معرفی و دانلود کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای

عکس جلد کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای تألیف محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی، است که در آن، دو شیوه‌ی طراحی و دکوراسیون داخلی پرطرفدار و محبوب را به خوانندگان معرفی می‌کنند. سبک هندی در دیزاین و طراحی داخلی، از گرم‌ترین‌ و شادترین‌ شیوه‌های اجرایی‌ست و سبک مدیترانه‌ای که ریشه در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و یونان دارد، حسی از آرامش و راحتی را به شما منتقل می‌کند. المان‌های مورداستفاده در طراحی مدیترانه‌ای و هندی با هم متفاوت هستند و نویسندگان در دو بخش مجزا از این کتاب به شرح آن‌ها پرداخته‌اند.

درباره‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای

بسیاری از مردم در طراحی و دکوراسیون فضاها و منازل خود، از رنگ‌های شاد و گرم استفاده می‌کنند و به‌دنبال انتقال حس صمیمیت و نزدیکی به اعضای خانواده و همچنین مهمانان خود هستند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای به خوانندگان خود می‌گویند که در طراحی به سبک هندی، رنگ همیشه حرف اول را می‌زند. مردمان کشور هند فستیوال‌ها و جشن‌های گوناگونی بر پایه‌ی رنگ‌ها و به‌منظور گرامی‌داشت آن‌ها دارند. هندوستان مردم نسبتاً شاد و پرانرژی‌ای دارد و سبک‌های معماری و دکوراسیون منتسب به آن‌ها نیز باعث ایجاد حس شور و هیجان در طرفدارانشان می‌شوند. چند رنگ اصلی برای اجرای سبک هندی قرمز، نارنجی، سبز پررنگ و آبی فیروزه‌ای هستند و اکثر طراحان دیوارهای خانه‌ها را به این رنگ‌ها درمی‌آورند. البته گاهی نیز برای جلوگیری از تاریک شدن فضا و تعدیل میزان روشنایی، از رنگ لیمویی استفاده می‌شود.

در کتاب راهنمای دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای با المان‌های مختلفی که طراحان برای اجرای سبک هندی از آن‌ها استفاده می‌کنند نیز آشنا می‌شوید که از آن جمله می‌توان به مجسمه‌های بودایی، تندیس‌هایی با خطوط گرد، مارپیچ و کروی، عود و جای عودی‌های زیبا، شمع‌های معطر، پر طاووس و ... اشاره کرد. استفاده از پر طاووس مخصوصاً در مقابل شیشه‌ها و منابع ورود نور از خارج به داخل، فضایی بسیار رویایی و زیبا را به وجود می‌آورد که برای بسیاری دلنشین و جذاب است. تزئینات از عناصر ثابت در سبک هندی هستند و استفاده از رنگ‌های گرم و زنده برای کوسن‌ها، پارچه‌ی پرده‌ها، دیوارکوب‌ها و ... نیز کاربرد دارد. طراحان این سبک، معمولاً از مبلمان‌ها و میزهای چوبی بسیار ظریف و منبت‌کاری شده به‌عنوان جایگاه نشستن اهالی منزل استفاده می‌کنند.

محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی در بخش دوم کتاب به تعریف و توضیح سبک مدیترانه‌ای پرداخته‌اند که خاستگاه آن کشورهای اسپانیا، ایتالیا و یونان هستند. در کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای می‌خوانید که یکی از اهداف اصلی ایجاد و اجرای طرح‌های مدیترانه‌ای برای فضای منازل، انتقال حس آرامش و همچنین خنکی است. این شیوه‌ی دکوراسیون که معمولاً مناسب مناطق گرم و آفتابی‌ست، نیاز به فضایی نسبتاً بزرگ و دلباز دارد که به‌عنوان سالن اصلی در نظر گرفته شود و میزان نور بالایی داشته باشد. پالت رنگی غالب در طراحی مدیترانه‌ای، تناژهای مختلف رنگ آبی‌ست، مخصوصاً آبی فیروزه‌ای، سبز-آبی دریایی و تم آبی‌های روشن‌تر. پرده‌های حریر و ساده به رنگ‌سفید نیز از المان‌های اصلی در سبک مدیترانه‌ای هستند چراکه حس خنکی را بهتر و بیشتر منتقل می‌کنند.

