معرفی و دانلود کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم

عکس جلد کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم

کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم نوشته‌ی احمدرضا آذر یکی دیگر از مجموعه کتاب‌های «کارگاه اندیشه» است که در آن بچه‌ها در قالب یک کلاس درس، از اهمیت پرسشگری، نگاه تحلیل‌گر و تفکر نقادانه مطلع می‌شوند و با بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف، آن را در عمل تمرین می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم

ما غالباً فکر می‌کنیم که تفکر، ابزاری است که به صورت پیش‌فرض در ما وجود دارد و اگر قرار باشد به شکلی خوب و کارآمد کار کند، از همان روز اول این‌گونه خواهد بود. این فرضیه تا حدی درست است؛ تفکر ابزاری است که به همه‌ی ما داده شده، ولی خوب کار کردنش بستگی به این دارد که ما چقدر در تمرین دادن و آموزش آن، خوب عمل کرده‌ایم. یک معلم خوب، برای پرورش مهارت‌ تفکر، لازم و ضروری است. اما اگر معلم خوبی در دسترستان نیست، می‌توانید از مجموعه کتاب‌های کارگاه اندیشه‌ی احمدرضا آذر استفاده کنید که در هر قسمت از آن، موضوعات مختلفی برای بحث و گفتگو انتخاب می‌شوند و بچه‌ها حول محور این بحث، نظر می‌دهند و سوال می‌پرسند.

در کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم که یکی از مجلدهای مجموعه‌ی کارگاه اندیشه است، احمدرضا آذر به سراغ مهارت پرسش و طرح سوال رفته. او در این جلد، مثل دیگر کتاب‌های کارگاه اندیشه، کلاس درسی را نشان می‌دهد که بچه‌ها، دختر و پسر، همگی در کنار هم جمع می‌شوند و از معلمشان چیزهای مختلفی را یاد می‌گیرند. اما این کلاس درس برخلاف سایر کلاس‌ها، جایی نیست که تنها معلم حرف بزند و بچه‌ها یادداشت کنند، بلکه همه وظیفه دارند تا در بحث مشارکت کنند و از به زبان آوردن افکارشان ترس و خجالتی نداشته باشند.

در کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم، موضوعات مختلفی به صورت همزمان برای بحث مطرح می‌شود؛ بچه‌ها از صحبت راجع به غذا و خوراکی‌های سازگار و ناسازگار با بدن به تحلیل اشعار فردوسی و پیدا کردن معنا و ریشه‌ی کلمات مختلف می‌رسند و همچنان بحث را ادامه می‌دهند. هدف در اینجا سنجش مهارت پرسشگری و تفکر نقادانه است. بچه‌ها باید بتوانند با تحلیل مفاهیم مختلف، مسائل را درک کنند و پیرامون آن سوال‌های مختلفی بپرسند که به عمیق‌تر کردن درکشان و روشن‌تر شدن فضای گفتگو کمک کند. این کتاب برای یادگیری مهارت صحبت در جمع نیز بسیار مفید خواهد بود.

کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم پیش از این با نام «کارگاه اندیشه: پرسش و اهمیت آن» نیز منتشر شده است. این کتاب اثری از انتشارات سرو یاسین است و شما آن را با صدای آسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، صنم صالحی و بهرام سروری نژاد می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی کارگاه اندیشه

کارگاه اندیشه عنوان مجموعه‌ کتاب‌هایی است که با اتخاذ رویکردی بر پایه‌ی گفت‌وگو و مشارکت، درصددند تا مهارت‌های کودکان و نوجوانان را رشد و پرورش دهند. روایت در این کتاب‌ها در قالب بحث‌های گروهی در یک کلاس درس پیش می‌رود.

کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان و نوجوانان بالای 10 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم می‌شنویم

- بعضیا عادت دارن حتماً غذاهارو گرم کنن و بخورن، این اشکال نداره، ولی غذایی که بمونه خیلی خوب نیست. همیشه باید سعی کنیم مقدار کمی از غذا رو گرم کنیم و هرگز یه غذا رو چندبار گرم نکنیم. ضمناً من معتقدم سفره‌ای بابرکته که در اون غذا به اندازه باشه و غذایی نمونه و همه‌ش خورده بشه.

- پس نتیجه می‌گیریم غذاهای ازپیش مونده یا آماده‌شده رو در مواقع ضروری و اونم کم بخوریم.

- از اینکه تحلیل می‌کنی خوشحالم. در ضمن سعی کنید همراه این‌جور غذاها، که باز هم تأکید می‌کنم، تا اون‌جایی که می‌تونید کمتر بخورید، میوه یا سالاد بدون سس بسته‌بندی بخورید. یعنی با یه‌کم آب‌لیمو و نمک و روغن زیتون مصرف کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
سوال می‌کنم پس هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم
نویسنده
راویآسیه گرجی، شهرزاد عبدحق، نگین خواجه نصیر، نازنین مهیمنی، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم

برای دریافت کتاب صوتی من سوال می‌کنم پس هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.