معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن

پژوهشگر معماری، محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن، به بررسی و معرفی یکی از سبک‌های طراحی داخلی که در چند دهه‌ی اخیر با استقبال عده‌ی زیادی روبه‌رو شده می‌پردازد. ویژگی اصلی در اجرای این نوع از دکوراسیون، راحتی و به‌روز بودن و هماهنگی با نوع زندگی مدرن امروزی ماست. تهیه‌ی لوازم و المان‌های مورد‌نیاز برای ایجاد فضاهای مطابق با شیوه‌ی مدرن میانه قرن بسیار ساده است و شما می‌توانید با کمی خلاقیت منازل خود را با استفاده از اطلاعات این کتاب راهنما بازسازی نمایید.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن

محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن، یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های طراحی داخلی منازل که خاستگاه آن کشور آلمان است را بررسی کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را درباره‌ی آن در اختیار خوانندگان و علاقه‌مندان قرار داده است. در بخش ابتدایی کتاب می‌خوانید که این روش به‌دلیل مهاجرت‌هایی که پس از جنگ جهانی صورت گرفت، وارد ایالات متحده‌ی آمریکا شد و پس از آن با حفظ ویژگی‌های اصلی خود، با خلاقیت بیشتر هنرمندان رشته‌ی معماری، رشد کرد و شکلی امروزی‌تر به خود گرفت. در طراحی مدرن و امروزی، مدل‌های کپی‌شده‌ی زیادی از مبلمان‌های اواسط قرن بیستم در بازار وجود دارد و طراحان از شیوه‌هایی چون ترکیب مواد طبیعی با مصنوعی و ادغام نقش‌های خارجی و داخلی در طراحی فضاها بهره می‌برند. استفاده از اشکال گرافیکی متنوع نیز از دیگر مواردی‌ست که دست معماران داخلی در اجرای آن برای سبک مدرن میانه قرن باز است و محدودیتی در این خصوص ندارند.

برای طراحی فضاهای داخلی یا منازل مطابق با قوانین سبک مدرن میانه قرن، استفاده از متریال‌هایی چون فلز، شیشه و پلکسی گلس معمول است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیار در این مدل از طراحی داخلی، کارایی است و طراحان معمولاً از وسایلی استفاده می‌کنند که علاوه بر داشتن زیبایی و کیفیت، کاربردی و قابل استفاده نیز باشند. سبک مدرن میانه قرن با سبک اسکاندیناوی نیز ارتباط دارد و در صورت استفاده از متریال‌های طبیعی مثل چوب درختان، بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. وجود خط‌های منظم و هماهنگ و منحنی‌ها در وسایل، از عناصر ثابت در این نوع از طراحی است که نمای قابل درکی را ایجاد می‌نماید. و از دیگر ویژگی‌های این سبک می‌توان به عاری بودن فضا از هرگونه شلوغی و هرج‌ومرج اشاره کرد. در واقع سادگی، آراستگی و شیک بودن تمامی لوازم، حسی از نظم و آرامش را به اهالی خانه انتقال می‌دهند.

محمدرضا مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن تصاویر رنگی و جذابی از انواع مدل‌های اجراشده با پیروی از این سبک را در اختیار مخاطبان قرار داده که نکته‌ی قابل‌توجه و مشترک در اکثر این تصاویر، استفاده از پالت رنگی روشن و ملایم است. بافت میز و مبل و دیگر لوازم خانه، حتی اشیای تزئینی، همگی از این رنگ‌ها پیروی می‌کنند که در کنار هم قادر به جذب افراد زیادی با سلیقه‌های مختلف است. وجه تمایز سبک مدرن میانه قرن، وجود خطوط تمیز و یک‌دست و ظاهر کلاسیک و شیک آن است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن در سی‌وچهار بخش به رشته‌ی تحریر درآمده و علاوه بر مقدمه و درآمدی بر دکوراسیون به شیوه‌ی مدرن میانه قرن، اطلاعات دقیقی از طراحی اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و دیگر بخش‌های منزل توسط طراحان این سبک را به خوانندگان ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بازسازی بخش‌های مختلف منزلتان بسیار مفید باشد.

