معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی

عکس جلد کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی

هنگام مطالعه‌ی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی، اثر مهدی فرزادی، با سازوکار سیستم‌های هیدرولیکی و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در صنعت آشنا خواهید شد. همچنین تفاوت آن‌ها را با سیستم‌های پنوماتیکی خواهید شناخت و نکته‌های مهمی را در رابطه با فواید هیدرولیک در چارچوب تولیدات صنعتی خواهید آموخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با این کتاب حیطه‌ی صنعت و مهندسی مکانیک همراه باشید.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی

امروزه دیگر غیرممکن است کارخانه‌ای تأسیس بشود، اما در آن خبری از تکنولوژی هیدرولیک و سیستم‌های پنوماتیکی نباشد. تمامی صنایع در زمینه‌ی تولید هواپیما، ساخت قطعات پرسی، ماشین‌آلات سنگین، کشاورزی، جرثقیل‌ها و... نیازمند هیدرولیک و مزایای آن هستند. انرژی هیدرولیک قادر است با استفاده از نیروهای بسیار کوچک، توان بالایی را تولید نماید و می‌توان از آن برای کنترل فشارها و نیروهای مزاحم تحمیلی بر مدار بهره گرفت. اگر به‌سبب رشته‌ی تحصیلی یا موقعیت شغلی خود نیاز دارید که اطلاعاتتان را در این زمینه افزایش دهید، تهیه‌ی کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی، نوشته‌ی مهدی فرزادی، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

کتاب حاضر دو فصل کلی، همچنین عناوین و مباحث متنوعی را شامل می‌شود. مشخصه‌های سیستم هیدرولیک، مقایسه‌ی سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک، مفهوم فشار و دو نوع مطلق و نسبی آن، قانون پاسکال و کاربردهای آن در زمینه‌ی صنعت، قانون انرژی و اصل پیوستگی جریان، موضوعاتی هستند که در این فصل به‌طور مفصل تحلیل شده‌اند.

در فصل دوم، ابتدا سیالات هیدرولیک و وظایف آن‌ها بررسی شده‌اند. سپس خواص سیالات هیدرولیک، انواع سیالات هیدرولیک، مخزن هیدرولیک و سلفی‌های آن مورد واکاوی قرار گرفته‌اند. آلودگی هوا و آب در سیستم‌های هیدرولیک، فیلترهایی که با استفاده از سیستم هیدرولیک می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، اصول سه‌گانه‌ی هیدرولیک، پمپ‌های هیدرولیکی، سیلندرهای هیدرولیکی و سازوکار آن‌ها، همچنین دسته‌بندی سیلندرها به لحاظ طراحی و ساختار آن‌ها، موضوعات دیگری هستند که در این فصل بدان‌‌ها پرداخته شده.

کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی، با قلم مهدی فرزادی و به کوشش مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران در اختیارتان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که همراهِ نسخه‌ی الکترونیک این اثر که هم‌اکنون پیش روی شماست، دی‌وی‌دی آموزشی وجود ندارد.

کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دست‌اندرکاران حوزه‌ی مهندسی صنایع و مهندسی مکانیک، همچنین دانشجویانی که رشته‌های آن‌ها به اشکال مختلف با این موضوعات مرتبط است، خواندن کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی را از دست ندهند.

(حجم این کتاب بالای 20 مگابایت است. لطفاً پیش از خرید نسخه‌ی نمونه را دانلود و از صحت نمایش فایل در تلفن‌همراه یا تبلت خود اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی می‌خوانیم

پمپ جزیی از سیستم هیدرولیک است که انرژی داده شده توسط محرک اولیه را به انرژی سیال تبدیل می‌کند. پمپ‌های دنده‌ای از ساختمان فشرده، قیمت نسبتاً ارزان و تعداد اجزای متحرک کم برخوردار می‌باشد. پمپ‌های دنده خارجی از دو چرخ دنده با سایز یکسان که در داخل یک پوسته با یکدیگر هستند تشکیل می‌شوند. با چرخش چرخ‌دنده، محرک چرخ‌دنده متحرک نیز به حرکت در می‌آید. در اثر دوران هر دو چرخ‌دنده به نحوی که دنده‌ها از درگیری بیرون می‌آیند، موجب افزایش ناگهانی حجم خلاء شده در نتیجه سیال از ورودی به داخل پمپ دنده‌ای کشیده می‌شود. سیال مکیده شده بین پوسته و دندانه‌های چرخ‌دنده به دام افتاده و با حرکت چرخ‌دنده به سمت مجرای خروجی رانده می‌شود. نکته مهم برخلاف تصور هرگز روغن از مرکز پمپ عبور نمی‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مباحث پایه هیدرولیک
فصل دوم: مهم‌ترین اجزا و قطعات تشکیل‌دهنده یک مدار هیدرولیک

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات592
زبانفارسی
شابک978-600-124-454-4
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی مکانیک، کتاب‌های مهندسی صنایع
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع و کاربردی هیدرولیک صنعتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.