معرفی و دانلود کتاب شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال)

عکس جلد کتاب شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال)
قیمت:
۳۱,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شهامت داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شهامت داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال)

کتاب شهامت داشته باش، اثری‌ست متفاوت و تأثیرگذار برای تمام زنان و دخترانی که می‌خواهند برای همیشه از شر نگرانی‌های خسته‌کننده‌ی خود رها شوند. سیسی گاف، نویسنده‌ی این کتاب پرفروش، با کمک تکنیک‌های ویژه‌ی خود تابه‌حال به هزاران مخاطب از سراسر دنیا کمک کرده تا زندگی جرئت‌مندانه و شاد‌تری را تجربه کنند. در ابتدای این کتاب گروهی از خوانندگان نوجوان، از تأثیرات ویژه‌ی این اثر بر روند زندگی خود برای شما خواهند گفت.

درباره‌‌ی کتاب شهامت داشته باش

تجربه‌ی ترس و اضطراب مخصوص یک جنسیت و گروه سنی خاص نیست؛ اما در بین گروه‌های مختلف جامعه، جوانان و نوجوانان ‌به‌ویژه دختران کم‌سن‌وسال نگرانی‌های بسیار و گاهی متفاوت‌تری را تحمل‌ می‌کنند. سیسی گاف (Sissy Goff)، مشاور و درمانگر خانواده این‌جاست تا با اثر ویژه‌ی خود، شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال) (Brave: A Teen Girl's Guide to Beating Worry and Anxiety) بر شعله‌ی دغدغه‌های شما آب خنکی بریزد و حس خوشایند شهامت را بار دیگر به روز‌های شما بازگرداند.

کتاب شهامت داشته باش، یک تحقیق ساده نیست! این کتاب حاصل سی سال شنیدن خاطرات دختران و زنانی‌ست که از نگرانی‌ها و حوادث اضطراب‌آور زندگی خود حرف زده‌اند. سیسی گاف، مشاور انجمن روان‌شناسی خورشید نه تنها برای شنیدن این داستان‌های واقعی گوش شنوایی داشت بلکه سال‌ها از زندگی خود را صرف جمع‌آوری نکات آموزنده و ویژگی‌ها مشترک در زندگی این زنان و دختران کرد. حالا عصاره‌ی اصلی این تحقیقات در قالب کتابی به نام شهامت داشته باشد مقابل چشم شما قرار گرفته، تا با کمک گرفتن از تجربیات ده‌ها نفر که موقعیت‌های مشابه شما را تجربه کرده‌اند چراغ راه شجاعت در دستانتان جای گیرد.

اگر به عنوان دختری جوان اضطراب‌هایی که تحمل می‌کنید از حد توانتان فراتر رفته؛ یا اگر به عنوان والدین فرزندی نوجوان، نگران دغدغه‌های روزمره‌ی او هستید؛ و یا اصلاً اگر فردی در خانواده و اطرافیان خود می‌شناسید که روزانه استرس زیادی پشت سر می‌گذارد؛ نکات کلیدی کتاب شهامت داشته باشد به درد شما خواهد خورد! با تکنیک‌های این راهنمای عملی و فوق‌العاده شما بهتر با علائم و نتایج اضطراب آشنا خواهید شد؛ توانمندی خود را در برخورد با موقعیت اضطراب‌زا افزایش خواهید داد و حتی خواهید توانست در مواجه با فرد مضطرب رفتار بهتری از خود بروز دهید. اصول رازداری، تقویت روابط میان والدین و فرزند نوجوان، اصول امیدواری و کمک به خود، و همچنین درک بهتر عواطف و احساسات بخشی از موضوعات جذابی‌ست که کتاب شهامت داشته باش به شما می‌آموزد و همان‌طور که کتالین، خواننده‌ی 16 ساله‌ی این کتاب گفته: به کمک آن، ورق بازی زندگی شما را برمی‌گرداند!

این کتاب خواندنی در سال 2021 منتشر شده و با ترجمه‌ی غزال بیگی و به کوشش انتشارات راه طلایی به دست شما می‌رسد.

