معرفی و دانلود کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم

عکس جلد کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم

اگر به راستی تشنه‌ی موفقیت هستید، باید یاد بگیرید که خلاف جریان آب شنا کنید؛ این حرف اصلی پیتر ووگد در کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم است. او در این اثر اصول موفقیت و رشد اقتصادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن را به شما می‌آموزد.

درباره کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم:

کتاب‌های موفقیت در بازار فراوان‌اند. بسیاری از آن‌ها مملو از جملات زیبا و انگیزه‌بخشند اما عملاً راهکار مفیدی به خواننده ارائه نمی‌دهند. کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم (6 Figures 6 To Months) از این نظر در نوع خود اثری متفاوت و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. پیتر ووگد (Peter Voogd) در این کتاب باورهای پیشین شما را به‌هم می‌ریزد. او در پی این نیست که با جملاتی خاص و جذاب به شما امیدهای واهی بدهد؛ بلکه می‌خواهد با بیان واقعیت‌هایی که شاید هنوز توانایی مواجهه با آن‌ها را نداشته‌اید، در شما انگیزه‌ای برای حرکت دوباره به وجود آورد.

ووگد درمقدمه‌ی کتاب توضیح می‌دهد که بنا بر آمارهای رسمی، حدود 70 درصد شرکت‌های بزرگ آمریکایی در شرایط وخیم و ناامیدانه‌ی اقتصادی و با سرمایه‌ی اندک شروع به فعالیت کرده‌اند. بنابراین برای موفقیت جای هیچ بهانه‌ای نیست. در عالم تجارت هر تهدیدی یک فرصت است.

اگر می‌خواهید بدانید که اصول برنالمه‌ریزی درست برای پیشرفت گام‌به‌گام اما سریعِ اقتصادی چیست، در اولین فرصت به سراغ کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم بروید.

در این اثر علاوه بر توصیه‌های کارآمد در راستای برنامه‌ریزی کاری، مطالبی درباره‌ی اهمیت پول، اصول مدیریت زمان و منابع و اهمیت تفکر و جهان‌بینی انسان در ترقیِ حرفه‌ای خواهید خواند.

نکوداشت‌های کتاب شش مااه برای رسیدن به شش رقم:

- آنچه در این کتاب توصیه شده را انجام دهید. پیتر با به چالش کشیدن شما باعث ایجاد تحولی عظیم در زندگی کاری‌تان خواهد شد. (Isaac Tolpin)

- پیتر به ما یک طرح و برنامه‌ی کارآمد برای افزایش درآمد می‌دهد و می‌گوید که چگونه این طرح را در طول سال حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم. (Jordan Wirsz)

کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال نقشه‌ی راهی برای پیشرفت سریع اقتصادی هستید، مطالعه‌ی این کتاب را با شما پیشنهاد می‌کنیم.

با پیتر ووگد بیشتر آشنا شویم:

او از سن 15 سالگی شروع به فعالیت‌های اقتصادی کرد اما تا حدود بیست و دو سالگی، به هیچ پپیشرفت چشمگیری نرسید. با این حال سرخورده نشد و به مطالعه‌ی دقیق راهکارهای موفقیت روی آورد. بالاخره ظرف یک سال توانست با یک جهش خیره‌کننده، درآمد خود را به شش رقم برساند.

ووگد اعتقاد دارد که هر چه بیشتر به افراد دیگر کمک کنید، بیشتر شانس موفقیت خودتان را نیز افزایش داده‌اید. بر همین اساس او در نشریات بین‌المللی و سمینارهای مختلف، همواره رازهای خود در امور بازاریابی و کارآفرینی را با دیگران به اشتراک می‌گذارد و به رشد و پیشرفت خوانندگان و دنبال‌کنندگان خود توجه ویژه‌ای دارد.

جملات برگزیده کتاب شش ماه تا رسیدن به شش قدم:

- وقتی نمی‌توانیم شرایط را تغییر دهیم، باید سعی کنیم خودمان را تغییر دهیم.
- تازه‌کارها تمرین می‌کنند تا کار درست را انجام دهند؛ حرفه‌ای‌ها تمرین می‌کنند تا هیچ اشتباهی مرتکب نشوند.
- اگر بیشتر از سه اولویت دارید، یعنی هیچ اولویتی ندارید.
- پول همه چیز نیست، اما درست به اندازه‌ی اکسیژن حیاتی‌ست.

