معرفی و دانلود کتاب شفای بدن

عکس جلد کتاب شفای بدن
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شفای بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شفای بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شفای بدن

کتاب شفای بدن به قلم لوئیز ال هی با آمیخته کردن کردن سلامت پزشکی با سلامتی روحی و غذایی به شما نشان خواهد داد که چطور می‌توان از بیماری به سلامتی رسید. بدون شک همه‌ی افراد در هر موقعیت و جایگاهی می‌توانند از این اثر بهره برند.

لوئیز ال هی (Louise Hay) هر یک از فصل‌های کتاب شفای بدن (Heal your body A-Z: the mental causes for physical illness and the way to overcome them) را با یک سخن زیبا و پندآموز شروع می‌کند. به عقیده‌ی او بهتر است جهت بهره جویی بهتر از این کتاب، جملات اول هر فصل را به خاطرتان بسپارید. همچنین او هر فصل را با یک تمرین به اتمام رسانده و از شما می‌خواهد راهکار‌های ارائه شده در هر تمرین را پیوسته بخوانید و به همان صورتی که از شما خواسته آن‌ها را به صورت کامل انجام دهید.

تحقیقات نشان می‌دهند که وضعیت روحی افراد تاثیر مستقیمی بر روی بدن آن‌ها می‌گذارد. همه‌ی ما می‌دانیم که خشم عضلات را منقبض و رگ‌های خونی‌ را باریک می‌کند، بنابراین سبب فشار خون می‌شود و خون نمی‌تواند به‌ آسانی در بدن جریان پیدا کند. در علم پزشکی متخصصان قلب معتقد هستند که شادی و نشاط تاثیری دیگر دارند. حال آن که سکته‌ی قلبی و یا دیگر امراض قلبی نشاط را از دل بیرون می‌کنند.

کلیه پیشنهادات پزشکی این کتاب برای از بین بردن مشکلات جسمی، روحی و یا هر نوع دیگر تنها برای دادن اطلاعات کلی و آشنا کردن افراد با مکانیزم بدن و فرایند‌های درمانی است.

این کتاب را یک بار به طور کامل بخوانید، پس از اتمام، دوباره خواندن آن را با سرعت بسیار کم آغاز کنید و سعی نمایید روی تمرینات آن تمرکز کنید و یک به یک آن‌ها را به کار ببرید. پس از چندین تمرین متوجه خواهید شد که چه تغییرات معجزه‌آسایی در زندگی‌تان حاصل می‌شود. پس از آنکه تمرین‌ها را به خوبی یاد گرفتید، می‌تواند روی آن‌ها را به دیگر اعضای خانواده‌تان نیز یاد بدهید و از آن‌ها بخواهید که همانند شما کتاب را بخوانند و دوباره مطالب آن را مرور نمایند.

لوئیز ال هی را بیشتر بشناسیم:

لوئیز ال هی در طول فعالیت‌های پر ارزش خود به افراد بسیاری کمک کرده تا برای خود زندگی بهتری ساخته و مشکلاتشان را حل کنند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب شما می‌توانید زندگی خود را درمان کنید اشاره کرد که بیش از 40 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است.

در بخشی از کتاب شفای بدن می‌خوانیم:

تمام خوب و بدها در زندگی ما براساس افکار ذهنی ما تعریف می‌شوند و افکار ذهنی‌مان نیز براساس تجربیات اخیر ما شکل می‌گیرند. همه ما الگوهای ذهنی فراوانی داریم که برخی از آن‌ها خوب و مثبت و برخی دیگر بد و منفی هستند. خودتان بهتر می‌دانید که افکار و الگوهای ذهنی مثبت باعث رشد و بالندگی می‌شوند و افکار منفی باعث شکست و سر افکندگی. همه ما یاد گرفته‌ایم که خاطرات و تجربیات تلخ و شیرین را به شکل الگو در آوریم و در ذهن خود ثبت کنیم. حال این الگوها کنار هم جمع می‌شوند و تجریبات را می‌سازند. بنابراین، اگر الگوهای ذهنی‌مان تغییر یابند، تجربیات ما نیز به دنبال آن‌ها تغییر پیدا می‌کنند.

هرگز لحظه‌ای را که با مفهوم «تاثیرات متافیزیکی و غیر طبیعی» آشناشدم، فراموش نمی‌کنم. این واژه بدین معناست که هر کلمه‌ای که ما بر زبان می‌آوریم، روی ذهن ما تاثیر می‌گذارد و به شکل الگویی در ذهن ما ثبت می‌شود. به همین دلیل است که من دریافتم ارتباط تنگاتنگی میان افکار ما و بیماری‌هایی که در بدن ما ظاهر می‌شوند، وجود دارد. سالها پیش یاد گرفتم که ریشه هر یک از بیماری‌ها به آن چیزی بر می‌گردد که در ذهن و روح ماست. وقتی به این حقیقت فکر می‌کنم راحت‌تر می‌توانم تمام افرادی که در حق من ظلم کرده‌اند، ببخشم و گناهشان را فراموش کنم. زیرا اگر من امروز بیمار هستم، مسئولیت آن با خودم است نه دیگران.

