معرفی و دانلود کتاب رنسانس در شخصیت: چگونه راه خوشبختی و سعادت را یافتم

عکس جلد کتاب رنسانس در شخصیت: چگونه راه خوشبختی و سعادت را یافتم
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رنسانس در شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رنسانس در شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رنسانس در شخصیت: چگونه راه خوشبختی و سعادت را یافتم

کتاب رنسانس در شخصیت اثری برجسته و ظریف از وحید رسولیان در زمینه‌ی خودسازی و موفقیت است که با بهره‌ بردن از توصیفاتی دقیق، الهام‌بخش و روان‌شناختی بر آن است تا به شما یاد بدهد چگونه وقتی زمین خوردید دوباره از جای خود بلند شوید و در نبرد زندگی بار دیگر ایستاده بجنگید. این کتاب با عنوان جذابی که دارد به شما وعده‌ی بازسازی شخصیتی و رسیدن به بهترین نسخه‌ از خودتان را می‌دهد.

درباره‌ی کتاب رنسانس در شخصیت

وحید رسولیان باور دارد که هیچ شخصی بی‌آنکه شکستی بزرگ را تجربه کند نمی‌تواند به سوی افق‌های بزرگ موفقیت گام بردارد. به باور وحید رسولیان اگر شخصی وجود داشته باشد که هیچوقت شکست و زمین خوردن را در زندگی‌اش تجربه نکرده، باید گفت که آن شخص هیچوقت واقعاً تلاش نکرده و خود را در محدوده‌های امن مخفی کرده است.

کتاب رنسانس در شخصیت سعی دارد راه‌کارها و دیدگاه‌هایی را به شما معرفی کند که بتوانید سیر و روند درونی و پیچیده‌ی بازسازی و ترمیم را پشت سر بگذارید. درست است که دو شکست به هم شباهت ندارند و هر شخص ممکن است در موقعیت‌ها، زمان‌ها و مکان‌های متمایز و متفاوتی شکست خورده باشد، اما یک چیز در کلیت مسئله واضح و مشترک است: هر زخمی با مرور زمان و گذراندن سیر ترمیم و بازسازی درمان خواهد شد. حتی خطرناک‌ترین زخم‌ها و مهلک‌ترین شکست‌ها و سراشیبی‌ها نیز دارویی برای مداوا دارند، برای هر زهری در آخر می‌توان پادزهری پیدا یا توصیه کرد.

این کتاب که اولین‌بار در سال 1401 منتشر شد، راهنمایی است برای روزهایی که در جستجوی یک درمان عالی و مناسب هستید. زمانی که می‌خواهید زندگی خود را از شکستِ رخ‌داده در گذشته رها سازید و دوباره مستحکم بایستید و قدم بردارید. همان‌طور که از عنوان کتاب مشخص است، برای این درمان شخص به یک رنسانس نیاز دارد؛ به یک انقلاب و تحول درونی که بتواند دوباره قدرت خود را پس بگیرد. کتاب دیدگاه واضحی دارد: شما باید از همین شکست‌ها و از همین زخم‌هایی که بر پیکره‌ی خود احساس می‌کنید به مثابه‌ی یک نیروی قدرتمند برای ادامه دادن و قوام یافتن درون خود استفاده کنید.

معرفی و دانلود کتاب رنسانس در شخصیت

همان‌طور که وحید رسولیان در کتاب رنسانس در شخصیت بدان اشاره کرده، انسان را می‌توان به گلی زیبا تشبیه کرد که حال با فراز و نشیب‌هایی که داشته به گلی پژمرده تبدیل شده است. زمانی که انسان به گلی پژمرده شباهت پیدا می‌کند یعنی توأمان هم توسط دیگران که محیط اجتماعی را شامل می‌شوند نکوهش می‌شود و هم از درون دیگر خود را زیبا، پویا و محبوب نمی‌یابد. وحید رسولیان به شما می‌گوید اگر چنین احساسی را در روح و جسم خود دارید، تنها نیستید. بلکه این سیر و سلوکی است که هر شخص بزرگی در زندگی‌اش تجربه می‌کند. اما فرایند بازسازی و بهبود باید توسط شخص شما خواسته شود. کتاب رنسانس در شخصیت به شما متذکر می‌شود که اگر به دنبال شکوفایی هستید تا از گلی پژمرده به گلی محبوب تبدیل شوید، برای شما راه‌کارهای مفیدی در این فرایند وجود دارد.

