معرفی و دانلود کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

عکس جلد کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن، روایت بهزاد دانشگر از زندگی و مسیر کاری یک کارآفرین موفق و مدیر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور است. این کتاب به شرح زندگی و ایده‌های نوید نجات بخش می‌پردازد؛ کسی که در مغازه‌ی زیراکس و کپی کار می‌کرد اما بعدتر توانست یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات پزشکی ایران را بنیان بگذارد و مدیریت کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

شرکت تجهیزات پزشکی بهیار صنعت، یکی از مهم‌ترین شرکت‌های دانش‌بنیان کشور است که وسایل و تجهیزات کاربردی و حساس پزشکی تولید می‌کند؛ از شتاب‌دهنده و وسایل تصویربرداری و پرتودرمانی تا تخت و تجهیزات اتاق عمل و محصولات بیوتکنولوژیک. این شرکت سهم مهمی از بازار پزشکی کشور را در اختیار دارد و خیلی از محصولاتش به کشورهای دیگر صادر می‌شود. بهیار صنعت در سال 1378 در اصفهان تأسیس شده و توانسته برای صدها نفر ایجاد شغل کند. اما نکته‌ی جالب‌توجه در مورد این شرکت، مؤسس آن است. جوانی که با معدل پایین از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ‌التحصیل شده بود و در یک مغازه‌ی زیراکس و کپی کار می‌کرد. نوید نجات بخش، مدیر بهیار صنعت، ایده‌های بزرگی در سر داشت و نمی‌خواست در آن مغازه‌ی کوچک بماند. کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن، در مورد زندگی و مسیری است که این کارآفرین طی کرده تا شرکتش را به این مرحله رسانده. بهزاد دانشگر، راوی و نویسنده‌ی این کتاب، مدت‌ها در کنار نجات بخش حضور داشته تا بتواند به‌خوبی روایتگر زندگی او باشد.

«سلام، من نوید نجات بخش هستم. معدل 14 دانشگاه صنعتی اصفهان!» کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن از اینجا آغاز می‌شود که نجات بخش برای سخنرانی به دانشگاه اصفهان دعوت می‌شود. او به‌عنوان کارآفرینی موفق به دانشگاه سابقش آمده تا برای دانشجویان از دلایل موفقیتش بگوید. اما به‌جای صحبت‌های کلیشه‌ای، به این نکته اشاره می‌کند که حتی دانشجوی متوسطی هم نبوده و به‌سختی رشته‌ی الکترونیک را در دانشگاه تمام کرده. نجات بخش در ادامه اشاره می‌کند که ثروت و دارایی چندانی نداشته و مجبور بوده روی پاهای خودش بایستد و از همان دوران دانشجویی کار کند. پدرش پزشک بوده و او از کودکی با این رشته و جزئیاتش آمیخته بوده. مدتی هم در «طرح کاد» و به عنوان کارورز به اتاق عمل می‌رفته و جراحی‌های پدرش را از نزدیک می‌دیده. همین باعث شده تا ایده‌ی تولید تجهیزات پزشکی به ذهنش خطور کند. وسایلی که در کشور کم بودند و یا باید با صرف هزینه‌های زیادی از دیگر کشورها وارد می‌شدند. او در این مسیر متحمل سختی‌های بسیار زیادی شد ولی توانست ایده‌اش را به سرانجام برساند و شرکتش را تأسیس کند.

بهزاد دانشگر، خود داستان‌نویس است و شیوه‌های روایت را به‌خوبی می‌شناسد. او کتاب صوتی تندتر از عقربه‌ها حرکت کن را مثل یک داستان روایت می‌کند؛ از زمان حال به گذشته گریزی می‌زند و اتفاقاتی را که افتاده مرور می‌کند. نوید نجات بخش شخصیت اصلی این قصه، در برابر جمع می‌ایستد و هم‌زمان که می‌خواهد با دانشجویان از کارش صحبت ‌کند، زندگی خود را هم به یاد می‌آورد. به این شکل مخاطب بهتر درک می‌کند او چه راه پرفرازونشیبی را طی کرده تا به اینجا رسیده. ویژگی دیگر اثر حاضر این است که نویسنده توالی زمانی این زندگی را عمداً به هم می‌زند و به این شکل به کشش و تعلیق قصه می‌افزاید. دانشگر از شیوه‌ی روایت اول شخص در کتابش استفاده می‌کند و سعی دارد تا حد ممکن خود را از این روایت حذف کند تا خواننده مستقیماً با شخصیت اصلی رودررو شود. نویسنده با این تکنیک، از بت‌سازی شخصیت اصلی امتناع می‌کند و می‌کوشد او را خیلی ساده از زبان خودش معرفی نماید.

