معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا

عکس جلد کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا

کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا اثری از مهناز طاهری است که با اقتباس از دیوان اشعار پروین اعتصامی نوشته شده. در این کتاب کودکانه، داستان برخورد یک گرگ با یک سگ گله را می‌شنویم. گرگ تصمیم دارد تا هرطور که شده، سگ را گول بزند و از گله‌ی گوسفندان، لقمه‌ی چرب و نرمی برای خودش بردارد...

درباره‌ی کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا

پروین اعتصامی یکی از نامدارترین شعرای زن ایرانی است که دیوان اشعارش همواره منبع مناسبی برای یاد دادن حکمت‌های گوناگون به کوچک و بزرگ بوده. در این دیوان، اشعار اغلب به صورت مناظره‌ای میان اشیاء، حیوانات و... هستند و سعی دارند تا در قالب این مکالمه، پند و اندرزی را به مخاطب آموزش دهند.

در کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا که توسط مهناز طاهری به صورت اقتباسی کودکانه و در قالب نثر از اشعار پروین اعتصامی نوشته شده، داستان سگ زبروزرنگ و باهوشی را می‌شنویم که از گله‌ی گوسفندان، با جان‌ودل مراقبت می‌کند. مرد چوپان قدر چنین سگ باوفایی را می‌داند و سعی می‌کند همیشه با دادن غذای خوب و فراهم کردن لانه‌ی گرم و نرم، از زحماتی که او برای نگهداری و مراقبت از گله می‌کشد تشکر کند.

یک روز وقتی سگ به همراه چوپان، گله را برای چرا به خارج از روستا برده، سروکله‌ی یک گرگ ناقلا در اطراف چراگاه پیدا می‌شود. گرگ که قبلاً هم تلاشش را برای گرفتن یکی از بره‌ها کرده ولی ناکام و زخمی مانده، سعی می‌کند تا این‌بار از در دوستی وارد شود و سگ گله را گول بزند...

کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا اثری از نشر سپهرین است و شما آن را با صدای نسا جابر ابن انصاری می‌شنوید.

کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان 6 تا 12 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا می‌شنویم

در روستایی دورافتاده، مرد چوپانی زندگی می‌کرد. اون سگ نگهبان باوفا و خوبی داشت. مرد چوپان هر روز گوسفندهای خودش رو همراه سگ نگهبان به دشت سرسبزی برای چرا می‌برد و شب به روستا برمی‌گشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
سگ باوفا و گرگ ناقلا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا
نویسنده،
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتینشر سپهرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا

برای دریافت کتاب صوتی سگ باوفا و گرگ ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.