معرفی و دانلود کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان

عکس جلد کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان

کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری اثر پرفروش دیمون زاهاریادس، کتابی در حوزه‌ی خودیاری و مدیریت زمان است. زاهاریادس در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه از زمانی که در اختیار دارید، حداکثر استفاده را ببرید، به تعهدها و مسئولیت‌های خود عمل کنید، قدرتِ تمرکز خود را تقویت کرده و کارهای ناتمام خود را به اتمام برسانید.

درباره‌ی کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری

آیا اغلب احساس می‌کنید در حال هدر دادن وقت خود هستید؟ آیا کارهای خود را به تعویق می‌اندازید؟ آیا تحت فشار انبوهِ پروژه‌های ناتمام و تعهدات انجام نشده هستید و نمی‌توانید به درستی برای کارهای خود زمان‌بندی کنید؟ آیا نمی‌توانید از دست عواملِ پرت‌کننده‌ی حواس رها شوید و تمرکز کردن برای شما دشوار شده است؟ اگر پاسخ شما به تمام این پرسش‌ها مثبت است، نگران نباشید. شما تنها نیستید.

دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) پس از سال‌ها پژوهش، کسب تجربه و ارتباط با فعالان حوزه‌ی مدیریت زمان و نظم شخصی، در کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان (30 Day Productivity Plan: Break the Bad Habits That Are Sabotaging Your Time Management) راهکارهایی را برای رهایی افراد از عادت‌های منفی و رفتارهای نامطلوب و در نتیجه، رسیدن به بهترین استراتژی برای بازپس‌گیری کنترل بر زمان و افزایش کارآمدی و بهره‌وری ارائه کرده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری

در دنیای مدرن امروزی همه‌ی ما با کمبود زمان مواجه هستیم به‌ شکلی که گاه آرزو می‌کنیم یک روز بیشتر از 24 ساعت طول می‌کشید تا کارهای ناتمام خود را به اتمام برسانیم. در زمانه‌ی پرشتابِ کنونی، دیگر روش‌های برنامه‌ریزیِ سنتی، پاسخگوی نیازهای ما نیستند. با توجه به حجم فعالیت‌هایی که روزانه متعهد به انجام آن هستیم، داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق، ضروری به نظر می‌رسد. دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری روش‌هایی را معرفی کرده است تا به کمک آن‌ها بتوانید زمان خود را مدیریت کنید و بیشترین بهره را از آن ببرید.

دیمون زاهاریادس در کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری، توضیح می‌دهد چگونه عادات بد، بازده‌ کاری افراد را کاهش می‌دهد و برنامه‌ریزی‌های آنان را به‌هم می‌ریزد. او در هر بخش از این کتاب روی یک عادتِ نامطلوب تمرکز کرده و آن را به تفصیل شرح می‌دهد. در پایان هر بخش نیز، راهبردهایی عملی و کاربردی برای ترک عادات بد پیشنهاد کرده است. کتاب 30 روز تا بهره وری راهنمایی گام‌به‌گام برای مهار عادت‌های بد و فلج‌کننده، مدیریت کارآمدِ زمان و انرژی و دستیابی به برنامه‌ی روزانه‌ای سالم‌تر و کارآمدتر است.

کتاب صوتی 30 روز تا بهره‌ وری را مهدی صفایی خرم، ساسان جعفرنیا و هانیه غفرانی به فارسی ترجمه کرده‌اند و نشر زمان تغییر، آن را با خوانش محمدمهدی عربشاهی به انتشار رسانده است.

کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از به‌ عقب انداختن کارهای خود خسته شده‌اید و می‌خواهید قدرت تمرکز خود را افزایش داده و کارهای ناتمامتان را به اتمام برسانید، کتاب صوتی 30 روز تا بهره‌ وری حاوی راهکارهای مفید و کارآمدی است که شما را در این مسیر به‌خوبی راهنمایی می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان می‌شنویم

اگر شما مانند بسیاری از مردم هستید، بدان معنی است که بخش زیادی از روز خود را در شبکه‌های اجتماعی هدر می‌دهید. این کار مشکلی ندارد. شبکه‌های اجتماعی برای همین طراحی شده‌اند که به مغز شما در تأخیر انداختن کارها کمک کنند. این شبکه‌ها هم وعده می‌دهند که فقط یک لحظه از زمان شما را می‌گیرند اما شما می‌دانید که وعده پوچی بیش نیست. شما دقیقاً این را می‌دانید چون شما ساعت‌ها زمان برای پینترست، لینکدین، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی صرف کرده‌اید.

باز هم باید تکرار کرد که این مشکل شما نیست. شبکه‌های اجتماعی شبیه مواد مخدر طراحی و ساخته شده‌اند بدین معنی که به شکلی پایه‌ریزی شده‌اند که اعتیادآور باشند...

