معرفی و دانلود کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون

کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون نوشتهٔ پیمان پورشکیبایی، شامل دوازده داستان کوتاه می‌شود که به زبان طنز و برای نوجوانان نوشته شده است. مضمون هرکدام از این داستان‌ها فرهنگ و سنت‌های خرافی ایرانیان است که از زمان‌های قدیم تا به امروز رواج دارند.

درباره کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون:

اکثر آداب و رسومی که در بین ایرانیان رواج پیدا کرده است، از زمان‌های خیلی قدیم وجود داشته‌اند. اما بسیاری از آن‌ها با فرهنگ مدرن امروزی مطابقت ندارند و نسل‌های جدید را سردرگم می‌کنند. اکثر آن‌ها نیز در خرافات ریشه دارند و افراد سنتی فقط طبق عادت آن‌ها را دنبال می‌کنند.

پیمان پورشکیبایی در کتاب دانشگاه سنگکی اوس فریدون به‌خوبی توانسته بعضی از این آداب‌ورسوم را با زبان طنزآمیز بیان کند و از این طریق خنده را بر لب مخاطب خود بیاورد. علاوه بر این هرکدام از این داستان‌ها شامل نکات اخلاقی و حکیمانه‌ای می‌شوند که با شنیدن آن‌ها می‌توانید چیزهای آموزنده و مفیدی بیاموزید.

کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه فارسی و ادبیات طنز علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

پیمان پورشکیبایی را بیشتر بشناسیم:

این شاعر و نویسنده ایرانی در سال 1350 در شهر تهران به دنیا آمد و دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در شیراز و دارابگرد بود. او تحصیلات خود را در رشتهٔ حسابداری و مدیریت مالی گذراند و دانشنامهٔ خود را در این حوزه دریافت کرد. پیمان پور شکیبایی بعد از اتمام تحصیلات گروه هنری «نارنج و ترنج» را تشکیل داد و در آن فعالیت‌هایی همچون داستان‌سرایی و ساختن نمایشنامه‌های صوتی همراه با موسیقی تار و سه‌تار برای کودکان را از سر گرفت.

پورشکیبایی تابه امروز فعالیت‌های هنری زیادی انجام داده که از آن‌ها می‌توان به برگزاری کنسرت در کاخ سعدآباد و مجالس شعر و ادب، سخنرانی و برگزاری کلاس در دانشگاه میراث‌فرهنگی در زمینه شناخت و نگهداری ساز در موزه‌ها و برگزاری نمایشگاه‌هایی برای آشنایی کودکان با تصویرگری کتاب کودک اشاره کرد.

از آثار مشهور این نویسندهٔ توانا می‌توان به کتاب‌های «سی داستان برای تصویرگران کتاب کودک»، «چشم زاگرس گریان در قالب شعر نو»، «داستان‌های دارابگرد»، «ده نمایشنامه برای کودکان» «پاندای دانشمند»، «برکه و اسب آبی» و «فیفیلی و مار زرد» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون می‌شنویم:

آموزگار تاریخ ما خیلی دوست داشت تاریخ رو با هنر نمایش به شاگرداش آموزش بده. همیشه تو کلاساش شاگردارو چند گروه می‌کرد و به اونا نقشی می‌داد و تاریخ رو اینطوری درس میداد. راستی راستی هم که سر کلاساش خیلی خوش می‌گذشت. یه بار که من پادشاه شده بودم و نقش کریمخان زند رو بازی می‌کردم، فرمان دادم تا همه‌ی سربازا به کاوش رفته و دشمن رو که آقامحمد خان قاجار بود دستگیر کنند.

نقش آقا محمدخان قاجار رو کوشا بازی می‌کرد. کوشا یکمی درشت اندام‌تر از همه بود و گه گاهی هم مارو دل‌آزرده می‌کرد. هیچوقت هم کیف و کتاب به همراهش نمی‌آورد و هرچی هم می‌خواست از ما می‌گرفت. اون روز منو سینا که وزیر شده بود، خیلی خوشحال بودیم. سربازام کوشا یا همون آقامحمد خان قاجار رو دستگیر کرده و کت بسته نزد ما که پادشاه بودیم آورده بودن.

ما با شادی هرچی بیشتر از اسارت اون تو پوست خودمون نمی‌گنجیدیم. مازیار و اردوان هم دوتا سربازی بودن که اونو گرفته بودن و هی بازوهای اونو با زور زیاد فشار میدادن. همین اندازه هم برای ما خوب بود! چرا که هروقت اون مارو دست مینداخت ماهم با آواز و دست زدن اونو آقامحمدخان زورگو می‌خوندیم و لجشو در میاوردیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
سخن نویسنده
14 دقیقه
دانشگاه سنگکی اوس فریدون
7 دقیقه
اسکیت برد
10 دقیقه
تیر و کمان
11 دقیقه
کوچه‌ی باغ انگوری
12 دقیقه
ساعت انشا
9 دقیقه
شکست یک پیروزی
7 دقیقه
در پشت نیمکت
7 دقیقه
مسابقه‌ی دو
7 دقیقه
جانوران در آزمایشگاه
10 دقیقه
تیم فوتبال
9 دقیقه
آذرخش
12 دقیقه
راز قنات مدرسه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون
نویسنده
راویزهرا مظفری، آرزو عابدینی، پریسا توکلی، پانته آ توسلی، شهربانو محبوبی، بنفشه نصیری راد، یلدا عیسوی، مریم نظامی نژاد
ناشر صوتیانتشارات رهی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون

دل دل
۱۴۰۲/۹/۳
دوستش داشتم زیرا برای یک نفر خیلی خوب بود
رومینا مق‌دسی
۱۴۰۰/۱۰/۹
قصه معمولی هست نسبت به قصه‌های دیگه
کتایون کلانتری
۱۴۰۰/۷/۲۵
خیلی خوب و جالب و روان و دوست داشتنی😊
مهر مهر
۱۴۰۰/۷/۲۲
عالی خیلی دوستش دارم ممنون 💎💎
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون

برای دریافت کتاب صوتی دانشگاه سنگکی اوس فریدون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.