معرفی و دانلود کتاب صوتی نگرش همه چیز است

عکس جلد کتاب صوتی نگرش همه چیز است
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرش همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگرش همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگرش همه چیز است

کتاب صوتی نگرش همه چیز است، نوشته‌ی جف کلر، راهنمایی برای موفقیت است که برنامه‌ای گام‌به‌گام برای در دست گرفتن کنترل زندگی و آزاد کردن ظرفیت‌های پنهان‌تان را به شما ارائه می‌دهد. 12 درسی که در این کتاب به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته‌اند، به شما کمک می‌کنند تمامی جنبه‌های زندگی‌تان را تغییر دهید و خود را از بند افکار و عادت‌های مخرب رها کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی نگرش همه چیز است

نگرش در روان‌شناسی مفهومی‌ست که طرز فکر، دیدگاه و احساسات یک فرد نسبت به یک موضوع یا کل زندگی را تشکیل می‌دهد. نگرش‌های افراد، عموماً پیچیده هستند و افکار و اعمال هر فرد را شدیداً تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. آنچه جف کلر (Jeff Keller)، در کتاب صوتی نگرش همه چیز است (Attitude is Everything)، به ما نشان می‌دهد این است که مسیر رسیدن به یک زندگی شادتر و موفق‌تر، از تغییر نگرش‌ها و کنترل آن‌ها آغاز می‌شود. او سه قدم اساسی و مهم را برای این تغییر نگرش در برابرمان می‌گذارد: درست فکر کردن؛ درست صحبت کردن؛ و درست عمل کردن.

جف کلر در رشته‌ی حقوق تحصیل کرده بود و در شهر نیویورک به وکالت می‌پرداخت. اما از زندگی‌اش رضایت نداشت و احساس می‌کرد هیچ هدف و معنایی در زندگی‌اش وجود ندارد. یک شب که به خاطر افسردگی خوابش نمی‌برد، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی تبلیغی برای یک برنامه‌ی خودسازی و خودیاری می‌بیند و از روی ناچاری و استیصال برنامه را می‌خرد. مواجهه‌ی جف کلر با این برنامه، به او نشان می‌دهد چقدر نگرش‌ها و افکار بر زندگی اثر می‌گذارند و از آن زمان به بعد، در وقت آزادش و در کنار وکالت در برنامه‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی و خودیاری اساتیدی چون نورمن وینسنت پیل، جیم ران و باب پراکتور شرکت می‌کند. جف کلر، که منتظر فرصتی بود که از کار وکالت بیرون بزند، قبول می‌کند در دبیرستانی یک سخنرانی انگیزشی ارائه دهد و این سخنرانی مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او در نهایت، شغل وکالت را کنار می‌گذارد و به یک سخنران انگیزشی تبدیل می‌شود.

عوض کردن شغلی که سال‌ها برایش تحصیل کرده بود و تجربه‌ی فراوانی در آن به دست آورده بود اصلاً تصمیم راحتی نبود. ولی جف کلر فهمیده بود نباید قدرتی که هر فرد برای تغییر خودش دارد را دست‌کم بگیرد. او می‌دانست داشتن نگرشی مثبت به زندگی، تضمین‌کننده‌ی رسیدن به موفقیت و شادکامی است. او در طی این مسیر درس‌های فراوانی را آموخت و این درس‌ها را در کتاب صوتی نگرش همه چیز است به سادگی هرچه تمام‌تر جمع‌آوری و خلاصه کرده است. او نشان می‌دهد نگرش هر فرد نسبت به زندگی، پنجره‌ایست که از درون آن به جهان می‌نگرد و برای رسیدن به موفقیت باید آن را تجسم کرد و از شکست نترسید.

کتاب نگرش همه چیز است، توسط نشر آتیسا و به ترجمه‌ی سیمین عظیمی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی رمانو به گویندگی علی ایمانی نسب تهیه کرده است.