بررسی متوالی شبکه‌های اجتماعی در طول روز سبب کند شدن روند کار شما به 5 روش مشخص می‌شود. اول اینکه، این کار سبب حواس‌پرتی شما می‌شود. شما فیس‌بوک یا توئیتر را چک می‌کنید که ببینید آیا دوستان چیز جدیدی پست کرده‌اند یا نه. اما بعد از اینکه این صفحات را ترک می‌کنید باز هم فکر می‌کنید چیزی گمشده دارید. این اولین نشانه‌ی اعتیاد است.

دوم اینکه شبکه‌های اجتماعی جریان کاری شما را قطع می‌کند. هر بار که کار شما قطع می‌شود هزینه‌ای دارد بدین شکل که با هر بار قطع کردن کار، برای بدست آوردن جریان کاری که انجام می‌داده‌اید به 20 دقیقه نیاز دارید. به این دلیل است که چک کردن هر ساعت شبکه‌های اجتماعی یا حتی بیشتر از یک بار در ساعت مانع از این می‌شود که شما بتوانید کار خود را انجام دهید. چرا؟ چون شما هر بار پس از قطع کردن جریان کار به 20 دقیقه زمان برای بازگشت به موضوع دارید و با این کار تمام زمان شما صرفاً صرف برگشت به موضوع ناشی از حواس‌پرتی توسط سرزدن به شبکه‌های اجتماعی می‌گردد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
پشت جلد
7 دقیقه
پیشگفتار
8 دقیقه
روز اول: ایمیل‌های خود را بیشتر از دوبار در روز چک نکنید
9 دقیقه
روز دوم: کمال‌گرایی را متوقف کنید
9 دقیقه
روز سوم: از ایجاد لیست کارهای روزانه‌ی غیرواقعی خودداری کنید
11 دقیقه
روز چهارم: از دادن زمان زیاد به خود برای اتمام کارها دست بردارید
9 دقیقه
روز پنجم: خود را به خاطر اشتباه و شکست های گذشته سرزنش نکنید
13 دقیقه
روز ششم: بله گفتن به دیگران را متوقف کنید
9 دقیقه
روز هفتم: بیش از اندازه کار نکنید
12 دقیقه
روز هشتم: از کنترل همه چیز دست بردارید
9 دقیقه
روز نهم: غذاهای ناسالم نخورید
13 دقیقه
روز دهم: عقب انداختن کارها را متوقف کنید
11 دقیقه
روز یازدهم: تعویق انجام کارهای سخت را متوقف کنید
16 دقیقه
روز دوازدهم: دیدن شبکه‌های اجتماعی در طول روز را متوقف کنید
13 دقیقه
روز سیزدهم: از زنگ تفریح چشم‌پوشی نکنید
13 دقیقه
روز چهاردهم: تماشای برنامه‌های تلویزیونی را متوقف کنید
14 دقیقه
روز پانزدهم: ایجاد سیستم مدیریت کارهای تکراری را پشت گوش نیاندازید
14 دقیقه
روز شانزدهم: انجام چند کار با هم را متوقف کنید
13 دقیقه
روز هفدهم: نپذیرفتن مسئولیت انتخاب‌های خود را کنار بگذارید
15 دقیقه
روز هجدهم: گفتن عبارت آماده نیستم را متوقف کنید
17 دقیقه
روز نوزدهم: از سازماندهی روز خود چشم‌پوشی نکنید
15 دقیقه
روز بیستم: ابراز تأسف برای خود را متوقف کنید
12 دقیقه
روز بیست‌ویکم: برخلاف ریتم بدن خود فعالیت نکنید
14 دقیقه
روز بیست‌ودوم: ورزش نکردن را کنار بگذارید
12 دقیقه
روز بیست‌وسوم: نگران قضاوت دیگران در مورد خود نباشید
14 دقیقه
روز بیست‌وچهارم: از توجه به اتفاقات روزمره دست بردارید
12 دقیقه
روز بیست‌وپنجم: از تمرکز روی کارهای معمولی دست بردارید
16 دقیقه
روز بیست‌وششم: گیر افتادن در اتفاقات ناگوار را متوقف کنید
16 دقیقه
روز بیست‌وهفتم: کار بدون هدف کاملاً مشخص را متوقف کنید
13 دقیقه
روز بیست‌وهشتم: اجازه ندهید تلفن شما زندگی‌تان را کنترل کند
15 دقیقه
روز بیست‌ونهم: از کار تا زمانی که توان دارید دست بردارید
17 دقیقه
روز سی‌ام: اجازه ندهید استرس وارد زندگی شما شود
16 دقیقه
ده نکته‌ی مهم برای عمل کردن به برنامه‌ی سی روزه‌ی بهره‌وری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 30 روز تا بهره وری: حذف عادت‌های بد برای بهبود مدیریت زمان
نویسنده
مترجممهدی صفایی خرم، ساسان جعفرنیا، هانیه غفرانی
راویمحمدمهدی عربشاهی
ناشر صوتیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری

