معرفی و دانلود کتاب صوتی پرورش ذهن برتر: علم نوین رهاسازی قدرت پنهان ذهن

عکس جلد کتاب صوتی پرورش ذهن برتر: علم نوین رهاسازی قدرت پنهان ذهن
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرورش ذهن برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرورش ذهن برتر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرورش ذهن برتر: علم نوین رهاسازی قدرت پنهان ذهن

کتاب صوتی پرورش ذهن برتر، نوشته‌ی جان آساراف، راهنمایی جامع و دقیق است که به شما یاد می‌دهد چطور با تمرین‌هایی ساده، توانایی‌ها و ظرفیت‌های ذهن‌تان را پرورش دهید و قدرت پنهان مغزتان را آزاد کنید. جان آساراف در این کتاب پرفروش نشان می‌دهد نداشتن دانش و مهارت نمی‌تواند جلوی پیشرفت شما را بگیرد و با پیدا کردن عادت‌های ذهنی مناسب، به‌راحتی می‌توانید به موفقیت و سلامتی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی پرورش ذهن برتر

در دهه‌ی 1950 میلادی، جک لالین، استاد و قهرمان پرورش اندام، حوزه‌ی آمادگی جسمانی را متحول کرد. او فنون و اصول تمرین کردن را آموزش می‌داد و بر اهمیت تغذیه‌ی مناسب تأکید می‌کرد. جان آساراف (John Assaraf) با اشاره به آموزه‌ها و توصیه‌های جک لالین، این پرسش را مطرح می‌کند: اگر بدن ما به تمرین و تغذیه‌ی مناسب نیاز دارد تا بتواند پرورش پیدا کند و تقویت شود، ذهن ما نیز به تمرین و تغذیه‌ی مناسبی نیازمند نیست؟ پاسخ او، کتاب صوتی پرورش ذهن برتر (Innercise) است که با تکیه بر یافته‌های پژوهش‌های عصب‌شناسی و روان‌شناسی، توصیه‌ها و برنامه‌های عملی‌ای برای تقویت مغز و پرورش ظرفیت‌های ذهن به شما ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پرورش ذهن برتر

کتاب پرورش ذهن برتر، محدودیت‌ها و ضعف‌هایی که ذهن برای پرورش و تقویت خود دارد را به گوریلی تشبیه می‌کند که با هدف مراقبت و حفظ امنیت‌مان، مانع از این می‌شود که با ترس‌های خود مواجه شویم و عادت‌های خود را تغییر دهیم. جان آساراف به‌تفصیل در مورد انواعی از ترس‌ها که دچارشان می‌شویم، می‌نویسد و نشان می‌دهد چطور می‌توانیم از ترس به‌عنوان نیرویی برای به‌پیش راندن خودمان استفاده کنیم.

جان آساراف در برابر استرس و اضطراب نیز نیز رویکرد مشابهی را در پیش می‌گیرد و نشان می‌دهد با اینکه همه‌ی ما تحت فشارهای زندگی دچار استرس می‌شویم اما همه‌ی انواع استرس بد نیستند و بدون استرس، زندگی و پیشرفت معنا نخواهد داشت. او در نهایت، راه‌حل و توصیه‌های ساده و همدلانه‌ای برای مدیریت افکار و ذهنیت‌مان ارائه می‌دهد که باعث خواهند شد بهتر بتوانیم با استرس مقابله کنیم. این نویسنده، در ادامه با معرفی مفهوم «عصب-عضله»، تمرینات و توصیه‌های کاربردی و علمی‌ای برای تقویت و پرورش ظرفیت‌های مغز در برابر ما می‌گذارد.

کتاب پرورش ذهن برتر توسط انتشارات زمان تغییر منتشر شده و ترجمه‌ی آن را ساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی و پروانه قاسمی برعهده داشته‌اند. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط همین انتشارات و به گویندگی سهراب صفا تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب پرورش ذهن برتر

  • توصیه‌ها و روش‌هایی دقیق و به‌روز برای به حداکثر رساندن ظرفیت‌های‌تان. (دکتر سرینی پیلای، روان‌پزشک)

  • کتاب پرورش ذهن برتر منبعی عالی برای کسانی است که می‌خواهند زندگی خود را به مرحله‌ی بعدی ببرند. (دکتر جوآن روزنبرگ)

  • جان آساراف به‌شکلی استادانه، فرآیند‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کنند مغزتان را برای دستیابی به موفقیت آماده کنید. (دیوید کروئگر، پزشک و نویسنده)

