معرفی و دانلود کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک

عکس جلد کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک

کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک اثری اقتباس‌شده از یکی از قصه‌های مثنوی معنوی مولانا جلال الدین محمد بلخی است که با تلاش مهناز طاهری به شیوه‌ای کودکانه بازنویسی شده. در این کتاب، ماجرای به شکار رفتن گروهی یک گرگ، شیر و روباه را می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک

مثنوی معنوی مولانا یکی از ارزشمندترین گنجینه‌های ادب فارسی است که پند و اندرزهای اخلاقی فراوانی را در قالب داستان و تمثیل به مخاطب منتقل کرده است. قطعاً معرفی این دست آثار از ادبیات تعلیمی به کودکان برای تربیت و رشد ذهنی و اخلاقی آن‌ها بسیار مفید و سودمند است، اما با توجه به اینکه از خلق چنین آثاری قرن‌ها می‌گذرد، پیچیدگی و سنگینی بیان ادبی مولانا می‌تواند برای درک کودکانه‌ی مخاطبان چندان قابل هضم نباشد.

مهناز طاهری با بازنویسی این قصه‌ها و تمثیل‌ها به زبانی امروزی و البته ساده و مناسب فهم کودکان، این مشکل را برطرف کرده و برای فرزندانمان، پلی به سوی خرد اجدادمان ساخته است. در کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک که یکی از همین داستان‌های اقتباس‌شده می‌باشد، قصه‌ی به شکار رفتن شیر را با همراهی یک گرگ و روباه می‌شنویم.

شیر و روباه و گرگ، با هم به کوه می‌روند و شکار خوبی نیز می‌کنند. یک گاو کوهی، یک بز و یک خرگوش، حاصل شکار دسته‌جمعی آن‌ها می‌شود. آن‌ها با هم به سمت استراحتگاهشان برمی‌گردند. گرگ و روباه بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند سهمشان از این شکار چه می‌شود و شیر چگونه این غذای عالی را میانشان تقسیم می‌کند، اما شیر تصمیم می‌گیرد تا اظهار نظر درباره‌ی این تقسیم‌بندی را به عهده‌ی خود آن‌ها بگذارد...

کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک اثری اقتباسی از اشعار مولانا جلال الدین محمد بلخی است که توسط مهناز طاهری بازنویسی شده. نشر سپهرین این کتاب را منتشر کرده و شما آن را با گویندگی نسا جابر ابن انصاری می‌شنوید.

کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 12 ساله مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک می‌شنویم

یکی بود و یکی نبود، غیر از خدای مهربان هیچ‌کس نبود. روزی از روزها، شیر، گرگ و روباهی برای شکار به کوه رفتند تا با همکاری یکدیگر بتوانند شکار بزرگ و خوبی داشته باشند. شیر حیوان مغرور و بزرگ جنگل است، همراهی او با گرگ و روباه کار مهمی بود. سرانجام توانستند گاو کوهی، بز و خرگوش را شکار کنند و به جنگل برگردند. مدتی گذشت و گرگ و روباه منتظر بودند تا شیر که سلطان حیوانات است اجازه به تقسیم شکارها بدهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
شیر مغرور و روباه زیرک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک
نویسنده،
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتینشر سپهرین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک

برای دریافت کتاب صوتی شیر مغرور و روباه زیرک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.