معرفی و دانلود کتاب متاورس، دیفای، NFT: راهنمای کامل سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در دنیای غیر متمرکز

عکس جلد کتاب متاورس، دیفای، NFT: راهنمای کامل سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در دنیای غیر متمرکز
قیمت:
۱۵۳,۳۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب متاورس، دیفای، NFT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب متاورس، دیفای، NFT و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب متاورس، دیفای، NFT: راهنمای کامل سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در دنیای غیر متمرکز

کتاب متاورس، دیفای، NFT به نویسندگی لوکاس پیترز، راه و رسم استفاده از سه تکنولوژی اساسی دیفای (امور مالی غیرمتمرکز)، متاورس و NFT را برای موفقیت در دنیایی که به سمت اقتصاد غیرمتمرکز روان است به شما معرفی می‌کند. در این کتاب، با مفاهیم پایه‌ی هر کدام از این فناوری‌ها و امکانات آن برای فعالیت‌های گوناگون و کسب درآمد آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب متاورس، دیفای، NFT

ظهور و رواج ارزهای دیجیتال، اقتصاد جهانی را هر روز بیش از پیش به سمت غیرمتمرکز شدن روانه می‌کند. در اقتصاد متمرکز، دولت‌ها و سازمان‌هایی مثل بانک، گردش پول و سرمایه، تراکنش‌های مالی، اعطای مالکیت و اختیارات مالی افراد را کنترل می‌کنند. در مقابل، اقتصاد غیرمتمرکز توسط هیچ نهاد قدرت یا سازمانی کنترل نمی‌شود؛ بلکه خود کنش‌گران اقتصادی به صورت مستقیم امور مالی مختلف را انجام می‌دهند. توزیع قدرت در دنیایی که با اقتصاد غیرمتمرکز اداره می‌شود، عادلانه‌تر و شفاف‌تر خواهد بود. صحبت از چنین تغییر عظیمی در جوامع امروز، بدون تکیه بر فناوری‌های بسیار پیشرفته دست‌کمی از خیال‌پردازی نخواهد داشت. لوکاس پیترز (Lucas Peters) در کتاب متاورس، دیفای، NFT (NFT Metaverse & DeFi: 3 Books in 1) شما را با فناوری‌های مورد استفاده در تجارت غیرمتمرکز آشنا می‌کند.

فناوری‌هایی مانند بلاک‌چین و ابزارهایی مانند دیفای و ان‌ اف‌ تی و متاورس، نقش مهمی در ایجاد دنیای غیرمتمرکز دارند. بلاک‌چین زیربنای اساسی فناوری‌های غیرمتمرکز است و امنیت، شفافیت و ثبات اطلاعات و تراکنش‌ها را فراهم می‌کند. با دیفای، دسترسی به انواع خدمات مالی، بدون واسطه امکان‌پذیر می‌شود. ان‌ اف‌ تی‌ها مالکیت کالاها و دارایی‌های دیجیتال را به صورت یکتا و منحصر به فرد مشخص می‌کنند و متاورس فضای مجازی نامحدودی را فراهم می‌آورد که به وسیله‌ی آن می‌توان با دیگران ارتباط برقرار کرد و فعالیت‌های مختلفی مانند کار، بازی و تولید محتوا انجام داد. در کتاب متاورس، دیفای، NFT با انواع فعالیت‌هایی که می‌توانید با استفاده از این امکانات دیجیتال انجام دهید و درآمد کسب کنید آشنا می‌شوید.

معرفی و دانلود کتاب متاورس، دیفای، NFT

لوکاس پیترز در این کتاب، برای هر کدام از عنوان‌های دیفای، متاورس و NFT یک بخش مجزا در نظر گرفته است. در واقع می‌توان این کتاب را اثری متشکل از سه کتاب مجزا با سه عنوان مجزا دانست. بخش اول این کتاب به دیفای اختصاص دارد. دیفای به معنی سیستمی برای انجام امور مالی به صورت مستقیم تحت شبکه‌ی بلاک‌چین است. انواع فعالیت‌های مالی از جمله قرض دادن، وام گرفتن، انتقال پول و ییلد فارمینگ در این بخش از کتاب پوشش داده شده است. این بخش همچنین به مدیریت ریسک در فضای دیفای، جلوگیری از کلاه‌برداری و بهترین راهکارها برای موفقیت در این فضا می‌پردازد. بخش دوم کتاب، یعنی NFT، روش‌های کسب درآمد غیرفعال، کاربرد NFTها در صنعت موسیقی، ورزش و بازی‌های کامپیوتری را در برمی‌گیرد و نکات ارزشمندی در رابطه با سرمایه‌گذاری و افزایش سود از این طریق مطرح می‌کند. لوکاس پیترز در بخش سوم کتاب متاورس، دیفای، NFT، به نقش تکنولوژی متاورس در دنیای کنونی و جهان آینده می‌پردازد و موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری در آن را پوشش می‌دهد.

نشر مانیان کتاب متاورس، دیفای، NFT را با ترجمه‌ی سینا رهبر شهلان و مریم گل محمدی امامیه منتشر کرده است.

کتاب متاورس، دیفای، NFT برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، این کتاب برای هر کسی که به دنیای نوین فناوری‌های غیرمتمرکز و دیجیتال علاقه‌مند است مناسب است و به آن‌ها کمک می‌کند تا روندها، مفاهیم و راهکارهای کاربردی در این زمینه را فرا بگیرند.

