معرفی و دانلود کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها

عکس جلد کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها
قیمت:
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها

کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها نوشته‌ی علی علی‌نژاد و محمد کشاورز می‌کوشد تا راهنمایی جامع، عملی و نوین در باب شیوه‌ی تفکر سیستمی را در اختیار مدیران سازمان‌ها و کسب‌وکار‌ها قرار دهد. نویسندگان این اثر تلاش دارند تا معایب نگرش جزئی‌نگر در مدیریت بازرگانی، صنعتی و همچنین مدیریت دولتی را بررسی کند، و در جایگزین آن، تفکری کارآمد‌تر یعنی تفکر کل‌نگر و سیستمی را معرفی نمایند.

درباره‌‌ی کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها

درباره‌ی استراتژی‌های کل‌نگر در دنیای مدیریت چه می‌دانید؟ آیا می‌توان شیوه‌ی تفکر جزئی یا کلی را در چگونگی پیشبرد یک مجموعه موثر دانست؟ سازمانی که توسط مدیرانی با تفکر غیرسیستمی و جزئی‌نگر اداره می‌شود چه پیامد‌هایی در آینده متحمل خواهد شد؟ آیا تفکر کلی‌نگر آن‌گونه تصور می‌شود در بهبودی نتایج و رسیدن به اهداف یک مجموعه مؤثر است؟ علی علی‌نژاد و دکتر محمد کشاورز در کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها، از دنیای تفکر کل‌نگر و نگرش سیستمی و دورنمای چنین نگرشی برای ما خواهند گفت.

این کتاب یک راهنمای کامل در باب ترویج تفکر سیستمی و جایگزینی آن با نگرش‌های ناکارآمد است؛ راهنمایی که از قدم اول هرآن‌چه برای اصلاح رویکرد مدیریتی خود نیاز داشته باشید به شما می‌آموزد و در انتها مهارت طراحی سیستم‌ها را به شما هدیه می‌دهد. نویسندگان این اثر پرفایده همچنین شما را با مزایا و فواید تفکر سیستمی آشنا می‌کنند و به شما در استفاده‌ی بهتر از منابع موجود همچون زمان و بودجه، یاری می‌رسانند. این اثر تنها یک کتاب راهنما برای ارتقا شیوه‌های برنامه‌ریزی نیست؛ کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها به شما کمک می‌کند تا شیوه ی مدیریتی خود را از اول مورد بازبینی قرار دهید، نقاط ضعف و ایرادات آن را حل‌وفصل کنید و مجدد به طراحی نگرش مدیریتی خود بپردازید.

کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها، در طول نوزده فصل، ده‌ها عنوان مفید و راهبردی را پیش چشم مخاطب مخاطب قرار خواهد داد؛ همچنین این عناوین به‌گونه‌ای ترتیب داده شده‌اند که در کنار تنوع موضوعی، از جامعیت بالایی نیز برخوردار باشند و بتوانند در شاخه‌های گوناگونی ازجمله مدیریت بازرگانی، صنعتی و حتی مدیریت دولتی مفید حال مخاطبان گردند. به همین منظور، نویسندگان بعد از شرح مقدمه‌ای بر نگرش سیستمی، مخاطب را با اصول تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و مراحل مختلف آن آشنا می‌کنند. آشنایی با خرده‌سیستم‌ها، مهارت تقسیم کار و شیوه‌های ارزیابی جریان کار، اصول بایگانی اسناد، زمان‌سنجی و استقرار و نگهداری از سیستم تنها گوشه‌ای از سرفصل‌های جذابی‌ست که در کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها با آن آشنا خواهید شد. نویسنده در ادامه، بحث را از این هم فراتر خواهد برد و به معرفی استراتژی‌ها مختلف مدیریتی از جمله استراتژی کایزن، بنج مارکتینگ، چرخه‌ی دمینگ و استراتژی شش سیگما نیز خواهد پرداخت. در نهایت شما می‌توانید عناوین گوناگون و پرفایده‌ی کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها، را راهگشای بسیاری از چالش‌های مدیریتی خود بدانید به عنوان یک دستیار حرفه‌ای آن را در روند هدایت سازمان خود به کار بگیرید. این اثر ارزشمند با تلاش‌های موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست شما می‌رسد.

کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث مدیریتی، و همچنین مدیران بازرگانی، صنعتی و صاحبین کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها می‌خوانیم

مزایای تجزیه‌و‌تحلیل شغل:

انتخاب؛ ویژگی‌های ضروری شغل، انجام رضایت بخش کار مشخص می‌شود و روش‌های استخدامی اصلاح می‌گردد.
آموزش؛ در بند آموزش در زمینه انجام نیازسنجی آموزشی مفید می‌باشد.
ارزیابی شغل و تعیین دستمزد؛ امکان تعیین درست ارزش پولی هر شغل با تجزیه تحلیل شغل قابل ارزیابی می‌باشد.
ارزیابی عملکرد؛ تجزیه‌و‌تحلیل شغل مکمل دستورالعمل ارزیابی عملکرد و سنجش فعالیت‌های کارکنان است که از این طریق می‌توان با احتیاجات شغلی افراد آشنا شد.
ایمنی و بهداشت؛ تجزیه‌وتحلیل شغل در زمینه ایمنی و بهداشت، می‌تواند در کاهش نرخ حوادث و افزایش ایمنی شرایط کاری کاربردی باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول / مقدمه‌ای بر سیستم و شناخت نگرش سیستمی
فصل دوم / تجزیه‌وتحلیل سیستم و مزایای آن
فصل سوم / تحلیل‌گر سیستم
فصل چهارم / مراحل تجزیه‌وتحلیل سیستم‌ها
فصل پنجم / شناخت خرده سیستم‌ها و ساده‌سازی الگوی تعاملی آن‌ها
فصل ششم / علم کنترل و ارتباطات
فصل هفتم / شناخت اصول و مفاهیم سازماندهی، آسیب‌شناسی و عارضه‌یابی سازمانی
فصل هشتم / اصول تجزیه‌وتحلیل کسب‌وکار و مبانی دانش تجزیه و تحلیل شغلی
فصل نهم / ابزارها و فنون تقسیم کار
فصل دهم / شناخت و تجزیه‌وتحلیل نمودار جریان کار
فصل یازدهم / تجزیه‌وتحلیل و کنترل فرم‌ها
فصل دوازدهم / اصول و روش‌های بایگانی اسناد و مدارک
فصل سیزدهم / برنامه‌ریزی شبکه و روش‌های مطلوب
فصل چهاردهم / طراحی و برنامه‌ریزی، استقرار، ارزیابی و نگهداری سیستم
فصل پانزدهم / کارسنجی و زمان‌سنجی
فصل شانزدهم / مهندسی مجدد، بهبود مستمر، مدیریت کیفیت جامع و روش گسترش عملکرد کیفیت
فصل هفدهم / چرخه دمینگ، کایزن، تولید بهنگام (JIT) حلقه‌های کنترل کیفیت، تجزیه و تحلیل خط و نقاط کنترل بحرانی (HACCP)
فصل هجدهم / تفکر ناب، شش سیگما و ابزارهای آن، الگویابی
فصل نوزدهم / نظام تعالی سازمان، کارت امتیازی متوازن و نظام آراستگی سازمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات407
زبانفارسی
شابک978-622-218-406-3
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها

برای دریافت کتاب شرح پیشرفته تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.