فهرست مطالب کتاب

توصیه‌هایی به خوانندگان
مقدمه
فصل 1: شفای بدن
زمان مهم‌ترین مسئله است
معادلات ذهنی
تغییر الگوهای ذهنی قدیمی
چگونگی شفای بدن
بخش بیماری‌ها و ناراحتی‌های نخاعی و ستون فقرات
جدول تاثیرات دردهای ستون فقرات
مهره‌های صدری
مهره‌های کمر
حرف آخر
عشق درمانی
فصل 2: داستان من

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شفای بدن
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-6235-60-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شفای بدن

Alireza Heydari
۱۳۹۹/۸/۲۲
سلام. این کتاب در صدد است خیلی خلاصه وار به بیان این نکته بپردازد که همه بیماری‌ها ریشه در افکار و الگوهای ذهنی ما دارند و نویسنده بر اساس تجربیات شخصی، لیستی جامع از بیماری‌ها را به افکار و الگوهای ذهنی مختلف نظیر ترس، خشم و... ارتباط می‌دهد. اینکه این ارتباطات بیان شده در کتاب بین هر بیماری خاص و با افکار الگوهای ذهنی خاص چقدر درست است جای تامل و بررسی نقادانه دارد.
از طرفی، این کتاب در ارائه راهکار و تمرینات عملی برای ترک افکار و الگوهای ذهنی، ضعیف عمل کرده و بسیاری از مطالب عنوان شده بیشتر جنبه نظری دارند. به نظر من، کتاب شفای زندگی، اثری دیگر از همین نویسنده، عمده مطالب این کتاب را به صورت جامع تر و با ارائه راهکارهای عملی تری بیان نموده و در مجموع کتاب بهتری از این نویسنده می‌باشد.
مهدی ب
۱۳۹۹/۴/۵
با سلام و احترام خدمت دوستان و خوانندگان کتاب که اکثرشون خانم بودند و ممنون از نظراتی که نوشتین. کتاب رو من هم خوندم و در کل موافقم با مباحث نگاشته شده. بیشتر دردها و آلام بشر از درون نشآت میگیره و روح انسان قابلیت شفای جسم رو داره. خود بنده به عینه شاهدم که بچه 2 ساله‌ای که لوسمی خون داشت و حتی هم پزشکان به نوعی قطع امید کرده بودن ازش به واسطه عشق و امید به رحمت خدا و درخواستهایی که مادرش عاشقانه مدام به کائنات میفرستادند در کمال ناباوری و بهت تیم پزشکی فوق تخصص سرطان خون درمان شد و با ادامه معالجات پزشکی به طور کامل قطع درمان شد. ایمان به حکمت خدا و باورش معجزه میکنه و ناامیدی بزرگترین گناه نابخشودنی انسان هست. همیشه سالم باشین و شاد
نوشین افشار
۱۳۹۵/۳/۲۸
سلام..... دوستان من!دوستان عزیزم!باورکنیداین کتاب خیلی عالیه، فوق العاده!خدای من!واقعاشکرت.... چقدرنعمت داریم ولی نمی‌بینیم. متشکرم ازکتابراه بخاطرخلق این موقعیت خوب برای دیگران. دوستان عزیزم این کتاب رامطالعه کنیدلطفا وحتما.... دوستتون دارم هرجاکه هستید. مهربان باشیدوعشق هدیه کنید.....
محمد جواد دین نما
۱۳۹۸/۱۲/۹
من نمی‌دونم تنگی کانال وفشار به نخاع و درد کمر و دیسک که یک عامل فیزیکیه باعث درد و محدودیته و یا آپاندیس که خورده‌های غذا در یک محیط بسته روده باعث عفونت میشه و.... چطور میتونم قبول کنم که مخ خودمو کار بگیرم که معجزه میشه و مهره‌های کمر سر جایش برگرده و دونه‌های برنج خودبخود حذف و مثل روز اولش تو بشه. قرن بیست و دوم خرافات پدر این آدمیزاد دو پارو درآورده. یاد قصه پادشه افتادم که یک لباس نامریی براش دوخته بودند و همه از ترس به به و چه چه براش میکردند. دلم گرفت از خواندن کامنت ها
مدینا باقرآبادی
۱۴۰۲/۳/۲۸
این کتاب شما را به دلیل اصلی بیماری‌ها می‌برد و نشان میدهد آن چه که پزشکی مدرن انجام می‌دهد سرکوب نشانه هاست و نه درمان ریشه و اصل بیماری
