معرفی و دانلود کتاب صوتی مهمان شبانه

عکس جلد کتاب صوتی مهمان شبانه
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهمان شبانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهمان شبانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهمان شبانه

نسیم گرم تابستانی، بوی شیرین شبدر و رد خون! هدر گودنکاف در کتاب صوتی مهمان شبانه که اثری تحسین‌شده و از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است، داستانی ترسناک و پیچیده از خانه‌ای منحوس را روایت می‌کند که در گذشته، شاهد به کام مرگ رفتن ساکنانش بوده و حالا نیز سایه‌ی شوم مرگ در اطرافش می‌چرخد...

درباره‌ی کتاب صوتی مهمان شبانه

زندگی کردن در یک خانه‌ی روستایی چوبی در دل مزارع ذرت برای بسیاری حکم سپری کردن تعطیلاتی آرام و لذت‌بخش را دارد، ولی اگر این خانه‌ی چوبی روزی محل کشته شدن دو عضو از اعضای یک خانواده و مفقود شدن دو نفر دیگر از آن‌ها بوده باشد چه؟ بعد از شنیدن چنین خبری قطعاً این خانه از لیست اقامتگاه‌های محبوب خیلی‌ها حذف می‌شود، ولی برای وایلی لارک که نویسنده‌ی کتاب‌هایی با موضوع جنایت‌های واقعی است، چنین چیزی چندان ترسناک به نظر نمی‌رسد. البته که او هم مانند بسیاری از آدم‌های دیگر از اینکه در میان برف و بوران یک روستا در خانه‌ای قدیمی و بی‌امکانات تنها بماند چندان خوشحال و راضی نیست، ولی برای او که از همسرش جدا شده، مدام با پسر نوجوانش در جنگ بوده و حالا نیاز به آرامش و تمرکز برای نوشتن کتابش دارد چنین مکانی ایده‌آل است. در حال‌وهوای چنین خانه‌ای که صد سال عمر دارد و خود شاهد یک داستان جنایی تمام‌عیار بوده، او فرصت این را دارد که با نگاه کردن به عکس بدن‌های خونین و تکه‌تکه‌شده‌ی قربانیان آن حادثه، کتابی راجع به آن‌ها بنویسد و داستانشان را روایت کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهمان شبانه

هدرگودنکاف (Heather Gudenkauf) در کتاب صوتی مهمان شبانه (The Overnight Guest)، داستان زنی میانسال را روایت می‌کند که برای نوشتن کتاب جدیدش در یک خانه‌ی قدیمی و روستایی ساکن شده، اما این خانه رازهای شومی را در دل خود جای داده که با روشن شدن دوباره‌ی چراغش و شعله‌ور شدن آتش شومینه‌اش جانی دوباره گرفته‌اند و مانند یک کابوس به سراغ ساکن جدید خانه آمده‌اند. قصه از جایی شروع می‌شود که وایلی، از بابت نگاه‌های سنگین غریبه‌ای در فروشگاه، قید خرید مواد غذایی را می‌زند و به سمت خانه بازمی‌گردد که در راه، تلفن همراهش را از دست می‌دهد. موبایلش در گودال آبی افتاده و دیگر کار نمی‌کند. در آن تاریکی شب امکان درخواست کمک از کسی نیست و او ناچار به خانه بازمی‌گردد. گرچه وایلی در جستجوی تنهایی و آرامش به این خانه آمده، ولی از روز اول دلش به حال سگ ولگرد آن نزدیکی سوخته و او را نیز به خانه راه داده. حالا در نیمه‌های شب، سگ برای آخرین گشت شبانه بیرون رفته و باز نگشته. وایلی از بابت اینکه سگ در بوران و سرما یخ بزند نگران است و دلش هم نمی‌خواهد تا صبح در کنار در به انتظار او بایستد، پس شال و کلاه می‌کند تا خود سگ را پیدا کرده و به خانه بیاورد.

