معرفی و دانلود کتاب صوتی جری جوان

عکس جلد کتاب صوتی جری جوان
قیمت:
۵۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جری جوان

کمدی - رمانتیکی شنیدنی از خالق کتاب بابا لنگ دراز! کتاب صوتی جری جوان رمانی به قلم جین وبستر، نویسنده‌ی انگلیسی‌زبان قرن بیستم است. در این اثر به ماجرای عشق و عاشقی جوانی ثروتمند به نام جری گوش می‌دهید که به قصد تفریح به کشور ایتالیا عزیمت کرده است. این کتاب، همچون سایر آثار نویسنده، بیشتر به مذاق مخاطبین نوجوان خوش خواهد آمد؛ هر چند بزرگسالانِ خوش‌ذوق نیز از آن لذت خواهند برد.

درباره کتاب صوتی جری جوان:

جین وبستر را با رمان بابا لنگ دراز می‌شناسیم؛ عاشقانه‌ای کلاسیک که در سال 1912 به چاپ رسید و خیلی زود خالق خود را به شهرتی خیره‌کننده رسانید. با این حال، نباید فراموش کنیم که وبستر تنها صاحب همین یک عنوان کتاب نیست. از وی آثار دیگری نیز به جا مانده که شاید به درخشانی بابا لنگ دراز نباشند، اما در جای خود کارهایی ارزشمند محسوب می‌شوند. کتاب جری جوان (Jerry Junior) یکی از همین آثار است.

این رمان عاشقانه نخستین بار در سال 1907 منتشر شد. شخصیت اصلی کتاب یک جوان جذاب آمریکایی به نام جری است که پس از حضور در یکی از روستاهای مرزی کشور ایتالیا، با دختری زیبا و دلفریب به نام کنستانتین آشنا می‌شود که از قضا او هم مسافری آمریکایی است. خلاصه، همانطور که قابل پیشبینی‌ست، طولی نمی‌کشد که جری دل به کنستانتین می‌بازد. در این بین اما موانعی بر سر راه وصال این دو وجود دارد، که بیشتر اوقات خنده بر لب مخاطب می‌آورند، اما گاهی نیز غم‌انگیز به نظر می‌رسند.

رمانتیسم پررنگ وبستر و البته طنز گیرای او، دو خصیصه‌ای‌اند که کتاب بابا لنگ دراز را به شاهکاری کلاسیک بدل نموده‌اند؛ این دو خصیصه در رمان جری جوان نیز وجود دارد. بنابراین، مخاطبینی که بابا لنگ دراز را پسندیده باشند، طبعاً گوش سپردن به اثر حاضر را نیز لذتبخش خواهند یافت.

کتاب صوتی جری جوان مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانی که به قلم نویسندگان کلاسیک علاقه دارند، حتماً از گوش سپردن به رمان صوتی جری جوان لذت خواهند برد.

با جین وبستر بیشتر آشنا شویم:

او داستان‌نویس و فعال اجتماعی آمریکایی بود که در سال 1876 میلادی، در شهر نیویورک به دنیا آمد. وبستر با انتشار رمان بابا لنگ دراز در سال 1912 به شهرت فراوانی رسید. او پس از موفقیت خیره‌کننده‌ی این اثر، بخشی از درآمد حاصل از آن را به موسسات خیریه اهدا کرد. جین وبستر (Jean Webster) در سال 1916 بر اثر تب زایمان درگذشت. دیگر کتاب محبوب او «دشمن عزیز» نام دارد.

جین وبستر در زمان حیات خود به حقوق زنان اهمیت فراوانی می‌داد و برای داشتن حق رای و تحصیلات زنان تلاش‌های فراوانی کرد؛ از رفتن به راهپیمایی و فعالیت‌های مدنی گرفته تا آوردن ایده‌های خود در داستان‌هایش.

در بخشی از کتاب صوتی جری جوان می‌شنویم:

در کنار سکوی سنگفرش قلعه، دیواره‌ای بود. تونی روی دیواره دراز کشید. بالای سرش برج ویران سر به آسمان کشیده بود و پایین پایش منظره‌ی چشم‌گیری نگاه را به سوی خودش می‌کشید. در حالی که تونی نه حوصله‌ی تماشای بنای قرون وسطایی را داشت، و نه منظره توجهش را جلب می‌کرد. کتش را جدا کرد و به جای بالش زیر سرش گذاشت و اخم‌آلود و متفکر، روی دیواره‌ی ترک‌خورده دراز کشید. سایر آقایان بعد از یک ساعت استراحت، در زیر درخت‌های کاج حیات برج، راهی قله‌ی کوه شده بودند که حدود دو کیلومتر بالاتر بود. آقای ویلدر، از صبح، در قالب یک کوهنورد پرشور و پاکباخته فرو رفته بود. چه بسا که با دمیدن آفتاب فردا، کوهنوردی دلش را می‌زد، ولی در آن لحظه هنوز شعله‌ی اشتیاقش سوزان بود. بقیه جنب و جوش کمتری داشتند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
قسمت اول
24 دقیقه
قسمت دوم
32 دقیقه
قسمت سوم
33 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
25 دقیقه
قسمت نهم
17 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم
21 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
13 دقیقه
قسمت چهاردهم
20 دقیقه
قسمت پانزدهم
18 دقیقه
قسمت شانزدهم
14 دقیقه
قسمت هفدهم
27 دقیقه
قسمت هجدم
22 دقیقه
قسمت نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جری جوان
نویسنده
مترجمسوسن اردکانی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپیانتشارات ابر سفید
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جری جوان

نرگس اخلاقی‌نیا
۱۴۰۲/۸/۱۱
در روزهای سخت، همراه شدم با شیطنت‌های دو جوان سرخوش و تا حدی کینه‌ای آمریکایی. اگرچه این کتاب با فضای کتاب‌های دیگر نویسنده، مثل بابالنگ‌دراز، دشمن عزیز، و وقتی پتی به دانشکده می‌رفت خیلی متفاوت است ولی حس خوبی به شنونده می‌دهد. من که با شنیدن داستان‌های مدرسه پر ماجرا عاشق صدای خانم شرگان انورزاده شدم، در این کتاب صداها و لحن‌های متفاوتی را از ایشان تجربه کردم. موسیقی فصل آخر دوست داشتنی بود.
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۵/۱۲
گوینده و داستان بدک نبود
الهه اسماعیلی
۱۴۰۱/۲/۱۲
واقعا عالی و جذاب و کمدی بود
Mahdi Giant
۱۴۰۰/۸/۲۷
عالی و داستان شنیدنی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جری جوان

برای دریافت کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.