معرفی و دانلود کتاب روح تابستان - جلد اول

عکس جلد کتاب روح تابستان - جلد اول
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روح تابستان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روح تابستان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روح تابستان - جلد اول

کتاب روح تابستان - جلد اول نوشته‌ی هیروتاکا آداچی، داستان سه نوجوان دبیرستانی است که شایعاتی در مورد یک روح سرگردان شنیده‌اند و درباره‌ی آن کنجکاو شده‌اند. ریو، آئویی و تومویا در یک روز تابستانی دور هم جمع می‌شوند تا با روشن کردن فشفشه‌هایی، روح زنی که خودکشی کرده را احضار کنند و پرسش‌هایشان درباره‌ی زندگی و معنای آن را از او بپرسند. اینومی یوشی این مانگا را تصویرسازی کرده است.

درباره‌ی کتاب روح تابستان - جلد اول

تومویا، پسر نوجوان دبیرستانی، افسانه‌ای را در شهر شنیده که کنجکاوی‌اش را به شدت برانگیخته. اینکه روحی در شهر هست که فقط تابستان‌ها ظاهر می‌شود. تومویا به دو نوجوان دیگر با نام‌های آئویی و ریو که هم‌سن خود هستند پیام می‌دهد و این موضوع را با آن‌ها در میان می‌گذارد. آئویی و ریو دعوت تومویا را می‌پذیرند و در یک رستوران قرار می‌گذارند تا درباره‌ی روح صحبت کنند. تومویا برایشان توضیح می‌دهد که این، روح زنی بیست‌ساله است که فقط در فرودگاه قدیمیِ شهر خود را نشان می‌دهد. او مو‌هایی بلند و لباسی سیاه بر تن دارد و فقط زمانی ظاهر می‌گردد که فشفشه‌ای روشن شود. این سه نفر با اینکه می‌ترسند، ولی تصمیم می‌گیرند آن را امتحان کنند و نتیجه را ببینند. هر کدام می‌خواهد سؤالی در مورد زندگی از این روح بپرسد...

معرفی و دانلود کتاب روح تابستان - جلد اول

مانگای روح تابستان - جلد اول (Summer Ghost: Vol 1) از مانگا‌های معروف سال‌های اخیر است. داستانی فانتزی و ماجراجویانه در مورد مواجهه‌ی چند نوجوان با روحی سرگردان. خالق این اثر هیروتاکا آداچی (Hirotaka Adachi) از نویسندگان معروف داستان‌های کوتاه و ترسناک ژاپنی است که عموماً با نام مستعار و هنری اوتسوئیچی (Otsuichi) شناخته می‌شود. او این‌ایده ابتدا را به صورت یک فیلم‌نامه کوتاه نوشت که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. پس از آن، خود این فیلم‌نامه را مورد اقتباس قرار داد و به چند رمان مصور تبدیل کرد.

رمان روح تابستان - جلد اول، قصه‌ای جذاب و متفاوت دارد که از همان صفحات ابتدایی مخاطب را درگیر می‌کند. با اینکه در ظاهر قصه به ماجراجویی‌های سه نوجوان کنجکاو می‌پردازد، ولی هیروتاکا آداچی در لایه‌های زیرین اثرش، سعی دارد مفاهیم مهم‌تری را مطرح کند؛ اینکه معنای زندگی و مرگ چیست؟ و چطور باید قدر زندگی و روز‌های آن را دانست؟ و البته درون‌مایه‌ی دیگر این مانگا، بلوغ است. آئویی، ریو و تومویا هر یک شخصیت‌هایی متفاوت و متمایز دارند؛ برای مثال یکی گوشه‌گیر و دیگری بااعتمادبه‌نفس است. همین‌طور همدیگر را نمی‌شناسند و به یکدیگر اعتماد و اطمینان ندارند. اما در طول داستان همه‌ی آن‌ها کم‌کم رشد می‌کنند، با هم دوست می‌شوند و به درک جدیدی از خود و اطرافشان می‌رسند.

داستان روح تابستان - جلد اول را مطهره ابراهیم‌زاده ترجمه کرده و انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی روح تابستان

روح تابستان، مانگایی دوجلدی از هیروتاکا آداچی، نویسنده‌ی معروف ژاپنی است. این رمان‌های مصور در مورد سه نوجوان ماجراجوست که در یک روز تابستانی دور هم جمع می‌شوند تا روح یک زن را احضار کنند و به رازهای او پی ببرند. اینومی یوشی تصویرسازی‌های این مانگا را بر عهده داشته است.

اقتباس سینمایی از کتاب روح تابستان

در سال 2021 یک انیمه‌ی کوتاه ژاپنی به نام «روح تابستان» به کارگردانی لوندراو ساخته و اکران شد. این فیلم کمی بعد در سرتاسر دنیا و جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمد و موردتحسین قرار گرفت. پس از استقبال از این انیمه، فیلم‌نامه‌نویس آن، هیروتاکا آداچی تصمیم گرفت این اثر را مورد اقتباس قرار دهد و به رمان تبدیل کند. ماحصل کار او دو مانگا است که در سال 2022 منتشر شدند.

کتاب روح تابستان - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان و نوجوانانی که به مانگا و کتاب‌های مصور علاقه دارند، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روح تابستان - جلد اول
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-5260-96-2
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روح تابستان - جلد اول

مهسا
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب برای افراد نوجوان جالبه من خودم چون کمیک دوست دارم و این کتاب یه داستان جالبی داره خوشم امده نکات منفی این هست که بعضی از دیالوگ ها با عکس هماهنگی ندارن و نکته مثبت اینه که طراحی جالبی داره مثلا من هم ریو رو تو ذهنم همچین شکلی تصویر می‌کردم
soraya tad
۱۴۰۳/۱/۴
حس عجیبی داشت همراهی با لحظات سه نقش اصلی داستان. اما خب، ارزش زندگی رو توی همین لحظات همراهی میشه فهمید…
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب روح تابستان - جلد اول

برای دریافت کتاب روح تابستان - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.