معرفی و دانلود کتاب رهبری و مدیریت: ایجاد بهترین محیط کاری

عکس جلد کتاب رهبری و مدیریت: ایجاد بهترین محیط کاری
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهبری و مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهبری و مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهبری و مدیریت: ایجاد بهترین محیط کاری

آلن گرین در کتاب رهبری و مدیریت، خلاصه‌ای از کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند اثر سایمون سینک را در اختیار مخاطبانی قرار داده که به دنبال دریافت نکات کلیدی مدیریت موفق به صورت خلاصه هستند و به ما می‌گوید که چطور می‌توانیم یک رهبر و مدیر خوب باشیم تا رضایت شغلی را برای کارمندان خود حاصل کنیم.

درباره‌ی کتاب رهبری و مدیریت

واقعاً چه عاملی‌ست که باعث می‌شود تنها عده‌ی کمی از مردم به رضایت شغلی واقعی برسند؟ شاید واقعاً ناعادلانه به نظر برسد، اما می‌توان گفت یافتن رضایت در محل کار مانند برنده شدن در لاتاری است و تا حدودی هم به شانس کارمندان بستگی دارد. اما مدیران باید از چه روش‌هایی استفاده کنند تا بتوانند کارمندان مجموعه‌ی خود را به مرحله‌ای برسانند که احساس شادی و رضایت در محل کار خود را تجربه کنند؟ چطور می‌توان احساس ارزشمندی حقیقی را به کارمندان انتقال داد تا در مقابل بازدهی بالاتری داشته باشند؟ این‌ها مسائلی هستند که مدیران مجموعه‌ها می‌توانند کاملاً محقق کنند و در مقابل هم تاثیرات مثبت آن را خواهند دید. کتاب رهبری و مدیریت، خلاصه‌ای از کتاب تحسین‌شده‌ی رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don't) از سایمون سینک (Simon Sinek) است که به کوشش آلن گرین (Allen Green) گردآوری شده است. در این اثر از رازهای مدیریت و رهبری موفق می‌خوانیم و متوجه می‌شویم که چه نکاتی باعث ایجاد رضایت و وفاداری کارمندان نسبت به سازمان‌ها می‌شوند.

فرض کنید دنیا به جایی رسیده باشد که همه‌ی مردم، هرروز را با شوق رفتن به محل کار از خواب بیدار شوند، در طول روز و در محل کار احساس ارزشمندی داشته باشند و از حضور در محل کار خرسند باشند؛ شاید این تصویر کمی رویایی به نظر برسد، اما به این فکر کنید که در مقابل عملکرد کارکنان تا چه میزان بهبود خواهد یافت، انعطاف‌پذیری آن‌ها در برابر تیم چه‌قدر بالاتر خواهد رفت، همکاری با تیم چه‌قدر افزایش پیدا خواهد کرد و وفاداری و علاقه‌ی آن‌ها نسبت به سازمان به چه سطحی خواهد رسید. امروزه در بسیاری از سازمان‌های موفق، رهبران بزرگ در حال ایجاد محیط‌هایی هستند که در آن افراد با تمایل با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کارهای بزرگتر و مهم‌تری انجام دهند. کتاب رهبری و مدیریت، به صورت خلاصه به نکاتی پرداخته که هر مدیری که به دنبال افزایش رضایت کارکنان و گسترش فعالیت‌ها و سازمان خود باشد، باید آن‌ها را رعایت کند.

برخی از تیم‌ها آن‌قدر عمیق به یکدیگر اعتماد دارند که به معنای واقعی کلمه زندگی خود را برای یکدیگر به خطر می‌اندازند. اما در مقابل، تیم‌های دیگر، صرف نظر از اینکه چه انگیزه‌هایی دارند، محکوم به جنگ داخلی، پراکندگی و شکست هستند. سایمون سینک، نویسنده‌ی کتاب افسران آخر از همه غذا می‌خورند، تمایز این دو نوع تیم را در گفت‌وگو با یک ژنرال دریایی پیدا کرده است. در میان گروه‌های نیروهای دریایی، افسران آخرین نفراتی هستند که غذا می‌خورند. جوان‌ترین تفنگداران دریایی ابتدا غذا می‌خورند در حالی که ارشدترین تفنگداران دریایی در اتنهای صف غذا قرار می‌گیرند. چیزی که در سالن غذا نمادین است، در میدان جنگ بسیار جدی است: رهبران بزرگ آسایش خود -حتی بقای خودشان را- برای خیر و صلاح سربازان فدا می‌کنند. انتقال این احساس ارزشمندی به کارکنان یک سازمان هم امکان‌پذیر است و این موضوعی‌ست که مدیران مجموعه‌ها باید به دنبال تحقق آن باشند. کتاب رهبری و مدیریت، راهنمایی خلاصه برای مدیریت بهتر است.

این اثر که با هدف ارائه‌ی خلاصه‌‌ای از کتاب پرفروش و منتخب گودریدز با عنوان رهبران آخر از همه غذا می‌خورند نوشته شده، به کوشش یاسمن مدانلو به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات برگ و باد به چاپ رسیده است.

کتاب رهبری و مدیریت برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به همه‌ی مدیران کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب رهبری و مدیریت: ایجاد بهترین محیط کاری می‌خوانیم

جنگ ویتنام، واترگیت، بحران نفت و سایر بحران‌ها اعتماد به دیگران را برای بومرها سخت کرد. افزون بر این، پس از دهه‌ی 1980 مردم به طور روزافزون با محصولات مصرفی احساس راحتی بیشتری پیدا می‌کردند. این راحتی در نهایت به این تفکر انتقال یافت که افراد نیز مصرفی هستند. در سال 1981 رونالد ریگان بیش از 11000 مامور کنترل ترافیک هوایی را اخراج کرد که پیشایند تعلیق جمعی بود. شاید این اخراج‌ها ناخواسته با فرهنگی گسترده‌تر به عنوان مجوز برای انجام این کار به منظور محافظت از تجارت در نظر گرفته شد. اخراج دسته‌جمعی طی این دوره‌ی زمانی به دلیل فشار اقتصادی بر شرکت‌هایی که می‌خواستند حساب‌های خودشان را پس از این همه سال رشد و توسعه، از طریق بسط و افزایش قیمت محصولات و خدمات تعدیل کنند، متداول‌تر شد.

عجیب است که هر چقدر جوامع به سوی رفاه پیش می‌روند، افراد تمایل کمتری به مشارکت با دیگران پیدا می‌کنند. این امر سلامت عمومی و اقتصاد را در معرض خطر قرار داده است. همچنین به طور خاص موجب عدم رهبری موثر در سازمان‌ها شده است. رهبران برای حل این مشکل باید اصول اولیه‌ی انسانیت رجوع کنند؛ همدلانه رفتار کنند و افراد را به خاطر شخصیتی که دارند ارج نهند و نه به خاطر کاری که می‌توانند برای آنها یا سازمان ایشان انجام دهند.

فهرست مطالب کتاب

خلاصه‌
آموزه‌های کلیدی
ساختار کتاب
چگونگی انجام
معایب
نتیجه‌گیری
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهبری و مدیریت: ایجاد بهترین محیط کاری
نویسنده،
مترجمیاسمن مدانلو
ناشر چاپیانتشارات برگ و باد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-8091-09-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهبری و مدیریت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رهبری و مدیریت

برای دریافت کتاب رهبری و مدیریت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.