معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها

کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها نوشته‌ی پائولو کوئیلو، شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که همگی مضمونی فلسفی، حکیمانه و عرفانی دارند. نویسنده در این کتاب خرد باستانی‌ای که در قصه‌های قدیمی وجود داشته را در کنار داستان‌های جدید به قلم خودش،‌ به مخاطب عرضه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها

داستان‌ها از قدیمی‌ترین انواع محتوا در میان انسان‌ها هستند که حتی قبل از رسیدن بشر به پیشرفت‌های چشمگیر امروزی، راهشان را در فرهنگ جوامع باز کردند و عاملی مهم برای انتقال دانش در میان نسل‌های مختلف شدند. مردم بدوی بی هیچ دانش و پیشینه‌ی خاصی، طبق آنچه در طبیعت اطرافشان می‌دیدند قصه‌هایی می‌ساختند تا به وسیله‌ی آن، خودشان را سرگرم کنند. بعدها با پیشروی تمدن و دانش، این قصه‌ها کارکردی اخلاقی و فلسفی نیز پیدا کردند تا علاوه بر سرگرمی صرف، اسباب آموزش را نیز فراهم کنند و بستری برای انتقال تجربه به نسل‌های بعدی شوند. قصه مجالی برای خیال‌پردازی و فرار از واقعیت تلخ زندگی شد و به این ترتیب و با گذشت قرن‌ها، راهش را به فرهنگ امروزی نیز باز کرد.

حکمت‌های فراوانی از مردم هزاره‌های پیشین به جای مانده که شنیدن آن‌ها علاوه بر بهره‌مند شدن از دانشی که در دل آن‌ها نهفته، ما را با شیوه‌ی زندگی و آداب و سنن گذشتگان نیز آشنا می‌کند. پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) که یکی از نام‌آشناترین نویسندگان بین‌المللی است و آثار خودش در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار دارد، این قصه‌های کهن را که نمادی از خرد اجدادمان است گردآوری کرده و با اضافه کردن داستان‌هایی به قلم خودش، مجموعه‌ای داستانی را تألیف کرده که کتاب قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها (Stories for Parents, Children and Grandchildren) نام دارد و هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها

کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه از فرهنگ مردمان سراسر دنیاست. شنیدن هر قصه که با روایت جذاب داریوش کاردان عرضه شده، بیشتر از چند دقیقه وقتتان را نمی‌گیرد،‌ ولی پای ذهنتان را به مسیر سفری روحانی و فلسفی باز می‌کند که تا مدت‌ها شما را به بحر تفکر می‌برد.

ردپای نامداران بزرگی در عرصه‌های مختلف در قصه‌های این کتاب دیده می‌شود؛ از سعدی شیرازی، ملانصرالدین و شمس تبریزی گرفته،‌ تا خلیل جبران و کنفسیوس، همگی در این داستان‌ها حضوری پررنگ و پرمعنا دارند تا حکمتی را به مخاطب منتقل کنند. همان‌طور که از نام این کتاب برمی‌آید، این اثر متعلق به نسل و گروه سنی خاصی نیست، بلکه همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند با سپری کردن دقایقی و گوش دادن به آن، خود را از گنجینه‌ی خرد گذشتگان بهره‌مند سازند.

کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها توسط ایلیا حریری به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی نوین کتاب و انتشارات مکتوب، ناشران این اثر هستند.

کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های حکیمانه و فلسفی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها می‌شنویم

کریشنا دعا را می‌شنود

در یکی از روستاهای بنگال زن بیوه‌ای استطاعت خرید بلیط اتوبوس را برای پسرش نداشت. وقتی پسرش به سن مدرسه رسید، مجبور بود تنها از وسط جنگل بگذرد. برای آنکه پسرش را آرام کند به او گفت: «پسرم، از جنگل نترس. از ایزد کریشنا بخواه که تو را همراهی کند. او دعای تو را می‌شنود.» پسرک به دستور مادرش عمل کرد. کریشنا ظاهر شد و از آن به بعد هر روز تا مدرسه همراهش می‌رفت. روز تولد معلم، پسر از مادرش کمی پول خواست تا برای معلمش هدیه‌ای بخرد. مادر گفت: «پسرم پولی نداریم. از برادرت کریشنا بخواه که هدیه‌ای برای معلمت تهیه کند.» روز بعد پسرک مشکلش را با کریشنا در میان گذاشت. کریشنا یک کوزه‌ی پر از شیر به او داد. پسرک با هیجان کوزه را به معلمش داد اما از آنجا که هدایای شاگردهای دیگر بسیار زیبا بود، معلم هیچ توجهی به هدیه‌ی او نکرد و به دستیارش گفت: «این کوزه را به آشپزخانه ببر.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی ـ یادداشت نویسنده
19 دقیقه
قسمت اول
25 دقیقه
قسمت دوم
19 دقیقه
قسمت سوم
22 دقیقه
قسمت چهارم
27 دقیقه
قسمت پنجم
28 دقیقه
قسمت ششم
35 دقیقه
قسمت هفتم
31 دقیقه
قسمت هشتم
33 دقیقه
قسمت نهم
35 دقیقه
قسمت دهم
35 دقیقه
قسمت یازدهم
58 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها
نویسنده
مترجمایلیا حریری
راویداریوش کاردان
ناشر چاپی مکتوب
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌هایی برای پدران، فرزندان، نوه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.