معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی روزبه‌روز در حال فراگیرتر شدن است. مهرنوش گلبازی در خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ بایدها و نبایدهای این حوزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه‌ اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی در سال‌های اخیر به بخش بسیار مهمی از زندگی روزمره‌ی ما تبدیل شده‌اند. شیوع کرونا و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، پیوند میان زندگی حقیقی و مجازی ما را ناگسستنی‌تر از پیش کرد. بسیاری از کسب‌وکارها عمده‌ی فعالیت خود را از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به صفحات مجازی بردند و فروشنده‌ها به‌جای این که از پشت دخل فروشگاهشان مشتریان را راهنمایی کنند، در دایرکت اینستاگرام و تلگرام با آن‌ها به گفت‌وگو پرداختند. در خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه‌ی اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ نکاتی ضروری را درباره‌ی بایدها و نبایدهای استفاده از فضای مجازی برای رونق بخشیدن به کسب‌وکارتان می‌شنوید.

اگر قصد دارید تجارت خود را در ماه‌ها و سال‌های آینده توسعه دهید، روی شبکه‌های مجازی کسب‌وکار خود حسابی ویژه باز کنید. اما باید بدانید که در این زمینه رقبای سرسختی دارید که در تکاپوی دستیابی به موفقیت هستند. به‌روزرسانی مداوم شبکه‌های مجازی و افزایش قابلیت‌ها و پیچیده‌تر شدن الگوریتم‌ها به شما می‌گوید که مسیر سختی پیش رو دارید. اما با یاد گرفتن راه و چاه‌های این جاده می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

برای موفقیت در این حوزه باید در رابطه با نحوه‌ی استفاده از رسانه‌های اجتماعی به منظور تعامل مؤثر با مخاطبان هدف خود هوشمند، خلاق و چابک باشید. در این خلاصه کتاب صوتی نکات مفیدی را درباره‌ی بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌شنوید.

مهرنوش گلبازی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از خلال مقالات سایت هاو کن یو برگزیده و ترجمه کرده است. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا منتشر شده است و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه‌ اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به کسب‌وکار خود رونق ببخشید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه‌ اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ می‌شنویم

زمانی که با رسانه‌های اجتماعی سروکار دارید، باید بیش از یک کسب‌وکار معمولی به آن نگاه کنید و با تمایلات مخاطبین خود همراه باشید. اگر مخاطبین شما نسبت به مطالب طنز واکنش مثبت نشان می‌دهند، چرا فروش خود را در قالب یک مطلب طنز برنامه‌ریزی نمی‌کنید؟ اگر مخاطبین شما نسبت به اینفوگرافیک‌ها احساس بهتری دارند، چرا از آن‌ها لابه‌لای فروش خود بهره نمی‌برید؟ مخاطب باید درک کند که برای وی و وقتی که در پیج یا کانال شما می‌گذارد ارزش قائل هستید.

کدام پیج‌ها، کانال‌ها و یا اینفلوئنسرها در شبکه‌های مختلف بیشترین کاربر را دارند؟ مطمئناً در این بین نامی از شرکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ نمی‌بینید. ممکن است دوست شما که کارش ساخت گیف‌ها از شخصیت‌های مختلف است درک بهتری نسبت به شما از شبکه‌های اجتماعی و بیزینس چندصدهزار دلاری‌تان داشته باشد. چرا که در جذب مخاطب موفق‌تر عمل کرده است.

اگر می‌خواهید از شبکه‌های اجتماعی بهره ببرید باید به قوانین آن هم احترام بگذارید. مخاطبین شما پول‌های در حال پرواز نیستند که آن‌ها را شکار کنید. اگر همچین رفتاری با مخاطب خود دارید هر چه زودتر از آن دست بکشید و سعی کنید آنچه یک کاربر از شبکه اجتماعی انتظار دارد را به بهترین شکل، متناسب با شکل و شمایل کسب‌وکارتان برطرف کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
چگونه شبکه اجتماعی کسب‌وکارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟
نویسنده
مترجممهرنوش گلبازی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

رسول صادقی‌پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
کتابراه انقلاب دسترسی و کسب اطلاع از کتابها بخصوص وجود صوت وشنیدن بهشت است، اگر با این همه پیشرفت در تهیه کتاب کوتاهی بشود هرگز نباید خود را بخشید
این همه نعمت واقعا بی‌عقلی است اگر استفاده نکنیم
داوود فراوان ب کتابدار
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۷
همه میدانیم که در ترویج کسب و کار در زمان حال و با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی چه نقش مهمی را ایفا میکنند و این کتاب کمک اساسی به ترویج کسب و کار با استفاده از شبکه‌های اجتماعی میکند.
Zohre Bamedi
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
خیلی سپاسگزارم کتاب خوبی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه شبکه اجتماعی کسب و کارمان را بدون اشتباه مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.