در بخشی از کتاب متاورس، دیفای، NFT: راهنمای کامل سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در دنیای غیر متمرکز می‌خوانیم

امور مالی غیرمتمرکز با این واقعیت تعریف می‌شود که غیرمتمرکز است. به‌عنوان مثال، بیت‌کوین: دارایی رمزنگاری اصلی، اساساً یک دفتر کل غیرمتمرکز (بلاک‌چین) است که تراکنش‌های آن در پایگاه‌های اطلاعاتی بسیاری از رایانه‌های مجزا ذخیره می‌شود. از رمزنگاری برای ایمن‌سازی آن یک رکورد (که در پایگاه داده‌های متعدد پراکنده شده است) استفاده می‌شود و رایانه‌ها یکدیگر را ردیابی می‌کنند تا تأیید کنند که دست‌کاری نشده است.

غیرمتمرکز بودن بیت‌کوین بخشی از چیزی است که تخریب یا آسیب رساندن به آن را بسیار دشوار می‌کند. تقریباً غیرممکن است که کسی (هکر) سرکشی کرده و قوانین این سکه مجازی را تغییر دهد؛ زیرا هیچ نهاد واحدی مسئول نیست.

به‌طور مشابه، حتی اگر یک دولت تلاش کند از حمایت گروهی از رایانه‌ها از بیت‌کوین جلوگیری کند، دارایی دیجیتال ممکن است به کار خود ادامه دهد؛ زیرا سایر رایانه‌های موجود در شبکه یک رکورد جامع از تراکنش‌ها را حفظ کرده و به اجرای نمایش ادامه می‌دهند.

این مفهوم با دیفای یک گام فراتر برداشته شده است. بلاک‌چین‌ها مانند شبکه اتریوم که برنامه‌نویس کانادایی- روسی ویتالیک بوترین در سال 2013 پیشنهاد کرد، در مبادلات غیرمتمرکز و سیستم‌های وام‌دهی استفاده می‌شود. برخلاف بلاک‌چین بیت‌کوین که برای ثبت تراکنش‌های بیت‌کوین ایجاد شد، بلاک‌چین اتریوم برای میزبانی برنامه‌ها طراحی شده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
دیفای
مقدمه
فصل 1: توضیح کامل دیفای
فصل 2: وام‌دهی و قرض‌دهی در پلتفرم دیفای
فصل 3: مبادلات غیرمتمرکز
فصل 4: ییلد فارمینگ (Yield Farming)
فصل 5: استراتژی‌های مدیریت ریسک برای دیفای
فصل 6: وام بدون وثیقه دیفای
فصل 7: معامله آپشن دیفای
فصل 8: ده پروژه برتر دیفای که باید در سال 2022 تماشا کنید
فصل 9: چگونه دیفای صنعت مالی را متحول می‌کند
فصل 10: مدیریت ریسک در دیفای برای ادامه رشد نمایی
فصل 11: نحوه تشخیص کلاهبرداری در دیفای
فصل 12: تفاوت بین آلت کوین‌ها و شت کوین‌ها
فصل 13: هفت شاخصی که هر سرمایه‌گذار دیفای باید بداند
فصل 14: چگونه کسب درآمد با ارز دیجیتال رمزنگاری شده
نتیجه‌گیری
NFT
مقدمه
فصل 1: دنیای NFT
فصل 2: تفاوت بین توکن‌های قابل تعویض و توکن‌های غیر قابل تعویض
فصل 3: تاریخچه NFT (توکن غیرقابل تعویض)
فصل 4: بازار برای توکن‌های غیر قابل تعویض
فصل 5: متاورس
فصل 6: موارد استفاده از فناوری بلاک‌چین در املاک و مستغلات
فصل 7: راه‌هایی برای ایجاد درآمد غیرفعال از NFT ها
فصل 8: NFT و موسیقی
فصل 9: 10 بازار برتر NFT برای موسیقی‌دانان
فصل 10: NFT در ورزش
فصل 11: بازی‌های ویدیویی NFT
فصل 12: ایجاد اولین توکن و ارزیابی پروژه‌های تجاری NFT
فصل 13: ایده‌های کسب و کار NFT که می‌توانید از امروز شروع کنید
فصل 14: کارهایی که نباید انجام دهید و کارهایی که باید هنگام سرمایه‌گذاری در کریپتو یا (NFT) توکن‌های غیر قابل تعویض انجام دهید.
فصل 15: نکاتی برای سود بیشتر از خرید NFT
فصل 16: رهنمودها و نکات NFT
فصل 17: مراحل فروش و خرید NFT
متاورس
مقدمه
فصل 1: متاورس واقعاً به چه معناست؟
فصل 2: چرا این موضوع مهم است؟
فصل 3: چه کسی دیگری می‌تواند متاورس را بسازد؟
فصل 4: متاورس در حال حاضر چگونه است؟
فصل 5: آینده اقتصاد متاورس
فصل 6: واقعیت افزوده (AR)
فصل 7: سرمایه‌گذاری NTF در متاورس
فصل 8: بازاریابی در متاورس
فصل 9: سرمایه‌گذاری‌های برتر متاورس به Skyrocket
فصل 10: چطور متاورس در حال تکامل در دنیای دیجیتال است؟
فصل 11: متاورس: تکامل یک فناوری جدید و معنی آن برای آینده
نتیجه گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب متاورس، دیفای، NFT: راهنمای کامل سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در دنیای غیر متمرکز
نویسنده
مترجمسینا رهبر شهلان، مریم گل محمدی امامیه
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات349
زبانفارسی
شابک978-622-310-249-3
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب متاورس، دیفای، NFT

کیهان اکبری زارع
۱۴۰۳/۱/۸
یکم هضم مطالبش سنگینه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب متاورس، دیفای، NFT

برای دریافت کتاب متاورس، دیفای، NFT و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.