معرفی و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ: بر هنر اقناع، تاثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید

عکس جلد کتاب صوتی شیوه گرگ: بر هنر اقناع، تاثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیوه گرگ: بر هنر اقناع، تاثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید

«این خودکار را به من بفروش»... جردن بلفورت یا بهتر بگوییم، گرگ وال‌استریت، در کتاب صوتی شیوه گرگ، تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانیم از فروش یک محصول ساده به سودی کلان و غیرقابل‌تصور برسیم. او با روایت کردن داستان‌هایی از تجربیات واقعی خود کاری می‌کند باور کنیم در هر شرایطی که هستیم، می‌توانیم تبدیل به فروشنده‌ی موفق و ثروتمندی شویم.

درباره‌ی کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ

برای تبدیل شدن به فروشنده‌ای موفق یک بازه‌ی زمانی کوتاه اما طلایی در اختیار شماست. این بازه‌ی زمانی همان فرصت کوتاهی است که مشتری برای اولین‌بار در برابر شما می‌ایستد، شما را به چالش می‌کشد و با حرف‌ها و پیشنهاداتتان مخالفت می‌کند. اگر بتوانید این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید به شما تبریک گفت. چون شما تبدیل به فروشنده‌ای موفق شده‌اید. اما مسئله‌ی اصلی این است که چطور این مرحله را رد کنیم. نیازی به نگرانی نیست، چراکه جردن بلفورت (Jordan Belfort) در کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ (Way of the Wolf) تمام آنچه که لازم است در این‌باره بدانید را در اختیار شما می‌گذارد.

جردن بلفورت آن‌قدر به تأثیرگذاری تکنیک‌های پیشنهادی خود مطمئن است که حتی در میانه‌ی کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ از ما تعهد می‌گیرد که با حفظ اخلاقیات و پرهیز از هرگونه فریب‌کاری این دستورالعمل‌ها را به کار بگیریم. او ازجمله افرادی است که هم اوج موفقیت را تجربه کرده‌اند و هم پایین‌ترین مرتبه‌ی شکست را. جردن بلفورت، بنیانگذار شرکت استراتون اوکمونت بود که پس از یک دوره‌ی چشم‌گیر موفقیت با اتهام کلاهبرداری گسترده روبه‌رو شد. حالا او با اندوخته‌ای از تجربیات مثبت و منفی، می‌تواند به‌عنوان مشاوری قابل‌اعتماد و حرفه‌ای ما را در رسیدن به موفقیت کمک کند.

جردن بلفورت از زمان جوانی استعداد خارق‌العاده‌ای در فروش هرچیزی داشت که دست روی آن می‌گذاشت. او بلد بود برای هر محصولی مشتری مناسب آن را پیدا کند، از بین آن‌ها بهترین و ثروتمندترین مشتری‌ها را جدا کند و بتواند آن‌ها را برای خرید محصول موردنظر جذب کند. بعدها در شرکتی که خودش تأسیس کرد، به ابداع سیستم جدیدی برای فروش دست زد که آمار فروش را زیرورو کرد. این سیستم که فروش خط مستقیم نام دارد برپایه‌ی جلب اعتماد کامل مشتری پیش می‌رود.

جردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ، اسرار موفقیت خود و شرح سیستم فروش خط مستقیم را با ما در میان گذاشته است. کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ با عنوان فرعی بر هنر اقناع، تأثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید را نشر صوتی رمانو با صدای امیررضا علی‌زاده و براساس ترجمه‌ی زهره قلی‌پور منتشر کرده و نسخه‌ی متنی این کتاب را هم انتشارات آتیسا به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب شیوه‌ی گرگ

  • مهارت جردن بلفورت در آموزش و انگیزه‌بخشی به کارمندان فروش در هر سطحی، بی‌نظیر است. در مارس سال 2011 او یک روز کامل را صرف پیاده کردن سیستم فروش خط مستقیم برای محصولات کمپانی AMCON کرد که نتایجی خارق‌العاده به بار آورد. فروش این محصولات در ماه بعد، بیست‌وشش درصد و در ماه‌های بعدی حتی بیشتر از آن افزایش یافت. (تونی گریست، مدیرعامل AMCON)

  • در حال حاضر جردن بلفورت یکی از قوی‌ترین و تأثیرگذارترین سخنرانان دنیا است. آموزش‌های او درباره‌ی سیستم فروش خط مستقیم در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند. اگر فروشنده‌ای هستید که قصد دارید در بالاترین مرتبه‌ی کار خود قرار بگیرید، این کتاب را از دست ندهید! (کریگ اسکوگی، مدیرعامل NextDC)

