معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین

عکس جلد کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین

کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین اثری از صفیه پرماس از مجموعه‌ی ماجراهای افشین و دایی بروز است. پرماس در این داستان، از کنجکاوی‌های تمام‌نشدنی و خرابکاری‌هایی می‌گوید که افشین با تلفن همراه دایی بروز به بار آورده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین

صفیه پرماس در کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین از ماجراهای ادامه‌دار افشین و علاقه‌ی بیش‌ از اندازه‌ی او به کار کردن با تلفن هوشمند می‌گوید. داستان از این قرار است که افشین عادت دارد که با تلفن هوشمند بازی کند. از آنجایی که دایی بروز او را خیلی دوست دارد، گوشی‌اش را گاهی اوقات به افشین می‌دهد اما افشین که شیطنت‌ها و کنجکاوی‌هایش تمامی ندارد، به همه‌ی برنامه‌های گوشی سر می‌زند و دردسرهای بزرگی برای دایی ایجاد می‌کند. هر بار که افشین خرابکاری می‌کند، دایی بالاخره اوضاع را درست می‌کند و افشین را می‌بخشد اما حالا افشین خطایی مرتکب شده که جبران‌ناپذیر است. آیا به نظر شما این بار هم دایی بروز افشین را می‌بخشد؟

امروزه کمتر کودکی را می‌توانید پیدا کنید که به بازی‌ها و برنامه‌های تلفن همراه علاقه نداشته باشد و این بازی‌ها به بخشی از زندگیِ روزمره‌ی او تبدیل نشده باشد. درست است که بازی کردن و کار با تلفن همراه به رشد توانایی‌های ذهنی کودکان کمک می‌کند و باعث می‌شود تا ظرفیت‌های هوشی و مهارت حل مسئله در آنان تقویت شود اما این موارد در خصوص تمام برنامه‌های یک گوشی تلفن همراه صدق نمی‌کند. برای مثال، برنامه‌هایی که از طریق بانک‌ها روی گوشی‌ها نصب می‌شوند و دسترسی به حساب بانکی و فرآیندهای گردش حساب و... را برای کاربر بزرگسال تسهیل می‌کنند، برای کودکان و نوجوانان مناسب نیستند. کودکان از ماهیت و کارکردهای این قبیل برنامه‌ها اطلاعی ندارند و ممکن است با خطایی کوچک، باعث افشای اطلاعات مالی شما شوند و به افرادی که در کمین این گونه اطلاعات هستند، مجوز ورود به حساب بانکی شما را بدهند. یا اینکه در پیام‌رسان‌های شما وارد شوند و پیام‌ها و مطالبی نامربوط را برای دیگران ارسال کنند.

برای مواجهه با چنین مشکلاتی، علاوه بر تغییر تنظیمات تلفن همراه و قفل کردن برخی از برنامه‌ها، نیاز است تا به کودک و نوجوان درباره‌ی این خطرات و پیامدهای آن‌ها هشدار دهید. این هشدار و آگاهی اگر به زبان شعر و داستان و از جایگاه فردی هم‌سن‌وسال آنان به کودکان داده شود، بهترین و بیشترین اثرگذاری را خواهد داشت. کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین نیز با چنین هدفی تهیه و تدوین شده و در اختیار والدین، مربیان و معلمان قرار گرفته است.

کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین به همت پلیس فتا و در همکاری با نشر عترت نو، با قلم صفیه پرماس و خوانش پیمان قریب‌پناه و شیوا نظری در اختیار عموم علاقه‌مندان و مخاطبان کودک قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ماجراهای افشین و دایی بروز

ماجراهای افشین و دایی بروز، عنوان مجموعه کتاب‌هایی به سفارش معاونت امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با همکاری پلیس فتا ناجاست. در این داستان‌های کوتاه، با زبانی صمیمانه، دوستانه و کودکانه، آسیب‌های فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای و استفاده‌ی کنترل‌نشده و بیش از اندازه از ابزارهای الکترونیکی برای کودکان و همین‌طور بزرگسالان به افراد یادآوری می‌شود. هدف از انتشار مطالبی از این دست توسط پلیس فتا، افزایش آگاهی و سطح سواد مجازی میان کاربران است. از جمله آثار منتشر شده از این مجموعه می‌توان به «کارآگاه کوچولو»، «سفر به موزه» و «افشین قهرمان» اشاره کرد.

کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین برای کودکان بین شش تا دوازده سال که با وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه هوشمند و تبلت و رایانه آشنایی چندانی ندارند و نمی‌دانند که کنجکاویِ آن‌ها ممکن است به قیمت از دست رفتن مال، آبرو و اعتبار یک فرد تمام شود، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین می‌شنویم

امّا یه چند وقتیه که / دایی باهاش حرف نزده
قهر شده انگاری با اون / اگرچه قهر خیلی بده
خب، آخه افشین و کاراش / باعثِ دردسر شده
دایی تو کار و زندگیش / خیلی نامعتبر شده
نامعتبر یعنی دیگه / هیشکی قبولش نداره
کارش رو از دست داده و / زندگیشم در خطره
چون آقا افشین بلا / یه روزی از همین رزوا
با گوشیِ دایی بروز / سر میزنه ازش خطا
اون آخه عادت داره که / گوشی رو دستکاری کنه
سابقه داشته تا الان / گاهی خرابکاری کنه