سگ در محوطه‌ی روبه‌روی خانه به حالت هشدار روبه‌روی چیزی نامعلوم که روی زمین افتاده نشسته و تکان نمی‌خورد. وایلی با نزدیک شدن به سگ، بدن یخ‌زده و کبود پسرکی حدوداً پنج ساله را روی زمین می‌بیند که انگشت شستش را به دهان گرفته و بیهوش شده است. رد خونی که از بالای سر بچه پیداست وایلی را از حالت شوک خارج می‌کند تا فوراً او را به داخل ببرد. دانه‌های تگرگ یکی پس از دیگری به زمین می‌خورند و با حجم عظیم برفی که باریده، قطعاً آمبولانس به موقع به کودک نمی‌رسد. وایلی با وحشت حاصل از فکری که از مرگ کودک به سرش هجوم آورده او را در آغوش می‌گیرد و به سختی خود را به خانه می‌رساند. بچه با قرار گرفتن در گرمی خانه ناله‌ی آرامی می‌کند و به هوش می‌آید، ولی با دیدن وایلی چنان وحشت می‌کند که به دنبال راهی برای فرار می‌گردد. وایلی نمی‌داند که او کیست و از کجا آمده و علت ترس بی‌حدش چیست، ولی تصمیم می‌گیرد تا با فرض وقوع یک تصادف در نزدیکی خانه‌اش، جاده را بگردد تا بلکه نشانه‌ای از والدین کودک پیدا کند...

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهمان شبانه

کتاب صوتی مهمان شبانه مریم رفیعی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی مریم پاک‌ذات بوده است. نشر صوتی آوانامه و انتشارات آموت، ناشران این کتاب هستند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی مهمان شبانه

  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در دسته‌ی وحشت و جنایی
  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب صوتی مهمان شبانه

  • هدر گودنکاف استاد معلق گذاشتن مخاطب است. کتاب مهمان شبانه سه روایت را به هم پیوند می‌دهد و در یک پایان انفجاری و تکان‌دهنده، شما را به زمین می‌چسباند. (Liv Constantine)
  • مهمان شبانه نه تنها جذاب، بلکه اعتیادآور است. داستان با طرحی بی عیب و نقص، در لایه‌هایی پیش می‌رود که هر کدام تکان‌دهنده‌تر از قبلی است. من برای مدت طولانی به این کتاب فکر خواهم کرد. (Samantha Downing)
  • مهمان شبانه اثر هدر گودنکاف رمانی جذاب است که مو بر تنتان سیخ می‌کند و شما را مجبور می‌کند تا پاسی از شب به خواندن آن ادامه دهید. (Catherine McKenzie)
  • هدر گودنکاف با مهمان شبانه یک بار دیگر نشان داد که استاد واقعی طرح داستانی پیچیده است. این تریلر پرتنش و پیچیده، باعث می‌شود که هنگام ورق زدن نفس خود را حبس کنید. (Hannah Mary McKinnon)
  • ترسناک، گیرا و به طرز نفس‌گیری شگفت‌انگیز. (Hank Phillippi Ryan)

کتاب صوتی مهمان شبانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال داستانی جذاب در میان عناوین ژانر وحشت و جنایی می‌گردید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مهمان شبانه می‌شنویم