  • کتاب پرورش ذهن برتر سرشار است از ابزار‌ها و روش‌هایی که می‌توانید آن‌ها را همین امروز برای تقویت مغزتان به کار ببندید. (دکتر دنیل اِیمِن، نویسنده)

  • جان آساراف توانایی این را دارد که مفاهیم پیچیده‌ی علمی را ساده و قابل دسترس کند. (دنیل فریدلند، پزشک و نویسنده)

کتاب صوتی پرورش ذهن برتر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که مهارت‌ها و ظرفیت‌های ذهن و مغز خود را تقویت کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی پرورش ذهن برتر: علم نوین رهاسازی قدرت پنهان ذهن می‌شنویم

احتمالاً به‌راحتی می‌توانید زمان‌هایی را به یاد آورید که در آن مواقع، احساس اعتمادبه‌نفس داشته‌اید یا شاید همین الان هم احساس خوبی نسبت به خود دارید. در هر صورت، عمیق‌تر به اعتمادبه‌نفس فکر کنید تا تصاویر واضح‌تری از چیزهایی که به آن‌ها افتخار می‌کنید و کارهای بزرگ یا کوچکی که انجام داده‌اید را مجسم کنید. شرط می‌بندم که می‌توانید به زمان‌هایی نیز فکر کنید که گیر افتاده بودید. زمان‌هایی که شما تحقیق می‌کردید، کتاب می‌خواندید و در سمینارهای انگیزشی شرکت می‌کردید؛ اما هر چقدر هم که کار می‌کردید، نمی‌توانستید موفقیتی جدی در درآمد، کسب‌وکار، سلامتی، روابط یا توسعه‌ی معنوی خود کسب کنید. مطمئناً همچنان به تعیین اهداف جدید ادامه دادید؛ شاید حتی آن‌ها را اظهار کردید؛ مجسم کردید؛ مقاصد پشت آن اهداف را تعیین کردید؛ اما باز هم قادر به رسیدن به آن‌ها نبودید.

ما اولین بخش دلیل آن را می‌دانیم: مغز این‌گونه تکامل یافته که شما را ایمن و در منطقه‌ی امن‌تان نگه دارد. مغز این کار را با ایجاد الگوهای عصبی که به عادت تبدیل می‌شوند انجام می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
متن پشت جلد
25 دقیقه
مقدمه و پیشگفتار
20 دقیقه
بخش اول: مغز خود را بشناسید - فصل اول: تقصیر شما نیست
22 دقیقه
فصل دوم: با گوریل آشنا شوید
28 دقیقه
فصل سوم: ارتقا به نسخه‌ی 2.0 مغز
28 دقیقه
فصل چهارم: مغز خود را پرورش دهید
28 دقیقه
بخش دوم: بر افکار و احساسات خود مسلط شوید - فصل پنجم: جنگ گوریل
34 دقیقه
فصل ششم: عادات
39 دقیقه
فصل هفتم: ترس
49 دقیقه
فصل هشتم: باورها و داستان‌ها
35 دقیقه
فصل نهم: استرس و اضطراب
31 دقیقه
فصل دهم: طرز فکر
34 دقیقه
بخش سوم: به رفتار خود مسلط شوید - فصل یازدهم: مغز شما در رسیدن به اهداف
22 دقیقه
فصل دوازدهم: برنامه بریزید
29 دقیقه
فصل سیزدهم: مراسم تمرینات ذهنی شما
23 دقیقه
فصل چهاردهم: شما، سرحد نهایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرورش ذهن برتر: علم نوین رهاسازی قدرت پنهان ذهن
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی، پروانه قاسمی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرورش ذهن برتر