فهرست مطالب کتاب صوتی

9 دقیقه
بازیگوشی‌های افشین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین
نویسنده
راویپیمان قریب پناه، شیوا رضوی
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
ناشر صوتی پلیس فتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین

Mojgan Hatai
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
این کتاب برای گروه سنی ۶ الی ۸ سال می‌تونه جذاب باشه. البته چون شخصیت اصلی مجموعه داستان دارد برای کودکان جالب‌تر می‌شود.
این داستان درباره‌ی پیامدهای بی اجازه دست زدن به گوشی پبزرگترهاست. این که ممنون است عواقب وخیمی در روابط فردی و اجتماعی صاحب گوشی ایجاد کند. البته تمام این اتفاقات ناخواسته و
به بار آمده برخی از آن‌ها قابل جبرانند لکن اغلب غیر قابل جبران هستند.
بی اعتباری اجتماعی مسئله‌ای نیست که با یک معذرت خواهی درست شود. در نهایت به کوکان هشدار جدی می‌دهد که بدون هماهنگی به وسایل شخصی به ویژه موبایل بزرگترها دست نزنند.
دلارام 0074
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب در مورد دایی افشین هست ک افشین سر کوشی داییش میرفت و یک بار شماره هاشو حذف کرد و اونو ب دردسر انداخت و این بار هم توی گروه‌ها عکس و فیلم خانوادگی و حتی فیلمایی ک خودش هم ندیده بود رو فرستاده بود باعث اخراج دایی شد تو این کتاب کامل میگه ولی ب شکل شعر
کیان مهر
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب صوتی بازیگوشی های افشین پر از نکات ومسائل اخلاقی است ومناسب کودکان ۶ تا ۸ سال که علاقه ی زیادی دارند که به گوشی بزرگترها دست بزنند، میگه که این کار ممکنه عواقبی داشته باشه که قابل جبران نباشه... گوش دادن به این کتاب برای تمامی کودکان توصیه میکنم.
السا
۱۴۰۳/۱/۲۹
عالی عالی عالی عاشق این کتاب شده خواهرم آنقدر از کتاب‌ها می‌خونه گوشی هم متبرکه هم داستان براشون نمی‌زاره ممن. از صفیه پرماس، پیمان قریب پنا ⁦
مهدیه
۱۴۰۳/۱/۱۲
خوب بود مگه میشه کتابی بد باشه بیشتر مناسب بچه‌ها بود که یاد بگیرن هر کسی یک حریم شخصی داره و نباید بدون اجازه‌ی بزرگ ترها دست به وسایلی بزنند که هنوز مناسب سن اونا نیست
محمد مهدی
۱۴۰۳/۱/۲۳
خیلی عالی بود از گوش دادن به داستان لذت بردم من کلاس سوم ابتدایی هستم این داستان را برای بچه‌های کلاسمون تعریف کردم و آن‌ها خوششان آمد ممنون از کتابراه
مهتاب...
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خیلی خوبیه. مخصوصا این که همش به شعر گفته شده. در مورد این که حواسمون بیشتر به گوشیمون باشه و در اختیار بچه‌ها نگذاریمش
ممنون بابت معرفی این کتاب
پارساکوکبی
۱۴۰۳/۱/۹
این مجموعه کتابها خیلی عالی نکات امنیتی و مراقبتی رو به بچه‌ها یاد میده. و چون با زبان شعر و اهنگین هست برای بچه‌ها جذابتره
فاطمه فریور
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
خیلی جالب وخنده داربود. باشنیدن این کتاب دیگه هرگز گوشیتونو بدون رمز ورود رها نمیکنید و به دست بچه نمیدهید. ممنونم از کتابراه که بهترین دوستمه.
زهرا رنجبر
۱۴۰۳/۱/۲۸
کتاب جالبی بود دخترم خیلی خوشش اومد ان شا الله کتابهای رایگان که مسایل اخلاقی و تربیتی داره بیشتر برای بچه‌ها بذارید
کاوه
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب بسیار خوب و ارزنده است، ب بچه‌ها آموزش استفاده از تلفن همراه و خطرات دنیای مجازی رو آموزش میدهد،
آذر
۱۴۰۳/۱/۷
داستان به خوبی فضا سازی شده بود و گوینده‌های خوبی هم داشت، این کتاب و محتوای آن برای بچه‌های زیر ده سال جذاب خواهد بود.
مجتبی هزارجریبی
۱۴۰۲/۱۲/۱
سلام ممنونم از نویسنده‌ی کتاب واقعا کتاب بسیار زیبایی بود از نویسنده خواهش می‌کنم که از این نوع کتاب‌ها بیشتر بنویسه
ناهید طاهری
۱۴۰۳/۱/۳
در مجموع عالی بود. من گرفتم، برای بچم که 3 سالشه ولی بیشتر به درد بچه‌های کمی بزرگتر میخوره
Saleh Siamaki
۱۴۰۳/۱/۲۸
خوب و آموزنده ست. جالبه که دختر من از وقتی گوش کرده دیگه به گوشی من دست نمیزنه
مشاهده همه نظرات 42

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین

برای دریافت کتاب صوتی بازیگوشی‌های افشین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.