معرفی و دانلود کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی

عکس جلد کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی
قیمت:
۲۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی

اقبال جباری و محمد کشاورز در کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی ضمن تأکید بر اهمیت کیفیت خدمات، به شما کمک می‌کنند حداکثر رضایت مشتریان خود را به دست آورید. در این اثر با انواع مدل‌های سنجش کیفیت و روش‌های ارتقای خدمات سازمانی آشنا خواهید شد.

درباره‌ی کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی

در دنیای کسب‌وکارهای مدرن، ارائه‌ی خدمات به مشتری تنها محدود به خدمات آموزشی، بهداشتی و... نمی‌شود؛ چراکه بسیاری از کالاها و محصولاتی که خریداری می‌کنید، دارای خدمات پس از فروش هستند. همین مسئله سبب شده علاوه بر شکل‌گیری فضای رقابتی تنگاتنگ میان شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون، شاهد افزایش اشتغال در بخش خدمات باشیم.

اقبال جباری و محمد کشاورز در کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی به شما خواهند گفت چطور در چنین دنیای پررقابتی کیفیت خدمات خود را بالا ببرید و با تعیین معیارها و استانداردهای لازم در این زمینه رضایت مشتریان خود را تضمین کنید.

امروزه تغییرات گسترده در حوزه‌ی خدمات به حدی‌ست که در این زمینه اصطلاحات تخصصی و جدیدی شامل انقلاب خدمات، اقتصاد خدمات و... به کار برده می‌شود و بیش‌از‌پیش اهمیت این موضوعات را به شما یادآوری می‌کنند. بنابراین لازم است از همین حالا به توسعه‌ی هرچه بیشتر خدمات خود و سنجش کیفیت مناسب آن‌ها بپردازید تا بتوانید گوی سبقت را از سایر رقبایتان بربایید.

در مجموع، در فصل‌های مختلف کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی با مباحث مهمی چون تعریف مدیریت کیفیت، ماهیت سازمان‌های خدماتی، مدل‌های سنجش کیفیت و کسب رضایت مشتری آشنا خواهید شد و دیدی جامع نسبت به ابعاد کمتردیده‌شده‌ی خدمات سازمان‌ها به دست می‌آورید. گفتنی‌ست کتاب حاضر از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای مدیران شرکت‌های تولیدی و خدماتی و بازاریابان مناسب است.

در بخشی از کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی می‌خوانیم

مدل هم‌ترازی فناوری اطلاعات توسط برکلی و گوپتا ارائه شده است. در این مدل، سرمایه‌گذاری در بخش‌های فناوری اطلاعات به‌طور عمومی بر روی اثربخشی بهره‌وری متمرکز شده است و توجه کمی به بهبود خدمات مشتریان و اثربخشی بلند‌مدت مشتریان دارد. این مدل خدمات و استراتژی‌های اطلاعاتی سازمان را به هم مرتبط می‌کند. از جمله ابعاد مورد توجه در این مدل، عبارت‌اند از: قابلیت اطمینان، پاسخ‌گویی، دسترسی، ارتباطات، امنیت، درک و شناخت مشتریان.

بر طبق این مدل، هم‌تراز بودن و هماهنگ‌بودن کیفیت خدمات و استراتژی‌های سیستم‌های اطلاعاتی شدیداً مهم است. در این مدل فرایند هم‌ترازی خدمات و استراتژی‌های هم‌ترازی، توضیح داده شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مفاهیم کیفیت
فصل دوم: سازمان‌های خدماتی
فصل سوم: کیفیت خدمات (مفاهیم، سنجش و روش‌های بهبود)
فصل چهارم: مدل‌ها و ابزار‌های سنجش کیفیت در خدمات
فصل پنجم: رضایت مشتری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات113
زبانفارسی
شابک978-622-218-216-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی

برای دریافت کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های خدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.