معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 143 طبقه

عکس جلد کتاب خانه درختی 143 طبقه
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 143 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانه درختی 143 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانه درختی 143 طبقه

حوصله‌تان سر رفته؟ پس آماده شوید تا همراه با تری و اندی، دو وروجک داستان کتاب خانه درختی 143 طبقه به یک گردش هیجان‌انگیز برویم. هرچند که اندی گریفیتس نویسنده‌ی پرفروش نیویوک تایمز و خالق این کمیک جذاب فکر نمی‌کند تمام ماجراهای این تعطیلات طبق برنامه پیش بروند. در حقیقت وقتی قرار باشد این دو پسر بازیگوش کاری را دست بگیرند، باید اتفاق هر رخداد باورنکردنی‌ای را داشت؛ حتی اگر آن اتفاق، یک گردش درست‌وحسابی با ارواح باشد!

درباره‌‌ی کتاب خانه‌ی درختی 143 طبقه

اندی و تری در شگفت‌انگیز‌ترین خانه‌ی درختی دنیا زندگی می‌کنند؛ خانه‌ای که بیش از صد طبقه دارد و البته در هر طبقه‌ از آن اتفاقات شگفت‌انگیزی در جریان است. اندی گریفیتس (Andy Griffiths) در این قسمت از مجموعه‌ کمیک‌های جذاب خود یعنی کتاب خانه‌ی درختی 143 طبقه (The 143-Storey Treehouse) ماجراهای تازه و غیرمنتظره‌ای برای ما آماده کرده است؛ آن هم با همراهی تصویر‌گری خیره‌کننده‌ی تری دنتون (Terry Denton).

معرفی و دانلود کتاب خانه درختی 143 طبقه

هیچ‌ اتفاقی در خانه‌ی اندی و تری محال نیست. ممکن است در یکی از طبقات این خانه‌ی شگفت‌انگیز با یک فواره‌ی باقالی پخته مواجه شوید؛ یا در طبقه‌ی دیگر به باغ سیب آب‌نباتی قدم بگذارید که توسط یک مترسک اداره می‌شود. بعید است تابه‌حال بستنی ماهی خورده باشید اما در خانه‌ی درختی 143 طبقه آن را نیز پیدا خواهید کرد. اندی به همراه دوست صمیمی‌اش تری در این خانه‌ی پرسروصدا زندگی می‌کند. آن‌ها معمولاً وقتی برای خاراندن سرشان ندارند؛ مخصوصاً این‌روز‌ها که سیزده طبقه‌ی تازه هم به طبقات خانه‌ی عجیب‌وغریبشان اضافه کرده‌اند. در این‌جور مواقع هیچ‌چیز به اندازه‌ی یک گشت‌وگذار حسابی نمی‌چسبد. این‌طور نیست؟ پس تری پیشنهاد می‌دهد که چرخی در طبقات خانه بزنند و دوستان تازه‌ای پیدا کنند. اما کسی تصورش را هم نمی‌کند که دوستان تازه‌ی آن‌ها قرار است ارواح یک قبرستان متروکه باشند. درهرصورت اندی و تری مشغول جمع کردن وسایل می‌شوند تا یک پیک‌نیک متفاوت را با رفقای جدیدشان آغاز کنند. البته گشت‌وگذار با این ارواح بازیگوش چندان کار راحتی هم نیست. در ابتدا تری فراموش می‌کند غذای کافی به همراه بیاورد. پس همگی باید ماهی‌گیری را امتحان کنند؛ اما تلاش‌ آن‌ها برای گرفتن ماهی هم به یک دردسر بزرگ ختم می‌شود. البته اوضاع از این هم بدتر خواهد شد؛ چرا که حالا همراهان تری و اندی یکی‌یکی غیبشان می‌زند و تری نیز به‌طرز مرموزی ناپدید می‌شود. اندی حالا تک‌وتنها در یک جنگل تاریک و مخوف سر می‌کند و به‌درستی نمی‌داند چه‌اتفاقی در حال رخ دادن است. اما باید دید آیا این قهرمان کوچک داستان خانه درختی - طبقه 143 می‌تواند بر ترس خود غلبه کند و دوستانش را از یک خطر بزرگ نجات دهد؟ این داستان کمیک خواندنی در سال 2022 منتشر شده و با تلاش‌های نگاه آشنا و ترجمه‌ی مطهره ابراهیم زاده به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خانه‌ درختی

خانه درختی (Treehouse) یک مجموعه‌ی کمیک به قلم اندی گریفیتس است. تری و اندی دو شخصیت اصلی این مجموعه و صاحبان یک خانه‌ی درختی عجیب و شگفت‌انیز هستند. آن‌ها هرروز طبقات بیشتری به این خانه‌ی جادویی اضافه می‌کنند و البته در هر طبقه اتفاقات تازه و خنده‌داری انتظار ساکنین خانه را می‌کشد. تری دنتون تصویر‌ساز این مجموعه به همراه روایت طنزآمیز نویسنده، جزئیات خیره‌کننده‌ای از ماجراهای خنده‌دار این خانه به تصویر می‌کشد و در هر صفحه از کتاب، مخاطب کوچک را مجذوب تماشای لحظه‌های شاد و بامزه‌ی این دو دوست می‌کند. این مجموعه همچنین با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به فارسی نیز ترجمه شده است.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی خانه‌ی درختی

  • برنده‌ی جایزه‌ی صنعت کتاب استرالیا، سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی YABBA، سال 2011
  • برنده‌ی جایزه‌ی KOALA، سال 2011
  • عنوان پرفروش پابلیشرز ویکلی
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب خانه‌ی درختی 143 طبقه

  • کارتون‌های دیوانه‌وار دنتون از هرچیزی جزئیاتی خنده‌دار می‌سازد. (پابلیشرز ویکلی)
  • تصویر‌گری آن به اندازه‌ی متن داستان خنده‌دار است. همه از آن لذت می‌برند. (بوک لیست)
  • متن کوتاه، نقاشی‌های سیاه‌وسفید خنده‌دار، مقدار زیادی هیجان و در کنار تمام این‌ها یک داستان‌سرایی پرشور و حرارت! (نیویوک تایمز)

کتاب خانه‌ی درختی 143 طبقه برای چه کسانی مناسب است؟

این کمیک جذاب و پرماجرا به کودکان 6 تا 12 سال و علاقه‌مندان پروپاقرص داستان‌های مصور و خنده‌دار پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: خانه درختی 143 طبقه
فصل دوم: کیوکپی؟!
فصل سوم: هنوز نرسیدیم؟
فصل چهارم: چهار ،تپر و فلفل‌پاش
فصل پنجم: پارو پارو پارو بزن
فصل ششم: تفریح کنار آتش
ِ فصل هفتم: فرِد، روح ترسناک
فصل هشتم: ما نترسیدیم!
فصل نهم: به شکار هوبیا می‌رویم!
فصل دهم: خانۀ خیلی خیلی تاریک
فصل یازدهم: هوبیا! هوبیا! هوبیا!
فصل دوازدهم: عروسی
فصل سیزدهم: فصل آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانه درختی 143 طبقه
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-5260-68-9
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانه درختی 143 طبقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خانه درختی 143 طبقه

برای دریافت کتاب خانه درختی 143 طبقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.