معرفی و دانلود کتاب صوتی حسودی

عکس جلد کتاب صوتی حسودی
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حسودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حسودی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حسودی

کتاب صوتی حسودی نوشته‌ی احمدرضا آذر از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» است که از طریق بحث‌ها و تبادل نظرهای واقعی میان کودکان، مباحث مختلفی را به آن‌ها آموزش می‌دهد. بچه‌ها با شنیدن این کتاب درمورد معنای حسادت و راه‌های دور ماندن از آن می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب صوتی حسودی

احمدرضا آذر از جمله نویسندگان نام‌آشنای کتاب کودک است که آثارش همواره به پدرومادرها کمک کرده تا مفاهیم مهم فکری و اخلاقی را از طریق قصه و تبادل نظر به بچه‌ها یاد بدهند. محتوای کتاب‌های آذر تنها به یک داستان خلاصه نمی‌شود، بلکه از دل حرف‌های واقعی‌ای که او از زبان کودکان شنیده خلق شده‌اند و ازاین‌رو ارتباط نزدیکی با دغدغه‌ها و سطح فکری بچه‌ها دارند.

احمدرضا آذر در کتاب صوتی حسودی به سراغ موضوعی رفته که در میان کودکان بسیار شایع است و باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای کودک و اطرافیانش نیز می‌شود؛ «حسادت» همان معضلی است که کودکان را به شکلی جدی درگیر می‌کند و آثارش تا زمان بزرگسالی آن‌ها نیز باقی می‌ماند.

آذر در این کتاب با زبانی کودکانه که مناسب فهم خردسالان باشد و در قالب گفتگوهای میان یک معلم و شاگردانش، معنای حسادت را به آن‌ها توضیح می‌دهد. او مشخصات فرد حسود را برای بچه‌ها معرفی می‌کند و از بدی‌های این صفت اخلاقی می‌گوید. در ادامه نیز راه‌های دور ماندن از حسادت را به بچه‌ها یاد می‌دهد تا هیچ‌وقت درگیر چنین مشکلی نشوند.

کتاب صوتی حسودی کتابی از انتشارات سرو یاسین است که با تلاش مریم رحیمی، آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی و بهرام سروری نژاد به شکل کتاب گویا درآمده.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی حسودی برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر را به کودکان 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی حسودی می‌شنویم

برای اثبات وجود یک پدیده هیچ‌چیز به پای نمونه‌های عینی اون نمی‌رسه. ازاین‌رو یادآور می‌شه گفتگوها در یک فضای واقعی تجربه شده و به دور از هرگونه پیرایه و افزودنی‌های مجازی تقدیم شما شنوندگان عزیز می‌شه تا الگو و فرصتی برای تمرین گفتگو، پرسش‌گری، تفکر انتقادی و تحلیل درست حوادث و آموزه‌های اخلاقی رو فراهم کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
حسودی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حسودی
نویسنده
راویمریم رحیمی، آسیه گرجی، نگین خواجه نصیر، شهرزاد عبدحق، صنم صالحی، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حسودی

احمد رضا
۱۴۰۳/۱/۲۱
این کتاب کار مرا برای فهم مطلب حسودی به فرزندم واقعا کم می کند. من در بار اول که گوش کردم متوجه شدم که چقدر خوب می توانم با استفاده از آن مثال ها فرزندم را قانع کنم تا کمتر حسودی کند. اجرا و انتخاب درست موسیقی هم بی نظیر بود. من یک کتاب متفاوت امروز گوش کردم. سپاس
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حسودی

برای دریافت کتاب صوتی حسودی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.