  • جملات جردن بلفورت در این کتاب نه‌تنها الهام‌بخش و انگیزه‌بخش هستند، بلکه امکانات و ابزارهای لازم برای رسیدن به موفقیت را هم در اختیار خوانندگان قرار می‌دهند. من به همه توصیه می‌کنم درباره‌ی جردن بلفورت مطالعه کنند تا او را بشناسند. آموختن استراتژی‌های او برای ارتقا، از واجبات است. (برد تامسن، مدیر CENTURY 21 Real Estate Center)

اقتباس سینمایی از کتاب شیوه‌ی گرگ

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، کارگردان مشهور و برجسته‌ی آمریکایی در سال 2013 تصمیم گرفت یکی از فیلم‌های خود را براساس این کتاب و با محوریت شخصیت جردن بلفورت بسازد. این فیلم که گرگ وال‌استریت (The Wolf of Wall Street) نام گرفت، از مشهورترین فیلم‌های هالیوود در سال‌های اخیر و نامزد جوایز بسیاری ازجمله جایزه‌ی اسکار در چندین رشته شده است. لئوناردو دی‌کاپریو در این فیلم نقش جردن بلفورت را به‌عنوان شخصیت اصلی فیلم بازی می‌کند. او برای بازی در این نقش برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب شد.

کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ طیف گسترده‌ای از افراد را دربرمی‌گیرند؛ از فعالان حوزه‌ی فروش و بازاریاب‌ها گرفته تا علاقه‌مندان به مطالعه‌ی داستان‌های پرماجرا از زندگی افراد مشهور. این کتاب به تمام کسانی که علاقه دارند بدانند چطور می‌توان با حفظ اصول حرفه‌ای به موفقیت رسید، توصیه می‌شود.

با جردن بلفورت بیشتر آشنا شویم

جردن بلفورت از نویسندگان، سخنرانان و کارآفرینان مشهور آمریکایی است. اما شهرت او تنها به همین موارد ختم نمی‌شود. در کنار این‌ها جردن بلفورت یک مجرم اقتصادی و درواقع همان گرگ وال‌استریت است. جردن بلفورت، متولد سال 1962 در نیویورک، از همان دوران دانشجویی سودای اندوختن ثروتی کلان را در سر داشت. او در مشاغل مختلفی به‌عنوان دلال، کارمند فروش سهام و بازاریاب تلفنی فعالیت کرد و در نهایت شرکت استراتون اوکمونت را تأسیس کرد که پس از مدتی فعالیت، به‌عنوان مشارکت‌کننده در چند کلاهبرداری کلان و پول‌شویی، مجرم شناخته شد.

در کنار این‌ها جردن بلفورت به‌عنوان یک سخنران انگیزشی مشهور شناخته می‌شود. به دلیل شهرت شخصیت و ماجرای زندگی او، افراد زیادی از مخاطبان سخنرانی‌های او هستند. علاوه‌بر این جردن بلفورت تابه‌حال چند کتاب را هم در اختیار مخاطبانش قرار داده است. «شیوه‌ی گرگ» اندوخته‌ای از تجربیات او در سال‌های فعالیتش در شرکت استراتون اوکمونت و پس از آن است. «گرگ وال‌استریت» و «دستگیری گرگ وال‌استریت» از دیگر کتاب‌های منتشرشده‌ی جردن بلفورت هستند.

در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ: بر هنر اقناع، تاثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید می‌شنویم

وقتی از موضع قدرت با مشتری‌تان حرف می‌زنید، مغز او در حقیقت هم‌زمان دو چیز مختلف را می‌شنود. نخست اینکه او به کلماتی گوش می‌دهد که شما می‌گویید و آنگاه معنای هر یک را هم به‌صورتی مجزا و هم در بستر کل جمله تحلیل می‌کند. و دوم اینکه، مشتری به صدای درونی خودش گوش می‌دهد که در حال بررسی کلمات و اظهارات شما و دریافتی است که مغزش از آن‌ها داشته است.

