معرفی و دانلود کتاب سحرخیزی

عکس جلد کتاب سحرخیزی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سحرخیزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سحرخیزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سحرخیزی

سحرخیز باش تا کامروا شوی! این مَثَل معروف موضوعی‌ست که اکبر زارع و الهام ابوئی مهریزی در کتاب سحرخیزی به آن پرداخته و خواننده را از مزایای بیدار شدن در صبحِ زود آگاه می‌کند. اگر می‌خواهید به خواسته‌های خود برسید، شادابی و طراوت جسمی و روحی را تجربه کنید و سحرخیزی را سرلوحه‌ی زندگی‌تان قرار دهید، این کتاب کوتاه، انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

درباره‌ی کتاب سحرخیزی

اگر مردمان سرزمین‌های دیگر از فواید سحرخیزی بی‌خبر باشند، در مورد ایرانیان موضوع کاملاً فرق می‌کند. ادبیات، آیین باستانی و مذهبی ایران‌زمین هزاران سال است که با طلوع خورشید صبحگاهی عجین شده. کتاب سحرخیزی تالیف مشترک اکبر زارع و الهام ابوئی مهریزی، کتابچه‌ای مختصر و مفید شامل سخنان بزرگان و برنامه‌هایی برای مدیریت بهتر زمان است. مؤلفان کتاب را با جمله‌ای از جیم ران کارآفرین و سخنران مشهور آمریکایی آغاز می‌کنند: «ما هر روز سحرگاه می‌توانیم دو کار انجام دهیم: یا بخوابیم و خوابِ رویاهایمان را ببینیم، یا بیدار شویم و رویاهایمان را دنبال کنیم.»

با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، وابستگی به گوشی‌های همراه و سایر وسایل ارتباطی به حدی در دنیا گسترش یافته که کارشناسان هر روز درباره‌ی عواقب ناخوشایند آن هشدار می‌دهند. اما با نگاهی به سرگذشت انسان‌های موفق، هرگز کسی را نخواهید یافت که تا ظهر خواب باشد و به موفقیت‌های چشمگیر مالی و حرفه‌ای هم برسد.

کتاب سحرخیزی به شما یاد می‌دهد چگونه هر روزتان را تبدیل به یک روز پربازده و بانشاط کنید و برای تک‌تک دقایق صبح، برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید. سحرخیزی به عنوان رکن اصلی یک زندگی شاد، باعث می‌شود از انضباط شخصی بیشتری برخوردار شده و هر کاری را در زمان معین خود انجام دهید.

شاید ایجاد عادت سحرخیزی در ابتدا کاری دشوار به نظر برسد، اما کتاب حاضر با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی ساده و عملی، نکات طلایی جهت افزایش انگیزه برای سحرخیزی را به شما ارائه کرده و کمک می‌کند با سهولت بیشتری به این عادت مثبت و سازنده دست یابید. هنگامی‌که اثر سحرخیز بودن را در زندگی و سلامت خود مشاهده کنید، به‌قدری مشتاق و وابسته‌ی این کار می‌شوید که دیگر حاضر به ترک آن نخواهید بود!

کتاب سحرخیزی توسط انتشارات رهام اندیشه به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان به کتب انگیزشی قرار گرفته است.

خواندن کتاب سحرخیزی مناسب چه کسانی است؟

اگر تا پاسی از شب بیدارید و صبح‌ها دیر از خواب بیدار می‌شوید، اگر همیشه وقت کم می‌آورید و از این موضوع عصبانی هستید یا دوست دارید یک تکان اساسی به سبک زندگی خود بدهید، خواندن کتاب سحرخیزی به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب سحرخیزی می‌خوانیم

هر هدفی که در زندگی برای خودتان مشخص می‌کنید، نیازمند انجام یک‌سری از کارها به‌صورت مداوم و پیوسته است که با ترکیب زمان در نهایت شما را به هدف تعیین‌شده خواهد رساند. داشتن هدف برای فعالیت‌های صبحگاهی باعث خواهد شد برنامه‌ریزی موثری برای این لحظات داشته باشید و ذهن شما را از حواس‌پرتی‌های ناخواسته دور می‌کند و باعث تمرکز بیشتر شما بر روی رسیدن به این اهداف خواهد شد.

ماهیت لحظات صبحگاهی به‌دلیل تمرکز بالایی که فارغ از مزاحمت‌های رسانه‌ای که در طول روز برایتان اتفاق می‌افتد، به شما در پیگیری و رسیدن به اهداف‌تان کمک بسیاری می‌کند. شما از قبل می‌دانید که هر روز صبح بیدار می‌شوید و به اندازه مشخصی از مسیر را به سمت هدف از پیش‌تعیین‌شده پیشروی می‌کنید و این پیشروی‌های تدریجی شما را به هدف نهایتان خواهد رساند.

در واقع هدف تعیین شده، سوخت مورد نیاز برای سحرخیزی خواهد بود که به تناسب هدف تعیین‌شده، برنامه‌ریزی متعاقب آن نیروی محرک لازم برای سحرخیزی شما خواهد بود. اهدافی که تعیین می‌کنید کاملا شخصی است و می‌تواند در حوزه‌های مختلف مثل رشد فردی، سلامتی جسمی، بهبود روابط و ارتقاء معنویت باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تجربه روز اول سال و عید را هر روز احیا کنید
برای تک‌تک دقایق ابتدایی صبح‌تان برنامه‌ریزی کنید
برای همه فعالیت‌های صبحگاهی‌تان هدف داشته باشید
انضباط شخصی از ارکان مهم سحرخیزی می‌باشد
سحرخیزی بهترین فرصت برای رشد شخصی و ارتقاء معنوی است
پیشرفت مستمر و ملموس در اهداف‌تان ضامن حفظ سحرخیزی است
سحرخیزی رکن اصلی زندگی شاد است
سحرخیزی بستر مناسب برای تکمیل اثر مرکب می‌باشد
سحرخیزی درمان قطعی برای شب‌بیداری‌های مضمن و مکمل سلامتی است
مطالعه صبحگاهی را از دست ندهید
راه حل ساده و عملی برای سحرخیزی
نکته طلایی جهت افزایش انگیزه برای سحرخیزی
سخن آخر از مایکل شوماخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سحرخیزی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات رهام اندیشه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-622-264-211-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سحرخیزی

saeed sadeghi
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
بسیار عالی. چنانچه ۲ ساعت قبل از خروج از منزل بیدار شوید و روتین صبحگاهی را پیگیری نمایید. نتیجه آن را بزودی می‌بینید. در ۴ صبح رمزی ست که فقط عاملان می‌دانند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سحرخیزی

برای دریافت کتاب سحرخیزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.