انتشارات بانژ کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن را منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال آراستگی و زیبایی هم‌زمان در طراحی داخلی هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن می‌خوانیم

معماری مدرن میانه قرن

معماری مدرن اواسط قرن که به خاطر خطوط تمیز، دکوراسیون مینیمال و ارتباط با طبیعت معروف است، یک کلاسیک آمریکایی است که پس از جنگ جهانی دوم آغاز شد. خانه‌های مدرن اواسط قرن با ردپاهای بسیار وسیع و کم با فضاهای باز و بزرگ، پنجره‌های کف تا سقف و تأکید بر ورود فضای باز مشخص می‌شوند.

اگرچه معماری مدرن اواسط قرن از سال 1945 تا 1969 در سرتاسر آمریکا رونق گرفت، اما در سال‌های اخیر شاهد ظهور مجدد بزرگی بوده است. سبک‌های دکوراسیون داخلی که از سبک اواسط قرن الهام می‌گیرند، مانند طراحی اسکاندیناوی و مدرن دانمارکی، این سبک را برای میلیون‌ها صاحب خانه‌ی جدید قابل دسترس کرده است. معماران اروپایی که از آلمان نازی گریخته بودند، معماری مدرن اواسط قرن با تأثیر از باهاوس و خانه‌های به سبک دشت‌های مرتفع آمریکایی به ایالات متحده آورده شد. برخی از طراحان مدرن اصلی اواسط قرن عبارتند از: والتر گروپیوس، لودویگ میس ون در روهه و مارسل برویر. فرانک لوید رایت، پدر معماری مدرن، در واقع بسیاری از معماران مدرن اواسط قرن را تربیت کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، آمریکایی ها تأکید زیادی بر سبک زندگی، زمان خانواده و گذراندن وقت در طبیعت داشتند. خانه‌های مدرن اواسط قرن که در حومه‌های آمریکا ساخته شده‌اند این ایده‌آل‌ها را منعکس می‌کردند، با پنجره‌های بزرگی که منظره‌ای از حیاط خلوت صاحب خانه‌ها را فراهم می‌کرد، فضاهای زندگی باز که در آن کل خانواده می‌توانستند سرگرم شوند، و ارتقای تکنولوژیکی به‌ویژه در آشپزخانه ، بنابراین صاحب‌خانه‌ها زمان کمتری را صرف تمیز کردن و نظافت می‌کردند و می‌توانستند وقت بیشتری با خانواده‌ی خود داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک مدرن میانه قرن
معماری مدرن میان قرن
دلایل دوست داشتن مدرن میانه قرن
مدرن میانه قرن را چگونه اجرا کنید
سبک مدرن میان قرن چیست
طراحی مدرن میانه قرن برای هر فضا
عناصر اتاق نشیمن مدرن میانه قرن
ایده اتاق نشیمن مدرن میانه قرن
آشپزخانه مدرن میانه قرن
اتاق خواب مدرن میانه قرن
دکوراسیون مدرن بی‌انتها میانه قرن
مدرن میانه قرن با رنگ پرجنب‌وجوش
خانه مدرن میانه قرن با ریشه‌های شیک
آپارتمان جمع‌وجور مدرن میانه قرن
خانه‌ی مدرن میانه قرن چوبی
فضای تمام‌سفید مدرن میانه قرن
اقامتگاه مدرن میانه قرن
آپارتمان مدرن میانه قرن پاریسی
آپارتمان مدرن میانه قرن با رنگ روشن
خانه‌ی مدرن میانه قرن با منظره‌ی اقیانوس
خانه پر نور مدرن میانه قرن
خانه‌ی مدرن میانه قرن با چشم‌انداز
آپارتمان مدرن میانه قرن
خانه‌ی مدرن میانه قرن با زیبایی معاصر
خانه‌ی مدرن میانه قرن با فضای بدون درز
ترکیب مدرنیسم و مینیمالیسم میانه قرن
خانه‌ی مدرن میانه قرن با چوب عسلی
خانه‌ی مدرن میانه قرن با زمینه‌ی روشن
خانه‌ی ییلاقی به سبک مدرن میانه قرن
نورپردازی به سبک مدرن میانه قرن
زنده کردن مبلمان مدرن میانه قرن
مبلمان حیاط مدرن میانه قرن
مبلمان و اکسسوری‌های مدرن میانه قرن
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-5509-21-4
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک مدرن میانه قرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.