در بخشی از کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم می‌خوانیم:

زندگی شما توسط دیدگاه‌ها و فلسفه‌هایی که فرا گرفته‌اید احاطه شده است، و عوض کردن آن‌ها می‌تواند به سرعت زندگی و شغل‌تان را تحت تأثیر قرار دهد. تا به حال به این فکر کرده‌اید که چه تجربیاتی به زندگی شما جهت داده است؟ فکر کردن به این موضوع هما‌ن‌طور که زندگی من را تغییر داد بازی را برای شما هم عوض می‌کند. امیدوارم بتوانم دیدگاه‌تان را روی چیز‌هایی که در اقتصاد کنونی موفقیت آمیز است پرورش دهم. ساده نباشید. چیز‌هایی که تاکنون فکر می‌کردید دیگر جوابگو نیستند. همه چیز تغییر کرده است و افکارتان در این اقتصاد یا پذیرفته می‌شوند یا از بین می‌روند. از شما می‌خواهم که از ایده‌های شکست خورده‌ام و موفقیت‌های بزرگم درس بگیرید. خیلی از مردم به این فکر نمی‌کنند که چرا هیچ پیشرفتی نمی‌کنند در حالی که لیاقت پیشرفت را دارند، یا دلیل این‌که در همان جایگاهی که هستند ثابت مانده‌اند چیست.

یکی از فلسفه‌هایی که به‌ شدت روی دست آورده‌ایم تأثیر‌گذار بوده را از یک فیلسوف تجاری به‌ نام جیم ران یاد گرفته‌ام. این فلسفه برخلاف چیزی است که در مدرسه‌ها آموزش داده می‌شود و رسانه‌ها تبلیغ می‌کنند و ما با آن‌ها بزرگ شده‌ایم. اگر این قانون را کاملا درک کنید و در زندگی‌تان به کار ببرید از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد که بیشتر مردم از آن محروم‌اند. اگر دفعه‌ی اولی است که این فلسفه را می‌شنوید به شما اطمینان می‌دهم مثل من دیدگاه‌تان نسبت به موفقیت تغییر خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: فرصت مخفی
ارزش زمان
فصل دوم: مدیریت و تسلط در مقابل عظمت اطلاعات
فصل سوم: پول اهمیت دارد
فصل چهارم: شش قدم برای رسیدن به شش رقم
فصل پنجم: برخلاف جریان حرکت کنید
فصل ششم: نیروی شفافیت مطلق
فصل هفتم: مهم‌ترین حساب شما
فصل هشتم: تغییر محدوده‌ی تأثیرپذیری
فصل نهم: انگیزه و انرژی مستمر
فصل دهم: اوج عملکرد، راز بهترین‌های دنیا
فصل یازدهم: برنامه‌ریزی بر اساس نتایج
فصل دوازدهم: رشد و یادگیری مداوم
فصل سیزدهم: زمان اهمیت دارد
فصل چهاردهم: به چالش دعوت‌تان می‌کنم!
چالش 30 روزه
تعدادی از نقل قول‌های زیبا
حرف آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم
نویسنده
مترجمعلیرضا ارجاع
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-8392-74-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم

Sajad m M
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
این کتاب عالیه.
ترجمه روانی داره.
واقعا کمک کننده هست.
بشرط ک چندین بار بخونی و به حرفاش گوش بدی و مهم‌ترین نکته این کتاب اینه که باید و باید پیاده سازی کنی.
دوستان عزیز پیشگویی و پیش بینی‌های آینده بینیتون رو بزارید کنار و دست به کار بشید.
اینجا جا داره بهتون کتاب یکسال با نظم نشر شمشاد و حتما بخونید خواهشا و کتاب چیرگی نشر نوین رو حتما بخونید
سروناز حسینی
۱۴۰۰/۹/۱۲
این کتاب بی‌نظیره، به دوستان توصیه می‌کنم بجای هزینه‌های گزاف برای شرکت در دوره‌های موفقیت شغلی و کسب و کار این کتاب رو چندبار بخونن و به تمرینها و اصول پایبند باشن عالی بود
ستاره
۱۴۰۱/۸/۵
به شرط عمل کردن وخواندن باتفکر، راه گشاست. حتماتمرینهاروانجام بدین. من خیلی لذت بردم. امیدوارم شماهم به کارببندین ونتیجه بگیرین
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم

برای دریافت کتاب شش ماه برای رسیدن به شش رقم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.