معرفی و دانلود کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

عکس جلد کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند
قیمت:
۱۸,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند نوشته‌ی ریچل برایت است که با تصاویر کارتونی زیبا و رنگارنگ و داستان ساده، مفاهیم پیچیده‌ای چون رقابت، آینده‌نگری و کمک به هم‌نوع را به کودکان می‌آموزند. این کتاب آموزنده درباره‌ی سنجاب سر به هوایی‌ست که از جمع‌آوری آذوقه برای زمستان جا می‌ماند و برای به‌دست‌آوردن میوه‌ی کاج با سنجاب دیگری وارد رقابت می‌شود. گفتنی‌ست این اثر حوزه‌ی کودک توانسته جایزه‌ی برگزیده‌ی کودکان سینزبری را از آن خود کند.

درباره‌ی کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

یکی از مهم‌ترین مسائلی که نیاز است کودکان پیش از ورود به مدرسه یا حتی مهدکودک یاد بگیرند، مفهوم کمک به دیگران و همکاری است. نهادینه شدن این رفتار‌ها در سرشت کودک سبب می‌شود تا پس از ورود به اجتماع در برقراری ارتباط با هم‌سالان خود، مشکلی نداشته باشد و بتواند به‌سادگی دوست پیدا کند. یکی از بهترین روش‌ها برای آموختن این مفاهیم به کودکان استفاده از داستان‌ها، به شکل غیرمستقیم است تا هم کودک از آموختن لذت ببرد و هم در شرایط مشابه قادر به استفاده از مفاهیم ضروری باشد.

کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند (The Squirrels Who Squabbled) نوشته‌ی ریچل برایت (Rachel Bright) است که با تصاویر کودکانه و دلنشینش به راحتی نظر کودک را به خود جلب کرده و به طور غیرمستقیم و به زبان داستانی او را با مسائلی چون بخشندگی و دوست داشتن هم‌نوعان آشنا می‌کند.

کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند داستان سنجاب سر به هوایی به نام سایریل را روایت می‌کند که فراموش کرده برای زمستانش آذوقه جمع آوری کند و حالا که پاییز فرارسیده در پی جمع‌آوری آذوقه و بر سر به‌دست‌آوردن آخرین میوه‌ی کاج فصل تابستان، با سنجاب دیگری به نام بروس وارد رقابت می‌شود. این رقابت آن‌ها را به لبه‌ی آبشار پرخروشی می‌رساند و آن‌ها برای نجات یافتن یک راه بیشتر ندارند: صلح و همکاری با یکدیگر! فکر می‌کنید سایریل و بروس تن به آشتی می‌دهند یا آنقدر مبارزه می‌کنند تا یکی از آن‌ها از بالای آبشار به پایین پرتاب شود؟!

کتاب حاضر با ترجمه‌ی روان سارا عاشوری از سوی نشر مهرسا به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

  • برنده‌ی جایزه‌ی برگزیده‌ی کودکان سینزبری
  • برنده‌ی جایزه‌ی برگزیده‌ی معلمان سامرست

نکوداشت‌های کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

  • رنگ‌های روشن به کار رفته در تصاویر کتاب و شخصیت‌های پر از هیجان، حس شادی و سرزندگی به هر صفحه می‌بخشند. دقت و توجه زیادی صرف این کتاب شده که نتیجه‌بخش بوده است. خواندن چندباره‌ی این کتاب لذت بخش است... (The bookbag)
  • سری کتاب‌های ریچل برایت و جیم فیلد به دلیل پیام‌های درونی داستان‌هایشان فوق‌العاده هستند و خواندن این کتاب نیز بسیار توصیه می‌شود. (Reading Zone - Teacher Review)
  • این اثر خواندنی برای کودکان نگاه طنز‌آمیزی به خطرات ذهنیت خودمحور و طرز تفکر «من می‌خواهم» دارد. (Evening Echo)
  • یک داستان واقعاً لذت بخش در مورد دوستی، اشتراک‌گذاری و اهمیت شادی در زندگی ما. (کتابدار مدرسه)

کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی این کتاب کودکان 3 تا 7 ساله‌ هستند. چنانچه می‌خواهید مفهوم دوستی، بخشندگی و همکاری را در ضمن داستان به فرزندان و شاگردان خود در مهدهای کودک بیاموزید، این اثر برای آن‌ها مفید، آموزنده و درعین‌حال سرگرم‌کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند می‌خوانیم

بروس با کلی سختی یک کوه آذوقه جمع کرده بود، اما به‌نظرش باز یک میوه‌ی کاج دیگر کم داشت.
او توی دلش آن میوه‌ی کاج تازه و آبدار را آرزو می‌کرد و می‌گفت: «من باید به دستش بیاورم!»
همین که سایریل شروع کرد به دویدن،‌ بروس هم برای به دست آوردن آخرین میوه‌ی کاج از جا پرید و راه افتاد!
آن‌ها با عجله دویدند و بدون اینکه لحظه‌ای وقت تلف کنند، به تنه‌ی درخت پنجه کشیدند و مثل موشک رفتند بالا.
اما عجله و دستپاچگی‌شان باعث شد شاخه‌ی درخت تکان بخورد و میوه لرزد،
و بعد...
میوه‌ی کاج افتاد پایین!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-66-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند

برای دریافت کتاب سنجاب‌ها وارد می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.