وحید رسولیان یک نقاش شناخته‌شده و تحسین‌شده‌ی ایرانی است که تا به‌ امروز بیش از پانصد اثر نقاشی آفریده است و کارنامه‌ی پرباری در زمینه‌ی هنر دارد. او که علاوه بر نقاشی در زمینه‌ی نویسندگی و تدریس نیز کارنامه‌ی قابل توجهی برای خود شکل داده است، تا به امروز چندین کتاب در حوزه‌های گوناگون به چاپ رسانده است. رسولیان در باب مسائل گوناگونی کتاب نوشته است، از نوشتن در باب علم اقتصاد و شیوه‌های نوین فروختن اثر هنری تا نوشتن در باب خود فرایند نقاشی و آفرینش هنری. کتاب رنسانس در شخصیت، که توسط انتشارات مانیان منتشر شده، از آخرین آثار به‌چاپ‌رسیده‌ی او محسوب می‌شود که در سیصد صفحه به شما توصیه‌های موجزی برای بهتر شدن زندگی‌تان ارائه می‌دهد.

کتاب رنسانس در شخصیت برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی پیشنهاد می‌شود که در جستجوی یافتن قدرت و شفا در درون خود هستند.

در بخشی از کتاب رنسانس در شخصیت: چگونه راه خوشبختی و سعادت را یافتم می‌خوانیم

آزادیِ انتخاب مهم‌ترین ارمغانی است که خداوند به انسان داده است. همان‌طور که شما هم می‌دانید، تاریخ بشریت با شانس و اتفاق نوشته نشده، بلکه با انتخاب‌ها و تصمیم‌ها نوشته شده است. تمام موفقیت‌ها و شکست‌ها نتیجه انتخاب‌های بشری است. تاریخ‌سازان جهان که تصمیمات بزرگی اتخاذ کرده‌اند، براساس ارزش‌های خود تصمیم گرفته‌اند. آن‌ها استاندارد‌های درستی برای زندگی کردن دارند. آن‌ها با اقتدار بر خود مسلطند و خود را به‌درستی مدیریت می‌کنند. آن‌ها باور و اعتقاد‌های بسیار مستحکمی دارند. آن‌ها تغییر در احساسات و حالت‌های خود را به‌خوبی مدیریت می‌کنند و آنچه تصمیم گرفته‌اند را به‌خوبی اجرا می‌کنند. آنچه که زندگی شما را عالی می‌کند، تصمیم نیست، بلکه مدیریت تصمیم است.

شما خودتان تصمیم نگرفته‌اید که به این دنیا بیایید؛ ولی یقیناً می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین زندگی را در این دنیا داشته باشید؛ زیرا به قول معروف «اگر گویی که بتوانم، قدم در نه که بتوانی»؛ تصمیم با شما است. به سؤالات زیر پاسخ دهید:

آیا شما شخصیتی هستید که خودتان برای خودتان تصمیم می‌گیرید یا اسیر دست دیگران هستید؟
آیا نمی‌توانید به‌راحتی برای خود تصمیم بگیرید؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: جذابیت شخصیت انسان
فصل دوم: عزت‌نفس
فصل سوم: اعتمادبه‌نفس
فصل چهارم: تأثیر سؤال
فصل پنجم: تصمیم‌گیری
فصل ششم: عمل‌گرایی
فصل هفتم: خوشبختی
فصل هشتم: مدیریت هدف‌گذاری
فصل نهم: برند شخصی
فصل دهم: آرامش درونی
فصل یازدهم: مدیریت زمان
فصل دوازدهم: دیسیپلین
فصل سیزدهم: مدیریت خودباوری
فصل چهاردهم: مدیریت آگاهی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رنسانس در شخصیت: چگونه راه خوشبختی و سعادت را یافتم
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات306
زبانفارسی
شابک978-622-310-232-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رنسانس در شخصیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رنسانس در شخصیت

برای دریافت کتاب رنسانس در شخصیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.