محسن کسائی
۱۴۰۲/۷/۲۰
بعضی کتابها ارزش یکبار خواندن را دارد، ولی شاید این کتاب جزو کتابهایی است که خواندن و گوش کردن به آن برای بیشتر از یکبار، بسیار خوشایند است. نقطه قوت این کتاب راهکارهای عملی است که در پایان هر فصل ارائه میکند تا بتوانید تغییر لازم برای بهبود و ارتقای کارایی و بهره وری خود را باعث شوید. کتاب بسیار روان و با گویش خوبی ارایه شده است.
محسن ستاری
۱۴۰۲/۹/۸
خوب بود و در مورد چیزهای مثبت میگفت مثل ورزش کردن، تنبلی نکردن، پشتکار و نوآوری و این که اگه بخوایم یه کاری رو یاد بگیریم روزهای اول زمان خیلی کمی رو بهش اختصاص میدیم و روز به روز زمانشو بیشتر میکنیم مثلا برای کتاب خواندن در ماههای اول دو سه ساعت و ماههای بعدی زمان را بیشتر میکنیم و در مورد داشتن هدف و برنامه کوتاه مدت و بلند مدت
David
۱۴۰۲/۸/۱۱
کتابی مختصر، کارآمد و بسیار مفید در حیطه برنامه ریزی و افزایش کارایی.
نکات ظریف و کاربردی از سایر کتب گردآوری شده و در قالب این کتاب باکیفیت ارایه شده است.
هر فصل به بررسی یک معضل یا عادت بد در اتلاف وقت، انرژی و تنبلی در کاهش راندمان کاری پرداخته و پس از آن راه حل‌هایی کوتاه و کاربردی ارایه می‌شود.
a lotfiyan
۱۴۰۲/۹/۲۲
عالی بود، حتما پیشنهاد میکنم به اعضای خانواده هم پیشنهاد کردم بخونیدش، یه کتاب خیلی خوب و کاربردی که کمک میکنه چطور از پس عادت‌های اشتباهمون بر بیاییم و تغییر رو در زندگیمون ایجاد کنیم، با جزئیات به هر نکته پرداخته شده و موارد رو بررسی کرده، باتشکر از گروه خوب و توانمند کتابراه
وحید خان
۱۴۰۲/۹/۲۱
یکسری از مطالب برای شنونده گنگ هستن، بخش اول کمال گرایی هست که این کتاب رو باید حداقل 4مرتبه گوش بدهیم تا متوجه شویم ولی اگر کسی واقعا به راهنمایی‌هایی که میشه عمل کنه حتمأ بازدهی دارد، البته باید با مشاوره کسی، این کتاب رو به پایان برسانیم.
سنباد سروری
۱۴۰۲/۹/۱۵
این کتاب از بهترین کتابهایی بوده که تا به حال در زمینه بهره‌وری و بازدهی کاری خوندم؛
مدیریت زمان و افزایش سرعت کار اگر دقیقا به شکلی که این کتاب گفته انجام بشه تاثیر بسزایی در راندمان کاری می‌ذاره
پیشنهاد میکنم حتما گوشش بدید
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۷/۲۲
کتاب خوب و از نظر بنده باید موقع گوش دادن این کتاب موارد و شرایط ذکر شده در کتاب رو یادداشت کرد و دو بار این کتاب رو خواند و نوشته‌ها و یادداشت برداری از کتاب رو هم حداقل دوبار مرور کرد.
Ali Sadeghzadeh
۱۴۰۲/۱۲/۵
بسیار کتاب عالی بود، به شرط اینکه فقط به خواندن اکتفا نکنیم و با برنامه ریزی و یادداشت نکات کتاب خودمان را عادت بدهیم تا به صورت عملگرایانه در خودمان تغییر ایجاد کنیم.
فاطمه
۱۴۰۳/۱/۲
همراه کتاب حتما یادداشت برداری کنید. تمرین های با راهبرد و موثری داره و هر روز میتونید کنار تمرین امروز، به راحتی روز های قبل رو هم تکرار کنید
ZaHrA MaBoDi
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
نکته‌های خوب عملی دقت کنید واقعا عملی که نیاز دارید تمرین کنید
من این کتاب رو زندگی کردم
درآمدم چند برابر شد
امتحان کنید
باران کاظمی
۱۴۰۲/۱۱/۷
خیلی عالی و کاربردی؛ حتما توصیه میکنم واقعا ارزش این که وقت بگذاریم و گوش کنیم و عمل کنیم و نتیجه رو ببینیم رو داره گوینده هم عالی هست
مهدی جیده
۱۴۰۲/۷/۲۵
خلاصه و مفید درتایم‌های ۹ دقیقه مطالب را کنجانده و خلاصه کرده که در بعضی از کتب تا دویست صفحه طول کشیده
مهران ریوندی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
کتاب خوبیه برای رشد در زندگی ولی بعضی مواردش به درد زندگی در کشور ما نمیخوره، کاش خلاصه تر میشه و ان مواردش حذف میشد.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
واقعا تقویمی بردارید دقیقا طبق مراحل این کتاب بروید و موفق شوید. کتابی بسیار دقیق و عالی و واقعی
هادی محمدی
۱۴۰۲/۹/۱۰
با درود
اگر به آن نظم در زندگی رسیده هستی که برنامه ریزی‌های انجام شده را اجرایی کنی این کتاب اجرایی برایت مفید است
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری

برای دریافت کتاب صوتی 30 روز تا بهره وری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.