کتاب صوتی نگرش همه چیز است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که زندگی‌تان را به شکلی اصولی و اساسی تغییر دهید و از بند افکار و باورهای مخرب آزاد شوید، شنیدن کتاب صوتی نگرش همه چیز است به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی نگرش همه چیز است می‌شنویم

به نظر می‌رسد پاسخ ما به این سؤال که «حال شما چطور است؟» مهم نباشد؛ اما ما باید حداقل 10 بار در روز به این سؤال و شاید به اندازه‌ی 50 بار پاسخ دهیم. بنابراین اصلاً چیز بی‌اهمیتی نیست. این قسمت مهمی از مکالمات روزمره‌ی ماست. وقتی کسی می‌پرسد حال شما چطور است، چه می‌گویید؟ پاسخ شما معمولاً چند کلمه بیشتر نیست و با‌این‌حال، پاسخ کوتاه شما چیزهای زیادی درباره‌ی شما و نگرش‌تان در پی دارد. در واقع من پاسخ‌های شما را در مورد این سؤال بررسی کردم. می‌توان آن‌ها را در سه دسته طبقه‌بندی کرد: منفی، متوسط و مثبت. بیایید این سه دسته و چند پاسخ مشترک را بررسی کنیم.

پاسخ‌های منفی به «حال شما چطور است؟»، چنین عباراتی را شامل می‌شود: «افتضاح»، «وحشتناک»، «خسته‌ام»، «روز من نیست»، «خدا را شکر امروز جمعه است»، «نپرس». وقتی کسی با «سؤال نکن» پاسخ می‌دهد، می‌دانم که به دردسر افتاده‌ام. زیرا آن شخص قرار است بسیاری گله و شکایت کند و من را پشیمان کند که چرا از او پرسیدم حال شما چطور است؟ و من واقعاً برای کسانی که می‌گویند «خدا رو شکر امروز جمعه است» متأسفم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
درس اول: نگرش شما، پنجره‌ی شما به سوی جهان است
19 دقیقه
درس دوم: شما یک آهنربا از جنس انسان هستید
22 دقیقه
درس سوم: موفقیت خود را تجسم کنید
19 دقیقه
درس چهارم: تعهد بدهید و کوه‌ها را جابجا نمایید
22 دقیقه
درس پنجم: شکست، پلی به سوی موفقیت
25 دقیقه
درس ششم: کلمات راهگشای شما هستند
16 دقیقه
درس هفتم: حال‌تان چطور است؟
14 دقیقه
درس هشتم: دست از گله و شکایت بر دارید
20 دقیقه
درس نهم: معاشرت با افراد مثبت
26 دقیقه
درس دهم: با ترس‌های خود مقابله و رشد کنید
21 دقیقه
درس یازدهم: بیرون بروید و شکست بخورید
22 دقیقه
درس دوازدهم: شبکه‌سازی و نتایج خوب آن
8 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگرش همه چیز است
نویسنده
مترجمسیمین عظیمی
راویعلی ایمانی نسب
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگرش همه چیز است

نگار قریشی زاده
۱۴۰۳/۱/۸
این کتاب در مورد تفکر مثبت صحبت میکنه که روی همه ابعاد زندگی ما اثر گذاره مثبت فکر کنی تلاش کنی با هدف و انگیزه و اراده باشی میتونی به نتیجه مطلوب برسی
محمد ایمانی
۱۴۰۳/۱/۴
کتاب خوب و مفیدی که تاکید زیاد برای مثبت اندیشی و مثبت صحبت کردن وکارهای خوب برای دیگران انجام دادن تا تاثیر مثبت در همه بگذارد
ندا بردبار
۱۴۰۲/۹/۱۰
یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم به همه پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید از کتابراه بابت انتشار این کتب بسیار ممنونم
عادل عبادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
خیلی عالیه این کتاب واقعا دیدگاه منو فوق العاده کرده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگرش همه چیز است

برای دریافت کتاب صوتی نگرش همه چیز است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.