دخترک درحالی‌که از پشت لبه‌ی پرده‌ی کلفتی که پنجره را می‌پوشاند سرک می‌کشید گفت: «شاید بتونیم بریم بیرون و بازی کنیم.» آسمان خاکستری بود و قطرات نرم باران به شیشه می‌خورد. مادرش گفت: «امروز نه. داره بارون می‌آد و آب می‌شیم!» دخترک خنده‌ی کوتاهی کرد و بعد از روی صندلی‌ای که زیر پنجره کشیده بود پایین پرید. می‌دانست مادرش شوخی می‌کرد. اگر در باران بیرون می‌رفتند واقعاً آب نمی‌شدند، بااین‌حال تصورش باعث شد بر خود بلرزد. بیرون رفتن و حس فرود آمدن قطرات آب روی پوست و تماشای آن که مانند تکه‌های یخ آب می‌شود. به جای آن، دخترک و مادرش صبحشان را پشت میز بازی گذراندند و با کاغذ کاردستی، اشکال تخم‌مرغ‌شکل صورتی، بنفش و سبزی درست کردند و خال‌خالی و راه‌راهشان کردند. مادرش روی یکی از بیضی‌ها یک جفت چشم و یک منقار نارنجی کوچک و نوک‌تیز کشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
16 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
8 دقیقه
قسمت سوم
33 دقیقه
قسمت چهارم
17 دقیقه
قسمت پنجم
6 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
24 دقیقه
قسمت هشتم
20 دقیقه
قسمت نهم
6 دقیقه
قسمت دهم
10 دقیقه
قسمت یازدهم
11 دقیقه
قسمت دوازدهم
15 دقیقه
قسمت سیزدهم
26 دقیقه
قسمت چهاردهم
6 دقیقه
قسمت پانزدهم
10 دقیقه
قسمت شانزدهم
28 دقیقه
قسمت هفدهم
26 دقیقه
قسمت هجدهم
5 دقیقه
قسمت نوزدهم
28 دقیقه
قسمت بیستم
6 دقیقه
قسمت بیست و یکم
14 دقیقه
قسمت بیست و دوم
22 دقیقه
قسمت بیست و سوم
7 دقیقه
قسمت بیست و چهارم
27 دقیقه
قسمت بیست و پنجم
14 دقیقه
قسمت بیست و ششم
6 دقیقه
قسمت بیست و هفتم
18 دقیقه
قسمت بیست و هشتم
9 دقیقه
قسمت بیست و نهم
30 دقیقه
قسمت سی ام
47 دقیقه
قسمت سی و یکم
9 دقیقه
قسمت سی و دوم
13 دقیقه
قسمت سی و سوم
8 دقیقه
قسمت سی و چهارم
13 دقیقه
قسمت سی و پنجم
7 دقیقه
قسمت سی و ششم
11 دقیقه
قسمت سی و هفتم
12 دقیقه
قسمت سی و هشتم
10 دقیقه
قسمت سی و نهم
9 دقیقه
قسمت چهلم
3 دقیقه
قسمت چهل و یکم
7 دقیقه
قسمت چهل و دوم
6 دقیقه
قسمت چهل و سوم
17 دقیقه
قسمت چهل و چهارم
2 دقیقه
قسمت چهل و پنجم
24 دقیقه
قسمت چهل و ششم
3 دقیقه
قسمت چهل و هفتم
11 دقیقه
قسمت چهل و هشتم
5 دقیقه
قسمت چهل و نهم
8 دقیقه
قسمت پنجاهم
21 دقیقه
قسمت پنجاه‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهمان شبانه
نویسنده
مترجممریم رفیعی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مهمان شبانه