در نکوداشت کتاب شهامت داشته باش

  • نویسنده، توانایی ویژه‌ای در یاری رساندن به زنان در شناسایی نیازمندی و نقاط قوتشان دارد. (آنی اف داونز، نویسنده)

کتاب شهامت داشته باش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به عنوان دختری جوان خود را در معرض اضطراب‌های بسیاری می‌بینید و یا آنکه به عنوان والدین یک نوجوان، دغدغه‌ی نزدیکی و ارتباط گرم با فرزند خود را دارید، در خریدن این کتاب تردید نکنید!

در بخشی از کتاب شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال) می‌خوانیم

شاید به‌خاطر داشته باشید وقتی می‌خواستید نیم ساعت بیشتر بیدار بمانید، مادرتان به شما می‌گفت وقت خواب است. سعی می‌کردید مجابش کنید که به زمان بیشتری نیاز دارید و ناگهان خود را درحال جیغ زدن روی کف زمین پیدا می‌کردید. یا شاید موهایتان را شانه می‌زد و نمی‌توانست دم‌اسبی خوبی برایتان درست کند، این شما را عصبانی می‌کرد. والدینتان حق داشتند، چون وقتی از چیزی ناراحت بودید با آ‌ن‌ها صحبت نمی‌کردید و نمی‌دانستند مشکلتان چیست. همان موقع هشدار بدنتان از کار می‌افتاد و کلی احساسات و سروصدا از درون خود حس می‌کردید. به‌خاطر می‌آورید؟ حالا تکلیفتان این است که درمورد این مسائل از مادر یا پدرتان بپرسید که یادشان می‌آید یا نه؟ چطور باعث عصبانیت شما می‌شدند و شما چه رفتاری داشتید؟ حالا چطور؟ وقتی خیلی احساساتی می‌شوید، چه رفتاری دارید؟ آیا علتش این است که انتظار چیزی ندارید یا نمی‌توانید کنترلی بر آن اتفاق داشته باشید؟

اضطراب با کنترل موافق است، اما مخالف سرسخت غیرقابل پیش‌بینی بودن هر اتفاقی است. وقتی والدینتان به شما تذکر می‌دهند کاری را درست انجام دهید و شما فکر می‌کنید به زمان بیشتری نیاز دارید، بادامه‌های مغزتان وارد عمل می‌شود. یا وقتی انتظار تغییر برنامه‌هایتان را ندارید، بادامه‌ها وارد عمل می‌شود. شاید هنوز هم از تغییر یا غافلگیر شدن بیزار باشید. دخترانی را می‌بینم که حتی از هدایای کریسمس یا تولد خوششان نمی‌آید، چون آن هدایا مطابق انتظارشان نیست. این‌طور نیست که از هدیه گرفتن بدشان بیاید، بلکه چیز دیگری در ذهنشان دارند و با آن هدایا تصورشان خراب می‌شود، غیرقابل پیش‌بینی است. وقتی چنین مسائلی برای شما در سنین پایین‌تر رخ می‌داد، احتمالاً عصبی می‌شدید. وقتی بزرگ‌تر شدید، ناامید می‌شدید و در اتاقتان گریه می‌کردید یا بیش از حد عصبانی می‌شدید، این تاکنون ادامه دارد.

فهرست مطالب کتاب

سیسی گاف
برای والدینی که این کتاب را خریدند
مقدمه
چند نکته برای یادآوری
فصل اول: درک کردن
1. تعریف واژه‌های نگرانی
2. چرا من؟
3. این چطور کمک خواهد کرد؟
فصل دوم: کمک
4. کمک به جسمتان
5. کمک به ذهنتان
6. کمک به قلب‌تان
فصل سوم: امید
7. مشکل
8. دلگرم شدن
9. خداوند قادر است
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شهامت داشته باش: راهنمای تاثیرگذار برای مقابله با نگرانی و اضطراب (مناسب دختران و زنان بزرگسال)
نویسنده
مترجمغزال بیگی
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-94919-0-4
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی بزرگسالان، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شهامت داشته باش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شهامت داشته باش

برای دریافت کتاب شهامت داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.