معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ: متخصص بازاریابی و فروش اینترنتی شوید

عکس جلد کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ: متخصص بازاریابی و فروش اینترنتی شوید
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ ۹۰,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ: متخصص بازاریابی و فروش اینترنتی شوید

سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری در کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ تکنیک‌های حرفه‌ای بازاریابی آنلاین را به‌طورکامل آموزش می‌دهند. با خواندن این اثر می‌توانید به‌زودی سایت تجاری خود را با بهترین امکانات و به‌صورت رایگان راه‌اندازی کنید و به درآمد برسید.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ

تفاوتی نمی‌کند محصول شما دیجیتالی‌ست یا به‌شکل کالایی فیزیکی عرضه شده؛ چون این کتاب به موضوع تجارت در انواع کسب‌وکارها در بستر فضای مجازی پرداخته است. پس اگر حتی تاکنون در زمینه‌ی تجارت الکترونیک فعالیتی نداشته‌اید، می‌توانید از همین حالا آموزش شیوه‌های تجارت آنلاین را شروع کرده و به‌زودی کسب‌وکار ویژه‌ی خودتان را راه‌اندازی کنید.

در کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ هرآنچه را باید به‌عنوان یک کارآفرین در دنیای دیجیتال بیاموزید، در اختیار شما قرار گرفته؛ کافی‌ست ایده‌ی اصلی خودتان را بدانید و از صفر شروع کنید! سعید حکیمی نیا و فروغ شریعتمداری معتقدند از صفر شروع کردن مزیت‌های فراوانی دارد و در آغاز راه منجر به خلاقیت می‌شود؛ ویژگی مهمی که از رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک به‌شمار می‌رود.

در فصل‌های مختلف کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ با مباحثی چون تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، نحوه‌ی تولید ثروت از طریق تجارت الکترونیک، سئو از سطح مقدماتی تا پیشرفته، تکنیک‌های مختلف افزایش فروش و... آشنا می‌شوید.

لازم به ذکر است که این کتاب مطابق با شرایط کارآفرینی در ایران نوشته شده و بومی بودن آن سبب می‌شود برای مخاطبان ساکن ایران منبعی قابل رجوع باشد. بااین‌حال محتوای کتاب منحصر به کشور خاصی نیست و راهکارهای آن در سطح جهانی نیز کاربرد دارد. اطلاعات موجود در این اثر، حاصل مطالعه و پژوهش در شیوه‌ی مدیریت رهبران بزرگ فناوری اطلاعات جهان، همچون بیل گیتس، استیو جابز، اریک اشمیت و... است.

کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان می‌توانند از مطالب این کتاب استفاده کنند.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی آنلاین و همچنین کارآفرینان، از جمله مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ می‌خوانیم

اگر قصد دارید از تجارت سنتی به تجارت آنلاین وارد شوید: در اینجا برخی از کسب‌وکارها با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند و برخی خیر. بنابراین یک راهنمایی کلی خواهیم داشت. به‌عنوان مثال یک مشتری در اینترنت چگونه می‌تواند به یک سایت رستوران به‌منظور سفارش غذای مورد نظر خود اعتماد کند؟ قطعاً عوامل مختلفی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که مشتری در خارج از فضای مجازی چقدر با آن رستوران آشنایی دارد. درواقع در اینجا بحث میزان موفقیت در برندسازی مطرح می‌شود. به بیان واضح‌تر، اگر مشتری قبلا در خیابان‌های شهر، بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی این رستوران را مشاهده کرده باشد، می‌توان گفت آن رستوران شانس بیشتری برای دریافت سفارش اینترنتی دارد.

درنتیجه برای برخی از کسب‌وکارها بسیار مهم است تا در وب‌سایت خود تصاویری از تبلیغات محیطی داشته باشند، حتی از حضور جمعیت مشتریان در رستوران و همچنین برندسازی در فضای مجازی؛ چرا که در این نوع کسب‌وکارهای آنلاین به این دلیل که هنوز آنچنان که باید در فضای وب کشور ترویج نیافته‌اند، کاربر وب نسبت به مشتری که در آن محیط حضور دارد سختگیرانه‌تر تصمیم می‌گیرد. لذا باید روش‌های اعتمادسازی بیشتری به‌کار برد تا این نوع تجارت رونق بگیرد. البته برای همه‌ی کارها شرایط این‌گونه نیست. اگر قصد دارید یک وب‌سایت برای فروش محصولات دیجیتالی داشته باشید، مشخص کنید که در چه زمینه‌ای تخصص و مهارت دارید. آن‌گاه قبل از تولید و فروش محصول به تولید محتوای تخصصی بپردازید. این کار باعث جذب بازدیدکنندگان هدفمند می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: چرا دیجیتال مارکتینگ
فصل دوم: ایجاد سایت استاندارد بر مبنای دیجیتال مارکتینگ
فصل سوم: مبانی سئو (Search Engine Optimization)
فصل چهارم: سئوی پیشرفته
فصل پنجم: بازاریابی محتوا (Content Marketing)
فصل ششم: بازاریابی ایمیلی (Email Marketing)
فصل هفتم: ویدئو مارکتینگ در رسانه‌های اجتماعی (Social Video Marketing - SVM)
فصل هشتم: ابزار کاربردی دیجیتال مارکتینگ و سئو (Digital Marketing and SEO Tools)  

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ: متخصص بازاریابی و فروش اینترنتی شوید
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات233
زبانفارسی
شابک978-600-124-972-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰۰ ۹۰,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ

برای دریافت کتاب صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.