رویا +
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب خوبیه، روایت خوب خانم پاک ذات هم که حرف نداره. اوایل داستان پراکنده و گیج کننده است چون داستان چند نفر در زمان گذشته و حال روایت می‌شود که هنوز ارتباطات بینشان معلوم نیست. در کل یک کم صبور باشید به مرور داستان جذابتر می‌شود.
هشدار: این بخش داستان را اسپویل می‌کند!
اعضای یک خانواده شامل پسر
پدر، مادر، به قتل رسیدند و یکی از فرزندان زنده ماند و دوست او که شب در خانه آن‌ها مانده بود گم شد. کم کم داستان سر و شکل داستان فیلم اتاق را به خودش می‌گیرد. در آن فیلم داستان دختر ربوده شده‌ای بود که سالها در آلونکی زندانی شده بود، از آدم ربا بچه دار شده بود و در تلاش برای فرار بود. اینجا هم همان است منتها داستان فیلم اتاق با فرار بچه و مادرش تمام میشه ولی اینجا داستان ادامه دارد و بعد از بیست و دو سال دو دوست دوباره به هم می‌رسند تا معمای قتلها و آدم ربایی قدیمی را حل کنند.
پريا رضايي
۱۴۰۳/۱/۳۱
با سلام به کتابراه عزیز و خانم مربم پاک دات که من جنس صداشونو دوس دارم و امیدوارم همیشه سلامت و پرانرژی باشن.
کتاب بشدت معمایی هستش و از اول اتفاقاتی رو که در دو زمان بوقوع پیوسته رو در پارتهای جداگونه بیان میکنه.
از ابتدا گیج میشین و نمیدونین که کی به کیه ولی جلوتر که میره کاملا این وقایع به و
هم مربوط میشن داستان جذابیت خودشو پیدا میکنه.
تم داستان شبیه رمان اتاق هستش ولی پیچیدگی‌های خودشو داره و پایان بندی داستان خیلی مهیج و ترسناک انجام میشه به طوری که همه‌اش نگرانی که برای رایلی و دخترک اتفاق بدی بیفته ولی در نهایت
خبلی قشنگ داستان تموم میشه و تهش یه نفس راحت میکشی ولی خب در هر صورت جاهای ناراحت کننده‌ای داره و ٢٠ سالی که از عمر بکی تلف شده خیلی غم انگیزه. خانم پاک ذات مثل همیشه ماجراها رو خیلی خوب خوانش کردند و بسیار از ایشان ممنونم. حتما گوش کنید و لذت ببرید
رزیتا طالبیان
۱۴۰۳/۲/۸
داستان خوب و سرگرم کننده‌ای بود. بسیار تعلیق داشت و یک جاهایی آدم رو در وضعیتی قرار میداد که واقعا دوست داشتی بری آخر کتاب رو گوش بدی و بفهمی چی شده. داستان احساسات من رو خیلی تحت تاثیر قرار داده بود و ناراحتم کرد. صحنه قتل پدر و مادر و صحنه پیدا شدن جسد ایتان واقعا غم انگیز بود. حرکت داستان بین و زمان حال گذشته تا نیمه‌های داستان عالی بود اما به نظر به یکباره قطع شد و کیفیت داستان رو تحت تاثیر قرار داد. من واقعا دوست داشتم در زمان گذشته داستان سفر کنم و مثلا با اتفاق‌هایی که برای کارت‌ها افتاد هم سفر باشم. از طرف دیگه صحنه‌های آخر داستان کمی اغراق شده و غیر قابل باور بود. اما نویسنده در کل بسیار قوی نوشته بود چون همون حسی که دوست داشت رو به آدم منتقل میکرد.
حسین سلیمی
۱۴۰۳/۲/۳
کتابی در رابطه با داستان دو دختر که پدر اتفاقهایی عجیب و دور از باور با گویندگی بسار زیبا که باعث میشه هر لحظه بیشتر در کتاب غرق بشی کتابی جنایی معمایی که اتفاقهای بعدی برات غیر منتظره هست در کل داستان خوبی بود البته نکته‌های نامفهومی از زندگی بقیه افرتد در داستان داشت اما چون هول محور چسی و بکی به میچرخید بیشترین توجه اتفاقات این دو شخص بود تو این داستان شنونده متوجه این میشه که حدثیاتش چقدر میتونه اشتباه باشه زیبایی داستانهای جنایی همیشه خواننده رو جوری گمراه میکنه که تا آخرین صفحه کتاب رو مجبور به خوندن بکنه و این همون جذابیت اینگونه کتابها است
عسل
۱۴۰۳/۲/۱
کتابی جذاب، معمایی، پلیسی جنایی، با گویندگی بسیار عالی و کاملا حرفه‌ای و نثری بسیار روان و پایانی باور نکردنی و غیر قابل پیش بینی.
سالها قبل خانواده‌ای قتل و عام می‌شوند، دختر خانواده به صورت معجزه آسایی زنده می‌ماند ولی برادر و دوست صمیمی‌اش ناپدید می‌شوند. در این کتاب به صورت همزمان از چند نفر