برای نمونه فرض کنید با مشتری‌ای به اسم جان اسمیت تماس گرفته‌اید تا محصول خود را تبلیغ کنید. او تلفن را جواب می‌دهد و سلام می‌کند و شما در پاسخ می‌گویید: «سلام! اسم من بیل پترسون است. از شرکت مسافربری آکمی تماس می‌گیرم. می‌خواهم با آقای جان اسمیت صحبت کنم. آیا تشریف دارند؟»

حالا اگر جان اسمیت در این سی‌سال گذشته بین مردم زندگی کرده باشد، به‌احتمال 99.9% احتمال قوی می‌دهد که بیل پترسون فروشنده است. اما هنوز مطمئن نیست این شخص دقیقاً چه محصولی می‌فروشد و شماره‌ی او را از کجا آورده. اما این حقیقت به قوه‌ی خود باقی است که این شخص کاملاً غریبه است...

درواقع حقیقت این است که معامله حتی قبل از شروع، فاتحه‌اش خوانده شده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
18 دقیقه
پیش‌درآمد - تولد یک سیستم فروش
51 دقیقه
فصل اول - کشف قوانین فروش و تأثیرگذاری
67 دقیقه
فصل دوم - ابداع خط مستقیم
22 دقیقه
فصل سوم - چهار ثانیه‌ی ابتدایی
33 دقیقه
فصل چهارم - لحن صدا و زبان بدن
32 دقیقه
فصل پنجم - مدیریت احساس
38 دقیقه
فصل ششم - دستورالعملی مطمئن برای مدیریت احساسات
44 دقیقه
فصل هفتم - لحن صدای پیشرفته
41 دقیقه
فصل هشتم - زبان بدن پیشرفته
29 دقیقه
فصل نهم - هنر جذب مشتری
53 دقیقه
فصل دهم - ده قانون جذب مشتری در سیستم خط مستقیم
49 دقیقه
فصل یازدهم - هنر و علم تبلیغ استادانه‌ی محصول - قسمت اول
43 دقیقه
فصل یازدهم - هنر و علم تبلیغ استادانه‌ی محصول - قسمت دوم
55 دقیقه
فصل دوازدهم - هنر و علم عقب‌گرد - قسمت اول
50 دقیقه
فصل دوازدهم - هنر و علم عقب‌گرد - قسمت دوم
5 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیوه گرگ: بر هنر اقناع، تاثیرگذاری و موفقیت مسلط شوید
نویسنده
مترجمزهره قلی پور
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیوه گرگ

im_auob
۱۴۰۲/۸/۵
من یه فروشندم و این کتاب خیلی به من کمک کرد، فروشم چند برابر شده. ممنون از کتابراه و تیم ترجمه و گوینده بینظیر این کتاب فوق العاده.
اسماعیل فخری
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب با توجه به محترای ان و گویندگی عالی قابلیت چند بار خواندن را دارد و بسیار اموزنده است
Mostafa kazempour
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
بدرد عزیزانی میخوره که در حوزه‌ی فروش فعالیت دارند.
کلیت اقتصاد و معامله‌گری خرد رو پوشش نمیده
محمد امین افضلی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بینظیر بود، اگه میخوای یک فروشنده حرفه‌ای بشی باید حداقال ۱۰ دور این کتاب رو بخونی
علی موفقی
۱۴۰۲/۷/۸
بد نبود هیچ کس نمی‌تواند اصولی برای فروش بنویسد اصول اولیه فروش بود فروش بالا با آزمون خطا و استفاده از تجربه بدست میاد
Amirali hassani
۱۴۰۲/۵/۲۲
کتابیست که به فروش خییلی کمک میکنه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
یوسف گلین امیری
۱۴۰۲/۱۲/۴
کتاب خوبی برای افرادی است که خودشان برای فروش محصول یا خدمتی اقدام می‌کنند
مهدی فلاحتی
۱۴۰۲/۷/۲۹
کتاب بدی نیست البته خیلی پیچ و تاب دارد و اجرا کردنش خیلی سخت
حامد شامرادی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالی بود من کاسبم خیلی در کسب‌ و کارم‌ کمک کرد
پوریا
۱۴۰۲/۱۱/۸
عالی و مناسب برای افرادی که می‌خواهند معامله را یاد بگیرند
امیرعلی شفیعی
۱۴۰۲/۴/۹
این کتاب عالی بود
H
۱۴۰۳/۱/۱۳
عالی عالی من دوست داشتم
علی اقلیمی
۱۴۰۳/۱/۶
عالی برای هر فروشنده نیازه
سید محمد نورسادات
۱۴۰۲/۱۲/۸
واقعا همه باید این کتاب رو بخونن
jhobin shad
۱۴۰۲/۱۱/۶
شیوه درست انجام مذاکره
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیوه گرگ

برای دریافت کتاب صوتی شیوه گرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.