sara
۱۴۰۲/۹/۴
جان اساروف در زمره برترین مربی‌های دنیا در زمینه پرورش ذهن و مغزه. و در زمینه نوروساینس و سیم‌کشی
عصبی دوباره مغز پیشروه. این کتاب به بهترین روش سیم‌کشی عصبی مغز رو به شیوه نوین و دلخواه و در مسیر خواسته‌هاتون به شما آموزش میده. کتاب خوب و مفیدیه.
Javid Amini
۱۴۰۳/۱/۲۳
در این کتاب، اساراف به بررسی اصول و روش هایی که برای تقویت و پرورش ذهن برتر لازم است، می پردازد. او از تجربیات شخصی و از دیدگاه هایش در مورد ارتقاء عملکرد ذهنی، بهبود تمرکز و حافظه، و افزایش انرژی و انگیزه بحث می کند. این کتاب به عنوان یک راهنمای کاربردی برای بهبود کیفیت زندگی و دست یابی به عملکرد برتر در هر زمینه ای شناخته می شود.
Ali Beheshti
۱۴۰۲/۸/۱۶
بی شک ناخوداگاه ذهن انسان و باورهای ما باید بصورت دوره‌ای و همزمان با افزایش سایر اگاهی‌های ما رشد کنند و پرورش یابند، این کتاب هم در این مسیر برای همه مفید است و راهنمای خوبی است
علی امینی کردکندی
۱۴۰۲/۸/۱۲
سلام بر دوستانی که نظرات را میخوانند. کتاب مفید و جامع و خوبیه به شنیدنش می‌ارزد ذهن باید در هر لحظه پرورش یابد و این کتاب خوبیه برا گوش دادن و کاربردی برای زندگی
مرجان تقی زاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
این کتاب صوتی برای تقویت و پرورش ذهن بسیار مفید هست. تمرینات در کتاب و تکرار تمرینات باعث تقویت ذهن می‌شود همان طور که عضلات و ماهیچه‌های ما با تمرین و ورزش تقویت میشه با تمرینات این کتاب می‌تونیم ذهن خودمون رو پرورش بدهیم.
آرمو آقاجانیان
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
من بشدت از این کتاب خوشم اومد عالی بود، در کنار کتاب‌های انگیزشی دیگه این کتاب با تکیه به ارکان و قوانین علمی ذهن رو در قالب مغز فیزیکی و کارایی اونو مورد بحث قرار می‌ده که قبول و تایید بیان کتابو آسون و مسهل می‌کنه
یونس قاسمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
سلام و درود فراوان
این کتاب بدون شک برای من بسیار فوق العاده بود به صورتی که هرچند بار که مجددا گوش میدم مطالب بسیار بیشتری برام داره واقعا بعضی از کتاب‌ها را هرچقدر بخونی و گوش بدی باز هم کمه
مجتبی مجیدی
۱۴۰۲/۸/۱۸
اگر به پرورش ذهن خود علاقه مند هستید و میخواهید با کتاب خواندن این کار را بکنید اما علاقه‌ای به این ندارید که خود مطالعه کنید این کتاب صوتی بسیار مناسب است
Re
۱۴۰۳/۱/۲
خود کتاب بسیار عالی و مفید بود ولی انتظاری که از یک کتاب صوتی داشتم برایم محیا نشد چون گوینده خوب مسلط نبود و انگار فقط روخوانی میکرد و تند تند بیان می‌کرد باید چندبار گوش میدادم تا متوجه موضوع میشدم
سیمین سلیمانی
۱۴۰۲/۱۲/۷
هر کتابی به نوبه خود یک یا چند درس برای هر انسانی داره. بی ثمر نیست. و سپاسگزارم از نویسنده و همه کسانی که از نشر و تولید این کتاب دست داشتند.
alireza k
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
کتاب خوبی است ارزش شنیدن دارد ولی میکروفون خواننده همش قطع و وصل می‌شود
انگارخواننده به متن خیلی اشراف ندارد. بعضا یک مطلب را دو بار می‌خواند.
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب خیلی خوبیه. ولی یک نکته بگویم بخندید در پاراگراف چهارم فصل شش کلمه کره شمالی سانسور شده و به جایش گذاشته سومالی من دیگر حرفی ندارم.شما چی؟
آرمین
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
کتاب خوب اما حسی که گوینده منتقل می‌کنه خوب نیست و بیشتر آدمو کسل می‌کنه فقط داره رو خونی می‌کنه و اون چیزی که لازمه‌ی شنوندس توسط گوینده به شنونده منتقل نمیشه
با تشکر
محمدرضا بختیاری
۱۴۰۲/۹/۱۲
همه ما نیاز به پرورش و نگهداری از ذهن داریم عالیه و بسیار زیبا، ارزش یکبار امتحان کردن رادارد، اما محتاط باشید که عاشقش نشید، خیلی عالی بود مطالعه کردنش.
Hossein Nori
۱۴۰۲/۹/۴
کاربردی‌ترین کتابی است که تو این زمینه خوندم. کلی نکات اموزنده وجود داره که اگر از لحاظ تجربی درک بشه زندگیتون متحول میشه.
مشاهده همه نظرات 52

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرورش ذهن برتر

برای دریافت کتاب صوتی پرورش ذهن برتر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.