معرفی و دانلود کتاب صوتی قلب میمون

عکس جلد کتاب صوتی قلب میمون
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلب میمون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قلب میمون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قلب میمون

کتاب صوتی قلب میمون اثری از علیرضا طاهری است که با اقتباس از یکی از داستان‌های کلیله و دمنه نوشته شده. در این کتاب، داستان دوستی یک میمون پیر و لاک‌پشتی حیله‌گر را می‌شنویم که در نهایت، تبدیل به یک دشمنی بزرگ می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قلب میمون

کلیله و دمنه مجموعه‌ای از حکایات کهن است که خردمندان عصرهای پیشین آن را گردآوری و تألیف کرده‌اند و برای آیندگان باقی گذاشته‌اند. در این حکایات که بیشتر شخصیت‌های آن حیوانات هستند، پند و اندرزهای اخلاقی به زبانی ساده و شیرین بیان می‌شوند. علیرضا طاهری در کتاب قلب میمون که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست، یکی از حکایات این کتاب را که از زبان یک میمون و یک لاک‌پشت روایت می‌شود بازنویسی کرده تا آن را برای مخاطبان کودک، تبدیل به قصه‌ای جذاب و شنیدنی کند.

قصه‌ی کتاب صوتی قلب میمون، در جنگلی سرسبز و زیبا اتفاق می‌افتد. در این جنگل، میمون پیری زندگی می‌کند که تنهاست و هیچ هم‌زبانی ندارد. او هر روز برای پیدا کردن غذا به درخت انجیر نزدیک خانه‌اش سر می‌زند تا بی‌زحمت و بی‌دردسر، انجیرهای خوشمزه و شیرین درخت را بکند و بخورد.

روزی از روزها، زمانی که میمون تنها روی شاخه‌ی درخت انجیر نشسته بود و مشغول غذا خوردن بود، یکی از انجیرهایش را به اشتباه روی زمین و جلوی لاک‌پشتی که پایین درخت بود انداخت. لاک‌پشت که فکر می‌کرد میمون آن انجیر را عمداً برایش انداخته سرش را بالا گرفت و از او تشکر کرد. میمون هم که از پیدا کردنِ اتفاقیِ یک دوست تازه خوشحال شده بود، به خودش قول داد تا هرطور که شده، این دوستی را نگه دارد.

از آن روز به بعد، کار میمون این شده بود که در کنار پیدا کردن انجیرهای تازه و شیرین برای خودش، چندتایی را هم برای لاک‌پشت به پایین درخت بیندازد تا با این مهربانی، او را خوشحال کند. لاک‌پشت هم انجیرها را دانه‌دانه می‌خورد و بابت پیدا کردن چنین دوست مهربانی، خدا را شکر می‌کرد. هر دو آن‌ها از پیدا کردن یک دوست تازه خوشحال بودند، اما در این میان کسی هم بود که به صمیمیت آن‌ها حسادت می‌کرد و تصمیم داشت هرطور که شده، میانه‌ی آن دو را به هم بزند...

کتاب صوتی قلب میمون به همت انتشارات سپهرین منتشر شده و شما آن را با صدای نسا جابرابن‌انصاری می‌شنوید.

کتاب صوتی قلب میمون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 12 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی قلب میمون می‌شنویم

در جنگلی قدیمی، حیوانات زیادی زندگی می‌کردند. در بین اون‌ها، یه میمون پیر بود که دیگه نمی‌تونست برای خودش غذایی پیدا کنه و همون یه مقدار غذایی که پیدا می‌کرد، براش کافی بود. اون دوست‌های زیادی نداشت. نزدیکی اون یه درخت انجیری بود که پر از انجیرهای شیرین و خوشمزه بود. میمون پیر، بیشتر از میوه‌های این درخت استفاده می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
قلب میمون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قلب میمون
نویسنده
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتینشر سپهرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قلب میمون

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قلب میمون

برای دریافت کتاب صوتی قلب میمون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.