و چند داستان روایت می‌شود تا پایان همه دسته‌ها با هم یکی میشوند سعی کنید کتاب را با دقت گوش بدید چون در خلال داستان نکته‌هایی گفته می‌شود که سر نخ اصلی داستان حساب می‌شوند. ممنون از کتابراه عزیز و عوامل سازنده و زحمت کش این مجموعه.
Fariba
۱۴۰۳/۱/۲۳
واقعا داستان زیبایی بود به نظرم اوج قدرت نویسنده در ارتباط دادن وقایع، مکانها و زمانهای متفاوت رو به زیبایی هرچه تمام تر نشان میداد. حقیقتا ذهن رو به چالش میکشه و اصلا نمیتونید پایان فوق العاده کتاب رو حدس بزنید. اگر با دقت به کتاب گوش کنید وقایع و انگیزه قاتل رو و ارتباط انها را متوجه خواهید شد. و البته که پسندیدن هر کتاب خیلی سلیقه‌ای هست ولی من در ژانر جنایی معمایی بسیار لذت بردم از شنیدنش و خانم پاک ذات هم مثل همیشه به قدری جذاب اجرا کردند که لذت شنیدن کتاب رو چندین برابر کرد. با سپاس از کتابراه عزیز
Rahil najafi
۱۴۰۳/۱/۲۸
قلبت فشرده می شود و رنج می بری زجر می کشی دچار افکار سردرگم می شوی و با لحظات همه جای داستان به پیش می روی و در آن گم میشوی و یک لحظه در آخر داستان انگار که از ته اقیاتوس به روی آب می آیی و نفسی عمیق می کشی و رها میشوی واقعا ارزش خواندن دارد معمای داستان لحظه ای رهایت نمی کند حتما حتما توصیه می کنم و ممنون از تمامی عوامل و خصوصا کتابراه
فهیمه نوروزی
۱۴۰۳/۱/۳۱
عالی عالی عالی... هیجان و دلهره و در اخر پایانی غیر قابل پیش بینی... در اواخر قسمت پنجاهم واقعا اشک ریختم... و صد البته صدای بی نظیر خانم پاک ذات جذابیت و کشش داستان رو چند صدبرابر کرده... به دوستداران ژانر معمایی و جنایی، که فطعا مثل من ده‌ها کتاب در این ژانر خودن و گوش دادن، توصیه میکنم مجددا ممنونم از خانم پاک ذات عزیز و هنرمند
تانی حیدری
۱۴۰۳/۱/۲۲
اول از همه از خانم پاک ذات تشکر میکنم که مثل همیشه اجراشون عالی بود. دوم اینکه کتاب رو دوست داشتم چون به نظرم داستان جالب و جذابی بود و من رو یاد کتاب در کمال خونسردی و کتاب اتاق انداخت. پایان خوبی داشت و قلم نویسنده مورد پسندم بود. خیلی از خرید این کتاب لذت بردم. با تشکر از کتابراه
Eti Atshani
۱۴۰۳/۲/۵
داستان، معمایی جنایی بود، من مایل نیستم قصه را تعریف کنم، چون از هیجان داستان می‌کاهد و از زحمتی که نویسنده کشیده می‌کاهد
راوی داستان کارشان عالی است، تغییر صدایشان باعث میشود کاراکترها بخوبی شناخته شوند. ممنون از همگی شما بخصوص خانم پاک ذات
ستاره
۱۴۰۳/۲/۱
به نظرم داستان جالبی بود و چند بار فکر میکنی که فهمیدی روایت داستان چیه اما در فصل بعد شگفت زده میشی! اولش هم یکم پراکنده است اما خوبه دقتت رو بالا میبره:) فقط کاش یکم کوتاهتر بود چون میشد زودتر جمع بندی کرد اما در کل از روایت و داستان لذت بردم
Laya
۱۴۰۳/۱/۳۱
خیلی جالب و هیجان انگیز بود ولی به نظرم انگیزه جنایت کمی توش غیرقابل درک بود به طور کامل مشخص نشد که واقعا چه دلیلی داشت، ولی در کل داستان انسجام خیلی خوبی داشت و تا آخر بدون ذره‌ای خستگی مخاطب رو دنبال خودش میکشونه، و گویندگی که گفتن نداره مثل همیشه عالی
زهرا عسگری
۱۴۰۳/۲/۹
این نظر شخصی من هست و ممکن هست که با بقیه دوستان متفاوت باشد. کتاب خیلی هیجان انگیز هست و شنونده رو جذب میکنه، فضا کشش داره و جذابه، موضوع و مظنون و... خیلی زود لو میره به نظر من، و اینکه خیلی منطق درست حسابی نداشت. ولی در کل من خوشم اومد.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۳/۲/۱
داستان و اجرا عالی بود اصلا فکر نمیکردم یک داستان بتونه تا این حد ترس و اضطراب رو منتقل کنه، حتما پیشنهاد میکنم به علاقمندان این سبکو خانم پاک ذات مثل همیشه هنرمندانه و بی نظیر اجرا کردند ممنون
Negar
۱۴۰۳/۱/۲۴
از گویندگی خانم پاک ذات که هرچی بگم کم گفتم عالی از کتابراه ممنونم و کتاب خوب و بدون پیچیدگی جذاب من ۱ لحظه هم نشد که کتاب و گوش نکنم هنگام رانندگی خواب و... عالی و از همه ممنونم
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهمان شبانه

برای دریافت کتاب صوتی مهمان شبانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.