معرفی و دانلود کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

عکس جلد کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه نوشته‌ی ایمی کرین جانسن، درباره‌ی یک سگ آبی است که در جنگلی بزرگ زندگی می‌کند، خانه‌ی او خراب شده و حالا باید برای خود خانه‌ای جدید بسازد.

موضوع کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه (Mason Moves Away) چیست؟

میسن سگ آبی بود که در جنگل زندگی می‌کرد، او در حال ساختن خانه‌ای جدید بود زیرا خانه‌ی قبلی‌اش خراب شده بود و اثری از آن باقی نمانده بود. کلاغ باهوشی به نام سالومون در حال پرواز بود که میسن را دید. به او نزدیک شد و او را در حال ساختن خانه دید. میسن هم با گِل می‌کوشید تا سد چوبی و چوب‌ها را محکم کند. او صبح زود بود که متوجه شده بود، خانه‌اش خراب شده، اما نمی‌دانست چطور این اتفاق افتاده است؛ تا این‌که...

کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی کودکان را به تلاش، کوشش و انعطاف‌پذیری در شرایط مختلف تشویق می‌کند و برای گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. والدینی که می‌خواهند فرزندان‌شان با داستان‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی حیوانات آشنا بشوند، این کتاب به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

شنیدن این کتاب صوتی به کودکان یاد می‌دهد که مشکلات را با دید بازتری ببینند، آن‌ها را قبول کنند و برای آن‌ها راه‌حل‌های تازه‌ای پیدا کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه می‌شنویم:

با غروب خورشید، آدم‌ها از جنگل رفتن، سالومون به همه‌ی دوستاش گفت که خبر مهمی داره و اونا هم زود خودشون رو به درخت گردو رسوندن.

سالومون: میسن، متاسفم اما با چیزی که امروز دیدم، فکر کنم باید از این جنگل بری و جای جدیدی برای خودت پیدا کنی. آدم‌ها قصد دارن اینجا خونه بسازن و اینجا زندگی کنن. خونه‌ی چوبیِ تو مانع جریان سریع آب می‌شه و اگه باز هم سدی بسازی، اونا خیلی راحت با وسایلشون خرابش می‌کنن.

میسن: وای نه، من از زندگی توی این جنگل خیلی خوشم میاد. همه‌ی دوستام اینجا هستن. رفتن به جای دیگه‌ای برای من و خانوادم خیلی سخته!

میسن کمی مخالفت کرد، اما اون می‌دونست که حق با سالومونه. پس تصمیم گرفت به حرف دوستش گوش بده و محلِ دیگه‌ای رو برای زندگی کردن انتخاب کنه تا باز هم مجبور نشه دوباره برای خودش خونه‌ی جدیدی بسازه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
میسن مهاجرت میکنه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویفاطمه فرجی، محمد طالشیان، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه

برای دریافت کتاب صوتی میسن مهاجرت میکنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.