کتاب میگه تمام بیماری‌ها از لایه‌هایی در درون ما سرچشمه می‌گیرند ولی اشکال اینجاست که سرچشمه بیماری‌های یکسان در افراد مختلف میتونه متفاوت باشه و هر شخصی باید خودش کشف کنه که علت چیه
ولی در هر حال به عنوان تغییر نگرش کتاب خوبیه و توصیه میکنم
😎Cr7 Cr7
۱۴۰۱/۹/۲۷
هر چقدر از خوب بودن این کتاب بگم کم گفتم، این کتاب راجع به هوشمند بودن زندگی و بدن صحبت میکنه، راجع اینکه افکار چقدر قدرتمند هستند که میتونن روی زندگی و بدن ما تاثیر گذار باشند ودر عین حال راجع به ایمان به خدا و اینکه ما هر استرس و اضطرابی رو که داریم تجربه میکنیم از بی ایمان بودن هست،
سمانه ابراهیمی
۱۳۹۸/۱۲/۹
کتابها را هنوز نخوندم ولی همانطورکه از اسمشون پیداست به ادم برای شناخت درون خود وتسلیم دربرابر خداوند ودر لحظه بودن واگاهی بالا کمک زیادی خواهند کرد، ولی خواهشمندم کتابهای بیشتری رو رایگان کنید که بتونیم استفاده کنیم خصوصا درباره خودشناسی واگاهی وحضور وتسلیم دربرابر خداوند و ممنون از کتابراه
منیره ترابی
۱۳۹۷/۷/۲۰
سلام از اینکه این کتاب به راحتی با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار دادید ممنونم
من خیلی وقته دنبال آن بودم اما پیدا نکردم
امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید
فقط لطفاً کتابهایی که مانند این کتاب کمیاب هستند بیشتر در دسترس قرار بدین
و اینکه لطفاً صوتی این کتاب را هم قرار دهید متشکرم
abc def
۱۴۰۱/۴/۲۴
کتاب خیلی کاربردیه، شامل لیستی از انواع بیماریها، ریشه ذهنی انها و جملات تاکیدی به عنوان الگوی جدید ذهنی برای رفع ان بیماری است. اگر بیماری مورد نظر خودمون را پیداکنیم با تکرار جملات جدید چندین بار در روز می‌تونیم به بهبود ودرمان سریعتر خود کمک کنیم.
م. کلایی
۱۴۰۰/۱۲/۸
قدرت بی نظیر ذهن رو واقعا نمیشه نادیده گرفت ولی در این کتاب به مواردی اشاره شده که پذیرفتنش واقعا سخته، شاید دلیلش اینه که میخوایم با استدلالهای معمول که در زندگی بکار میبریم و بیشتر بر مبنای عقلانیت هست اون رو اثبات کنیم
Vahideh null
۱۳۹۸/۱۲/۹
سپاس فراوان از کتابراه بخاطر رایگان بودن این هدیه ارزشمند،
بخش چگونگی شفای درون کتاب دوست داشتم ولی کاش چگونگی جلسه‌های درمانی رو هم به طور مثال نویسنده حداقل برای یک مورد توضیح می‌داد تا به درک بیشتر می‌رسیدم.
فرهاد مومن
۱۳۹۷/۹/۹
کتاب خوبیه و دید جدیدی میده تا الان فک نمیکردم تو کتابی اینقد به طور منظم و کلاسیک درباره تاثیر افکار بر بیماریها صحبت بشه به نظرم مطالب این کتاب در آینده کاملتر و به صورت رفرنس‌های روانشناسی و روانپزشکی در دانشگاه‌ها تدریس خواهد شد.
حجت شریفی
۱۴۰۱/۵/۷
واقعا وقتی به اطرافیانم توجه می‌کردم اخلاق و افکارشان و بیماریهاشون شگفت زده می‌شدم که چقدر فکر روی بیماری و سلامتی تأثیر گذاره.. همچنین در مورد خودم و بیماریهایی که داشتم و دارم و سعی می‌کنم برطرف کنم
مریم پژواک
۱۴۰۱/۳/۱۲
کتاب خوبی بود، کلا میخواد بگه آدم خودش میتونه دکتر خودش باشه با طرز فکرش، همه بیماری‌ها بخاطر افکار منفی و نپذیرفتن سرنوشت و کنار نیومدن با گذشته و نبخشیدن خود و دیگران بروز میکنه.
الهام پورحبیب
۱۳۹۸/۶/۳۱
من این کتاب رو دوبار خوندم و با انجام تمریناتش ریشه هیلی از مسایل عاطفی و گر ههای ذهنی خودم رو پیدا کردم باید تمرینات رو با دقت انجام بدین و به گفتهای ایشون ایمان داشته باشین واقعا موثره
مشاهده همه نظرات 146

راهنمای مطالعه کتاب شفای بدن

برای دریافت کتاب شفای بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.