کتاب صوتی تندتر از عقربه‌ها حرکت کن، برای کسانی که به فکر ایجاد کسب‌وکار هستند و می‌خواهند شرکت خودشان را تأسیس کنند، الهام‌بخش بسیار خوبی است. این اثر را انتشارات معارف چاپ کرده. نسخه‌ی گویای این کتاب را گروه فرهنگی سماوا با صدای مهدی علیپور به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب به کارآفرینان و کسانی که قصد دارند کسب‌وکار خودشان را به راه‌اندازی کنند، توصیه می‌شود.

با بهزاد دانشگر بیشتر آشنا شویم

بهزاد دانشگر (متولد 1347) نویسنده و پژوهشگر است. او چندین کتاب داستانی و غیرداستانی منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «تولد یک انقلاب»، «بی‌برادر»، «تولد در لس‌آنجلس» و «دلاوران عالی‌قاپو» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن می‌شنویم

ما تا سال 1383 در نائین بودیم و از سال 1384 آمدیم شهرک صنعتی دولت‌آباد اصفهان. بخاطر دوری راه خیلی اذیت می‌شدیم. گفتیم یک جای نزدیک بگیریم و بهترین جا از لحاظ نیروی انسانی و نزدیکی مسیر، دولت‌آباد بود. یک سوله‌ی دویست متری اجاره کردیم و کار تولید تخت و برانکارد را ادامه دادیم. مسئول تولیدمان رشته‌اش مکانیک است و کارهای طراحی را انجام می‌داد. اصرار می‌کرد یک کامپیوتر تهیه کنیم تا نقشه‌ها و طرح‌ها را با آن طراحی و بایگانی کنیم. از آن موقع کار را کم‌کم اصولی‌تر کردیم و به موازاتش کار فروش را توسعه دادیم. تا سال 1382 یا 1383 ما حتی دفتر فروش خاصی نداشتیم. معمولاً از منزل ما پیگیری می‌شد و بعضی مواقع هم از دفتر برادر بزرگم استفاده می‌کردیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی
28 دقیقه
فصل یک
24 دقیقه
فصل دو
42 دقیقه
فصل سه
33 دقیقه
فصل چهار
33 دقیقه
فصل پنج
26 دقیقه
فصل شش
9 دقیقه
فصل هفت
27 دقیقه
فصل هشت
18 دقیقه
فصل نه
24 دقیقه
فصل ده
19 دقیقه
فصل یازده
17 دقیقه
فصل دوازده
11 دقیقه
فصل سیزده
35 دقیقه
فصل چهارده
34 دقیقه
فصل پانزده
18 دقیقه
فصل شانزده
6 دقیقه
فصل هفده
17 دقیقه
فصل هجده
31 دقیقه
فصل نوزده
12 دقیقه
فصل بیست
44 دقیقه
فصل بیست‌ویک
29 دقیقه
فصل بیست‌ودو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن
نویسنده،
راویمهدی علیپور
ناشر چاپیانتشارات معارف
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۵۵۰۰۰ ۳۸,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

وجیهه موسوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
سلام خوندن این کتاب و برای همه کسانی که علاقه دارند فعالیت‌های دانش بنیان داشته باشند توصیه میکنم
سجاد باباغیبی
۱۴۰۲/۵/۲۵
خواندن این کتاب منو به یاد آیات دو و سه سوره طلاق می‌اندازد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن

برای دریافت کتاب صوتی تندتر از عقربه ها حرکت کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.