معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز

داستانی پرشور و پرهیجان از یک سفر هشتاد روزه به سراسر دنیا! خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز، اثر ژول ورن شما را به یک ماجراجویی خیالی در نقاط ناشناخته‌ی جهان می‌برد. در این سفر پرماجرا، هیچ چیز، نه دریاهای طوفانی و نه جنگل‌های تاریک شما و هم‌سفرانتان را متوقف نخواهد کرد. لازم به یادآوری است که این کتاب پرفروش، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین عنوان کلاسیکِ Audie را کسب کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز

داستانی مهیج و سرگرم‌کننده برای نوجوانان که درست مانند اولین سال انتشار آن جذاب است! خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز (Around the World in Eighty Days)، اثر کلاسیکی است که ژول ورن (Jules Verne)، نویسنده‌ی نامدار فرانسوی با تخیل بی‌نظیر خود آفریده. ریتم تند وقایع به همراه لحن طنز نویسنده، شما را از همان صفحه‌ی نخست مجذوب خود خواهد کرد.

خیالتان راحت باشد که در این ماجراجویی تنها نیستید. آقای فاگ که یک شهروند متشخص انگلیسی است، به‌خاطر شرطی که با دوستانش بسته، همراه شما راهی این سفر طولانی می‌شود. او در یک مهمانی صمیمانه با دوستانش شرط بسته بود که می‌تواند سراسر دنیا را تنها در 80 روز زیر پا بگذارد و اکنون برای اینکه بازنده‌ی شرط نباشد باید با هیجان‌انگیزترین سفر دنیا روبه‌رو شود. خدمتکارِ فاگ نیز که به خاطر دزدی از بانک چاره‌ای جز همراهی با او ندارد، در کنار رئیسش سفر به دور دنیا را آغاز می‌کند. البته همسفر دیگری هم در کنار شماست و او کسی نیست، جز کارآگاه سمجی که برای پیدا کردن دزد بانک، آقای فاگ و خدمتکارش را تعقیب می‌کند. آیا هیاهوی این سفر هشتاد روزه‌ مجالی هم برای تعقیب‌و‌گریز باقی می‌گذارد؟

در دورانی که به خاطر راهزنان یا نبود وسایل نقلیه‌ی پرسرعت، کمتر کسی به مسافرت‌های طولانی می‌رفت، ژول ورن با نگارش داستان دور دنیا در 80 روز دریچه‌ی جدیدی از جهان رو به خوانندگانش گشود. مردمی که تصوری از زندگی در کشورهای همسایه نداشتند یا نمی‌دانستند در دل دریاهای پرتلاطم چه ماجراهایی نهفته است، این رمان را با شور و ولع فراوان می‌خواندند. البته گذر زمان بر شاهکار ژول ورن تأثیری نداشته و خلاصه کتاب دور دنیا در 80 روز برای مخاطبان امروزی هم اثری پرکشش و جذاب به حساب می‌آید. گفتنی است که اثر حاضر از مجموعه‌ی پنجاه رمان کلاسیک به شمار می‌رود و در حقیقت معرفی‌نامه‌ای است برای متن اصلی رمان کلاید نهرنز گردآوری و نگارش این مجموعه را به انجام رسانده.

خلاصه‌ کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز را انتشارات نوژین با ترجمه‌ی مریم قنبری و خوانش مسیح عدل‌پرور منتشر کرده است.

اقتباس سینمایی از کتاب دور دنیا در 80 روز

رمان پرطرفدار ژول ورن تاکنون مورد توجه بسیاری از فیلمسازان دنیا قرار گرفته است. از میان انبوه اقتباس‌های صورت‌گرفته از این کتاب، پیشنهاد ما به شما تماشای فیلم سینمایی دور دنیا در هشتاد روز از فرانک کوراکی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل آمریکاست.

نکوداشت‌های کتاب دور دنیا در 80 روز

  • گوهری سرگرم‌کننده. (SirReadaLot.org)
  • سیری شگفت‌انگیز در ناشناخته‌ها. (بارنز و نوبل)
  • ژول ورن یکی از برترین قصه‌گویان تمام اعصار بود. (آرتور سی. کلارک)

خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز برای چه کسانی مناسب است؟

علاقمندان به ادبیات کلاسیک، به‌ویژه داستان‌های هیجان‌انگیز و ماجراجویانه از شنیدن خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز بسیار لذت خواهند برد.

با ژول ورن بیشتر آشنا شویم

ژول ورن در سال 1828 در یک خانواده مرفه در فرانسه به دنیا آمد. این نویسنده حدود هشتاد داستان بلند و کوتاه نگاشته که از جمله آن‌ها می‌توان به «جزیره اسرارآمیز»، «شمال در برابر جنوب»، «در مدار ماه»، «فرزندان کاپیتان گرانت»، «سفر به اعماق زمین»، «از زمین تا کره ماه»، «پنج هفته در بالن« و... اشاره کرد. ژول ورن در مارس 1905 بر اثر بیماری دیابت درگذشت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز می‌شنویم

بلیطی برای کلکته خرید اما در آخرین لحظه تصمیمش را تغییر داد و سوار قطار نشد. در میانه‌ی راه قطار به دلیل نبودن خط آهن ایستاد. آقای فاگ بدون هیچ نگرانی فیلی به مبلغ دو هزار پوند به همراه یک فیل‌بان خرید.

فیل برای حمل سه سرنشین و یک راهنما آماده شد. آن‌ها حرکت خود را برای جستجوی ادامه‌ی راه‌آهن آغاز کردند. در راه شاهد حرکت گروه مذهبی بودند که در صدد سوزاندن جنازه‌ی پیرمردی بودند و می‌خواستند همسر جوانش هم به همراه او قربانی کنند. آقای فاگ تحمل چنین رفتار وحشتناکی را با آن زن جوان نداشت بنابراین تصمیم گرفت از وقت اضافه‌اش برای نجات زن جوان استفاده کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
دور دنیا در 80 روز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز
نویسنده،
مترجممریم قنبری
راویمسیح عدل پرور
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز

الى
۱۴۰۲/۸/۲۴
با سلام، گویش زیبا و خلاصه جامعی داشت. چون شخصا قبلا کامل این کتاب رو خونده بودم، میتونم خلاصه این کتاب خیلی از خاطراتم رو زنده کرد. بسیار ممنونم از تمام کسانی که زحمت کشیدند.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی دور دنیا در 80 روز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.