معرفی و دانلود کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

عکس جلد کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک اثری پرفروش از دیوید باخ، سخنران، فعال در حوزه‌ها‌ی اقتصاد و موفقیتِ مالی و نویسنده است. باخ با کمکِ سازوکارِ آسان و راهنمای گام‌به‌گامی که در کتابش ارائه داده است، به مخاطبِ خود می‌آموزد چگونه به موفقیت مالی پایدار دست پیدا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

دیوید باخ (David Bach) در کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک (The Automatic Millionaire) برنامه‌ی جامع و دقیقی را ارائه کرده است تا مخاطبِ خود را در راه رسیدن به موفقیتِ مالی همراهی کند. امروزه که ویترین تمام کتاب‌فروشی‌ها و قفسه‌های کتابخانه‌های عمومی، مملو از کتاب‌های خودیاری و توصیه‌های مالی است، اندک کتاب‌هایی مانند میلیونر اتوماتیک را می‌توانید پیدا کنید که تا این اندازه موشکافانه و دقیق به بررسی موضوع پرداخته و راهکارهایی عملی و مفیدی را ارائه داده باشند. کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک جایگاه خود را در میانِ تأثیرگذارترین کتاب‌های سوادِ مالی به دست آورده است و آن هم به دلیل سازوکار متفاوتی است که درباره‌ی خلق ثروت معرفی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

دیوید باخ در کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک شما را به سمتِ ثبات و رشد منابع اقتصادی‌تان راهنمایی می‌کند. در راهنمایی‌های گام‌به‌گامی که از دیوید باخ در این کتاب می‌شنوید، می‌آموزید که نظامِ بودجه‌بندی و اتکا به قدرت اراده در تبدیل کردنِ شما به یک میلیونر روش‌هایی کهنه و ناکارآمد محسوب می‌شوند. باخ در عوض سیستمِ خودکار و بدون خطایی را به شما معرفی می‌کند که با استفاده از آن، فارغ از شرایط و دانش مالی و سطح درآمدتان می‌توانید خودکار به یک میلیونر تبدیل شوید.

دیوید باخ در کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک داستان زن و شوهری را تعریف می‌کند که هر دو درآمد متوسطی دارند اما بدونِ آنکه به‌ جایی بدهی داشته باشند یا زیر بار قرض‌ها و وام‌های سنگین بروند، توانسته‌اند دو خانه از آنِ خود داشته باشند، هر دو فرزندِ خود را به دانشگاه بفرستند و در سن 55 سالگی، با پس‌اندازی معادل 1 میلیون دلار بازنشسته شوند.

آنچه دیوید باخ در کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک بیان کرده و آن را از دیگر کتاب‌های این حوزه متمایز می‌کند این است که به باور باخ، فردی که در این مسیر قدم می‌گذارد نیازی به بودجه، اراده، درآمد رؤیایی یا حتی علاقه‌ی بی‌حدوحصر به پول ندارد و کافیست نقشه‌ی راهی دقیق و جامع برای منابع مالی خود ترسیم کند. دیوید باخ با سیستمِ کاملاً واقع‌بینانه‌ای که در مقابل مخاطب قرار می‌دهد، او را راهنمایی می‌کند تا به ثباتِ مالی ایدئال و ماندگار دست پیدا کند.

کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک با ترجمه‌ی سمانه فلاح توسط انتشارات طاهریان به چاپ رسیده است. نسخه‌ی صوتیِ آن را با همت شادن پژواک و به خوانش حامد بیطرفان می‌شنوید.

افتخارات کتاب میلیونر اتوماتیک

  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه‌ی بیزینس ویک
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانیِ آمریکا
  • حضور در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه‌ی یو اس ای تودی

نکوداشت‌های کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

  • میلیونر اتوماتیک یک شاهکار موفق است. دیوید باخ در این کتاب برای رساندنِ شما به موفقیت مالی تلاش بسیاری می‌کند. مهم نیست که هستید، چه شغلی دارید و چه درآمدی کسب می‌کنید. باخ فارغ از شرایط مالی‌تان، برنامه‌هایی کاربردی به شما معرفی می‌کند تا با به‌کارگیریِ آن‌ها بتوانید در زندگی‌تان به ثروت و آرامشی که شایسته‌اش هستید، دست پیدا کنید. (کن بلانچارد، نویسنده‌ی کتاب مدیر دو دقیقه‌ای)
  • کتاب میلیونر اتوماتیک هر چیزی را که درباره‌ی تأمین نیازهای مالیِ خود باید بدانید، مرحله‌به‌مرحله به شما می‌آموزد. هنگامی که از رویکردهای باخ برای انجام کاری استفاده کنید، دیگر شکست برای شما مفهومی نخواهد داشت. (ژان ساتزکی، سردبیر مالی NBC’s Today)
  • توصیه‌های مالی باخ بسیار ساده و در عین حال، برای افرادی که درصددند به خودکفایی دست پیدا کنند، مهم و ضروری است. کتاب میلیونر اتوماتیک برای چنین افرادی، مطالعه‌ای ضروری به‌شمار می‌رود. (بیل اوریلی، نویسنده و مجری فاکس نیوز)
  • دیوید باخ در کتاب میلیونر اتوماتیک برای افرادی که به تنش‌ها و درگیری‌های مالی دچار شده‌اند، راهکارهای اساسی و کاربردی تجویز می‌کند. او در ابتدا به چندین نکته‌ی مهم اشاره کرده و در طول مسیر، همراه با اطلاعات ضروری، به شما انگیزه می‌بخشد تا بتوانید از داده‌های ارائه شده، نهایت استفاده را ببرید. (Business Weekly)
  • دیوید باخ به زنان انگیزه می‌بخشد تا در دنیای امروز بتوانند برای آینده‌ی مالی خود برنامه‌ریزی کنند. هر زنی در هر شرایط و جایگاهی که باشد، می‌تواند از راهکارهای ارائه شده توسط باخ استفاده کند. او یکی از مربیانِ موفق و عالی در زمینه‌ی پول و ثروت‌سازی است. (جان گری، نویسنده‌ی کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی)

کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک را به تمام افرادی که می‌خواهند به موفقیتِ پایدار مالی دست پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک می‌شنویم

جیم تمام توضیحات سو را تأیید کرد و گفت: اغلب مردم فکر می‌کنند که وقتی حقوق ماهانه‌ی خود را دریافت می‌کنند ابتدا باید مخارج ماهانه و قبوض خود را پرداخت کنند و در آخر اگر چیزی برایشان باقی ماند، می‌توانند آن را برای خود پس‌انداز کنند. به عبارت دیگر، آن‌ها ابتدا پول خود را به دیگران می‌پردازند بعد ته‌مانده‌ی آن را برای خود برمی‌دارند که البته هیچ چیزی برایشان باقی نمی‌ماند. پدر و مادران ما به ما یاد دادند که در بازی پول و خرج و مخارج زندگی پس‌انداز در اولویت تمام امور قرار دارد. آن‌ها از ما می‌خواستند که به محض دریافت حقوق ماهانه ابتدا چند دلاری برای خودمان کنار بگذاریم و بعد بقیه صورتحساب‌ها را پرداخت کنیم.

جیم به صندلی تکیه داد و طوری که انگار به موضوع ساده‌ای اشاره کرده باشد، گفت: آن‌قدر هم مسئله‌ی مهمی نیست. اما سو خندید و سرش را تکان داد. از نظر جیم این راز یک حرف بسیار ساده بود اما سو گفت: حقیقت موضوع این است که ما باید یاد بگیریم که از دلارهای کنار گذاشته شده چه استفاده‌ای ببریم و در چه زمینه‌ای به کار بگیریم. من و جیم در ابتدا برای بودجه‌بندی مخارجمان خیلی تلاش می‌کردیم اما وقتی متوجه می‌شدیم که در فلان ماه پولی برای پس‌اندازمان باقی نمی‌ماند فقط با یکدیگر بحث و دعوا می‌کردیم. روزی من با مادرم تماس گرفتم و مسئله را برایش توضیح دادم. او گفت: بودجه‌بندی اصلاً کارساز نخواهد بود. من و پدرت همشیه و هر لحظه در حال بودجه‌بندی بوده‌ایم اما متأسفانه موفقیتی حاصل نشد. ما هم مثل شماها دائماً با یکدیگر بحث و دعوا داشتیم. بنابراین روزی تصمیم گرفتیم که هر ماه ده درصد از کل حقوق خود را به‌عنوان پس‌انداز کنار بگذاریم و در یک حساب پس‌انداز نگه داریم. مادرم گفت اگر آن پول موجود در حساب را فراموش کنی، پس از مدتی به سرمایه بزرگی برایت تبدیل خواهد شد. او گفت راز من و جیم هم همین بوده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
37 دقیقه
فصل اول: دیداری با میلیونر خودکار
32 دقیقه
فصل دوم: اثر قهوه‌ی لاته
35 دقیقه
فصل سوم: یاد بگیرید ابتدا سهم خودتان را بردارید
50 دقیقه
فصل چهارم: همین حالا یک میلیونر اتوماتیک بسازید
16 دقیقه
فصل پنجم: برای روز مبادا آماده شوید
17 دقیقه
فصل ششم: صاحب خانه شدن بدون قرض و بدهی
16 دقیقه
فصل هفتم: روش زندگی بدون بدهی
11 دقیقه
فصل هشتم: با خودکار کردن بخش‌های مهم زندگی‌تان تفاوت ایجاد کنید
6 دقیقه
فصل نهم: طرح هماهنگ برنامه‌ی کار میلیونرهای خودکار
5 دقیقه
فصل دهم: سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میلیونر اتوماتیک
نویسنده
مترجمسمانه فلاح
راویحامد بیطرفان
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

فرود گرامی
۱۴۰۲/۹/۲۹
درود.
۶۰ درصد حقوق رو خرج مخارج ضروری کنید ۲۰ درصد ذخیره کنید (برای سرمایه گذاری) ۱۰ درصد کمک کنید و ۱۰ درصد تفریح (خلاصه چند بخش از کتاب)
پیشنهاداتش برای سرمایه گذاری کاملا برای یه شخص آمریکایی هست و خیلی تاکید زیادی بر روی بازنشستگی و بیمه داره که بنظر من جالب نبود.
در مورد بودجه بندی و متوقف کردن هزینه‌های غیر ضروری باهاش موافق هستم و خوب بنظرم رسید.
Hossein mousavi
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
اگه کسی واقعا بهش عمل کنه دستور العمل عالی داره ولی بدبختانه ما تو ایران زندگی می‌کنیم و نهایتا ۳۰ درصد این کتاب برای ما عملی میشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک

برای دریافت کتاب صوتی میلیونر اتوماتیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.