هر دو سبک هندی و مدیترانه‌ای طرفداران خاص خود را دارند و شما می‌توانید با مطالعه‌ی کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای ایده‌های زیادی برای اجرای آن‌ها و بازسازی فضای داخلی منازل خود بگیرید. تصاویر رنگی و جذاب کتاب، مثال‌هایی خوب و کاربردی برای مخاطبان هستند و اطلاعات خوبی را انتقال می‌دهند. محمدرضا مفیدی و سحر مفیدی کتاب پیش رو را در چهارده بخش به رشته‌ی تحریر درآورده اند و به مواردی چون طراحی داخلی برای یک خانه هندی، ایده‌ی طراحی داخلی هندی، دکوراسیون خانه: مدرنیسم هندی، ایده‌ی خیره‌کننده‌ی تزئین خانه‌ی هندی، گرایش‌های مختلف سبک هندی، طراحی داخلی به سبک مدیترانه‌ای، خانه‌های مدیترانه‌ای، دکوراسیون مدیترانه‌ای، طراحی مدیترانه‌ای و فضاهای داخلی مدیترانه‌ای پرداخته‌اند.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای را انتشارات بانژ چاپ و منتشر کرده است.

کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه طرفدار سبک‌هایی از معماری داخلی باشید که نماد منطقه‌ی جغرافیایی خاصی‌ست و خاستگاه مشخصی دارد، این کتاب برای شما جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای می‌خوانیم

هنر، عتیقه‌جات و رنگ

افزودن قطعات دکور خانه، آثار هنری و عتیقه‌جات پرجنب‌وجوش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ترکیب مدرنیسم هندی در خانه است. بااین‌حال، برای رسیدن به این زیبایی طراحی، این عناصر باید در حد اعتدال اضافه شوند. با هر سبکی، همیشه مهم است که خویشتنداری نشان دهیم. یک یا دو قطعه تأکیدی به قطعات اجازه می‌دهد برجسته شوند و صحبت کنند، برخلاف اینکه زیاده‌روی باشند. از قطعات بزرگتر تا قطعات کوچکتر، مقیاس‌ها می‌توانند متفاوت باشند. فرش‌های جسورانه برای فرش‌های جیپور یا میزهای چوبی چوب ساج که به طرز ماهرانه‌ای ساخته شده‌اند، می‌توانند فوراً به فضای شما کمک کنند. نیشیتا کامدار، معمار اصلی استودیو نیشیتا کامدار، می‌گوید حتی قطعات عتیقه بازسازی‌شده از عتیقه‌های فیلیپس یا سبدهای بامبوی ساخته شده با اخلاق به‌خوبی کار می‌کنند. این ظاهر را می‌توان به راحتی با استفاده از مبلمان عصایی بافته‌شده یا مبلمان تک‌رنگ و رنگ روشن ایجاد کرد. افزودن طرح‌های هندی در اقلام مختلف مانند: کوسن و فرش می‌تواند این ظاهر را زیباتر کند. لوازم جانبی و مصنوعات نیز نقش مهمی در دستیابی به این ظاهر دارند. به‌عنوان مثال، می‌توانید از یک جعبه برنجی روی میز وسط استفاده کنید تا یک حس هندی فوری به فضای داخلی مدرن بدهید. نایر اضافه می‌کند که جاروخاهای چوبی به‌عنوان قطعات دیوار و بقایای معبد باستانی، آثار هنری بزرگی برای ظاهر «مدرن هند» می‌سازند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درآمدی بر سبک هندی
طراحی داخلی برای یک خانه هندی
ایده طراحی داخلی هندی
دکوراسیون خانه: مدرنیسم هندی
ایده خیره‌کننده تزئین خانه هندی
گرایش‌های مختلف سبک هندی
درآمدی بر سبک مدیترانه‌ای
طراحی داخلی به سبک مدیترانه‌ای
خانه‌های مدیترانه‌ای
دکوراسیون مدیترانه‌ای
طراحی مدیترانه‌ای
فضاهای داخلی مدیترانه‌ای
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بانژ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-5509-40-5
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای

برای دریافت کتاب دکوراسیون داخلی به سبک هندی + مدیترانه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.