معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

عکس جلد کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها اثری از فرناز زال زاده از مجموعه داستان‌های ماچالو در فضای مجازی است. زال‌زاده در اشعارِ این داستان، با لحن و آوایی مناسب کودکان، از ماجراهای خانواده‌ای می‌گوید که در هنگام استفاده از فضای مجازی، با مزاحمت مواجه شده‌اند. به نظر شما خانواده‌ها از چه راهکارهایی می‌توانند استفاده کنند تا از خطرات و آسیب‌های این فضا دور بمانند؟

درباره‌ی کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

یک روز بچه‌ها همراه پدر و مادر تصمیم می‌گیرند سفر کوتاهی به شهرک رایانه‌ها یا همان فضای مجازی داشته باشند. آن‌ها در این سفر از این شهرک و امکاناتِ خوبش دیدن می‌کنند و با سرگرمی‌ها، مطالب مفید و جذاب، امکانات و قابلیت‌های این فضا آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که باید چه نوع مطالب و محتوایی را ببینند و بشنوند و چطور با دیگران ارتباط برقرار کنند. آن‌ها در حال گشت‌وگذار در این فضا هستند که با فردی قلدر و خودخواه مواجه می‌شوند که قصد دارد برای آن‌ها اسباب مزاحمت را ایجاد کند و خانواده باید تصمیم بگیرند با او چه برخوردی داشته باشند...

امروزه در هر نقطه از جهان که سکونت داشته باشید، اینترنت همراه شماست و به مفیدترین و کارآمدترین ابزار کسب و تبادل اطلاعات دنیای کنونی تبدیل شده است. اینترنت و فضای مجازی، چه برای کودکان و چه بزرگسالان از جذابیت و کاربردهای بسیاری برخوردار است: از رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی گرفته تا افزایش خلاقیت، تقویت هوش‌های چندگانه، رشد کسب‌وکار و افزایش سودآوری اقتصادی، گسترش تعاملات فرهنگی و ترویج ارزش‌های عمومی، تبلیغات و عدالت رسانه‌ای و غیره. فرامکان، فرازمان و فرازبان بودن اینترنت تغییرات شگرفی در جهت مثبت در زندگی ما ایجاد کرده است اما از سوی دیگر، معایب بسیاری را نیز در بر دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به در خطر افتادن حریم شخصی، سهولت در دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد و داده‌های محرمانه‌ی سازمان‌ها، افزایش اعمال مجرمانه به دلیل دسترسی آسان‌تر به ابزارهای ارتباطی، بروز شکاف و آشفتگی در نهاد خانواده به علت دور شدن افراد از یکدیگر، فزونی چالش‌های اجتماعی و تعارضات هویتی و اعتیاد به اینترنت اشاره کرد.

از این رو ضروری‌ست همانند هر مهارت دیگری، شیوه‌ی به‌کارگیری امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیز فضای مجازی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود. علاوه بر آن، بهتر است از همان ابتدا کودکان را از آسیب‌ها و خطراتی که در این فضا در کمین‌شان هست، آگاه کرد تا استفاده از این فضا را از همان ابتدا به صورت هدفمند و کارآمد آغاز کنند.

کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها به همت پلیس فتا و در همکاری با نشر عترت‌ نو، با تألیف فرناز زال‌زاده و خوانش پیمان قریب‌پناه در اختیار عموم علاقه‌مندان و مخاطبان قرار گرفته است.

کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ شعرهای جذاب کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها برای کودکان سه تا هشت سال، آموزنده و جذاب خواهند بود.

در بخشی از کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها می‌شنویم

این خالو جون جوونه و
اهل کتاب و تحقیقه
هدر نمیده وقتشو
حتی فقط یک دقیقه
درس پزشکی میخونه
خیلی چیزا رو میدونه
اخبار تندرستی رو
به مردما می‌رسونه
میگه به مردم چطوری
میشه سلامت بمونن
مطالبش خوبه، باید
تمومِ مردم بدونن
ماچالو از مطالبش
حسابی بهره می‌بره
عاشق دونستنشه
میگه داییم حرف نداره

فهرست مطالب کتاب صوتی

11 دقیقه
هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها
نویسنده
راویپیمان قریب پناه
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
ناشر صوتی پلیس فتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

Negin
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
ممنون از پلیس فتا که با داستان و شاد به بچه هامون آموزش میدن باید از فضای مجازی درست استفاده کنم و تشکر از کتابراه برای مطلب مفید دیگه
ساعد وثوقی
۱۴۰۳/۱/۱۴
سلام این داستان‌های افشین و دایی بهروز عالی هستند من هر شب گوش میدم مرسی
ناهید
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
مفید آموزنده و جالب بچه‌ها خیلی خوششون امد
Zahra Ghasemi
۱۴۰۲/۱۱/۱
سلام جالب بود و مفید ولی کمی حوصله سر می برد
علی بیت غانمی زاده
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خوبی برای کودکان بود ممنون
علی شریعت
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
عالی ممنون خیلی خوبه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها

برای دریافت کتاب صوتی هیکلو و پلیس فتا تو شهرک رایانه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.