار با قهوه‌ی بدون کافئین، چون نمی‌خواهم این فنجان قهوه باعث اختلال خواب شما شود.

صرف‌نظر از اینکه در چه ساعتی این کار را انجام می‌دهید، مهم‌ترین نکته این است که باید هر روز انجام شود. در حالت ایده‌آل هر روز سر یک ساعت مشخص این کار را انجام دهید. اگر آن را به همراه یک نوشیدنی و در یک زمان خاص از روز امتحان کنید، متوجه تغییر در برنامه‌ها و زندگی‌تان می‌شوید. مطمئن باشید اولین‌باری که حس شادی را تجربه کنید، به‌قدری برایتان لذتبخش خواهد بود که دیگر خودتان هر روز با اشتیاق این کار را سر وقت انجام خواهید داد!

یک زندگی تماماً شگفت‌انگیز در پیش روی شما است. مهم نیست چه راهی را انتخاب می‌کنید، چالش‌ها و موفقیت در هر مسیری وجود دارند. هدفم از نوشتن این کتاب:

  • نشان دادن قدرت شما که در ذهنتان نهفته است.
  • کمک به شما در رسیدن به آرزوها و خواسته‌هایتان.
  • نشان دادن راه ساده‌ای که بتوانید اوقات تلخ زندگی را راحت‌تر سپری کنید.
  • یاد بدهم که بدون توجه به شرایط زندگی‌تان همیشه شاد باشید.

مهارت‌هایی که به‌وسیله‌ی این کتاب یاد می‌گیرید واقعاً می‌توانند به شما کمک کنند تا به آن زندگی ایده‌آلی که دوست دارید، دست پیدا کنید و تمام رؤیاهایتان به حقیقت برسند. وقتی که این مهارت‌ها را آموختید، هرگاه به آن‌ها احتیاج پیدا کنید، در دسترستان هستند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: ایجاد یک زندگی جادویی با گفت‌وگو با خود کنار فنجان قهوه
1. کلید قلمرو پادشاهی
2. تغییر در گفت‌وگو با خود یعنی تغییر زندگی شما
3. خوشبختی مادام‌‏العمر
4. خودتان را کمی بیشتر دوست بدارید!
5. اعتمادبه‌‏نفس تمام و کمال
6. شکست دادن اهداف
بخش دوم: چگونه باید گفت‌وگو کنار فنجان قهوه را انجام داد
7. بیایید گفت‏‌وگو کنار فنجان قهوه را شروع کنیم!
8. پیشنهادهای اصلی
9. نتایج سریع‌‏تر با احساسات
10. گفت‌‏وگو با خود کنار فنجان را تقویت کنید
11. بعد از انجام گفت‏‌وگو با خود کنار فنجان قهوه چه‏‌کار باید کرد؟
بخش سوم: به خودتان بها دهید
12. قدرت عشق به خود
13. رسانه‏‌های اجتماعی
بخش چهارم: دست‌نوشته‌های گفت‌وگو با خود کنار فنجان قهوه
14. درخشش خوشبختی
15. عشق به خود
16. آینده‏‌ی خیره‏‌کننده‏‌ی شما
17. مشکلات دانشگاهی
18. روابط دوستی
19. زیبایی و جسم
بخش پنجم: درخشش خود را برگردانید
20. ناراحتی و خشم
21. شکست‏‌های افسانه‏‌ای
بعد چه می‏‌شود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان
نویسنده
مترجمگیسو ناصری
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات260
زبانفارسی
شابک978-600-340-354-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی نوجوان، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان

برای دریافت کتاب یک دنیا حال خوب کنار فنجان قهوه برای دختران نوجوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.