معرفی و دانلود کتاب صوتی چهارراه پولسازی

عکس جلد کتاب صوتی چهارراه پولسازی
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهارراه پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهارراه پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهارراه پولسازی

کتاب صوتی چهارراه پولسازی نوشته‌ی رابرت کیوساکی، دومین عضو از مجموعه کتاب‌های «پدر پولدار، پدر بی‌پول» است که مورد استقبال فراوانی از سوی مخاطبان قرار گرفت و صاحب افتخارات فراوانی نیز شد. این اثر شما را راهنمایی می‌کند تا با داشتن عملکرد اقتصادی هوشمندانه‌تر، به امنیت مالی بیشتری دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی چهارراه پولسازی

کسب درآمد، پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و... همگی عبارات و اصطلاحاتی هستند که در دنیای بزرگسالان بسیار پرکاربردند. می‌توان این‌طور گفت که جهان انسان‌ها، بر پول استوار است. پول مفهومی است که سرتاسر زندگی ما را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد و درعین‌حال، سیستم آموزشیمان کمترین توجه و برنامه‌ریزی را برای آن قائل می‌شود. ما در حالی از مدرسه و دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شویم که توانایی نسبتاً خوبی در حل مسائل ریاضی و درک مفاهیم فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی داریم، اما همچنان از مدیریت سیستم‌های مالی در زندگیمان عاجزیم و این باعث می‌شود باقی عمرمان را دائم در حال کار کردن و نگران بودن در مورد پول باشیم. واضح است که برای بالا بردن سواد مالیمان، به منابعی نیاز داریم تا کمبود آموزش در سیستم مدرسه و دانشگاه را جبران کند؛ کتاب صوتی چهارراه پولسازی (Rich Dad's Cashflow Quadrant) نوشته‌ی رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) یکی از همین منابع مفید آموزشی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چهارراه پولسازی

رابرت کیوساکی با توصیه‌ها و تربیت متفاوت دو نفر بزرگ شد که از آن‌ها با نام پدر پولدار و پدر بی‌پولش نام می‌برد. مرد پولدار در واقع پدر دوست صمیمی او بود که تحصیلات چندانی نداشت اما بسیار ثروتمند بود. مرد بی‌پول در واقع پدر خود کیوساکی بود که تحصیلات بالایی داشت و همواره پسرش را برای داشتن یک شغل ثابت با امنیت شغلی بالا تشویق می‌کرد. او رسیدن به این امنیت را در گروی تحصیل در دانشگاه و بعد پیدا کردن شغلی کارمندی می‌دید. پدر پولدار اما راه رسیدن به موفقیت را کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی می‌دانست و البته با موفقیت خودش، این روش را تضمین کرده بود. رابرت کیوساکی با توصیه‌های پدر دوستش توانست به کسب‌وکاری موفق و میلیون دلاری برسد و درنهایت تجربه‌ی این دو تربیت متفاوت را در سری کتاب‌های پدر پولدار، پدر بی‌پول به رشته‌ی تحریر درآورد.

کتاب صوتی چهارراه پولسازی، جدول گردش مالی چهارخانه‌ای را معرفی می‌کند که نشان‌دهنده‌ی دسته‌بندی وضعیت مالی اشخاص در جامعه است. در یکی از خانه‌های جدول، حرف E نوشته شده که نماینده‌ی کارگران و کارمندان محسوب می‌شود. خانه‌ی دیگر با حرف S، مربوط به کسب‌کارهای کوچک و آزاد است. حرف B در خانه‌ی دیگر نماینده‌ی کسب‌وکارهای بزرگ می‌باشد و در نهایت خانه‌ی I، به سرمایه‌گذاران اختصاص دارد. هدف رابرت کیوساکی در این کتاب صوتی این است که راهنمای شما برای رسیدن به سمت راست این جدول و خانه‌های B و I باشد تا بتوانید با به جریان انداختن سرمایه‌تان، کاری کنید که پول برایتان کار کند. به این ترتیب کم‌تر کار می‌کنید، پول بیشتری درمی‌آورید و زودتر هم بازنشسته می‌شوید.

کتاب صوتی چهارراه پولسازی اثری از رابرت کیوساکی است که با تلاش محمد باهوش به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای اسماعیل عسگریان می‌شنوید. انتشارات آتیسا و نشر صوتی رمانو به ترتیب ناشران متنی و صوتی این کتاب هستند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پدر پولدار، پدر بی‌پول

مجموعه کتاب‌های پدر پولدار، پدر بی‌پول آثاری به قلم رابرت کیوساکی هستند که ابعاد مختلف سواد مالی را در قالب تجربه‌ی کیوساکی از زندگی با دو تفکر پولساز و امنیت‌طلب از لحاظ اقتصادی بررسی می‌کنند. سرمایه‌گذاری، بالا بردن هوش اقتصادی، دسته‌بندی مالی، پیش‌بینی وضعیت بازار و... از مفاهیمی هستند که در این مجموعه آموزش داده می‌شوند.

کتاب صوتی چهارراه پولسازی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال بالا بردن دانش اقتصادی و امنیت مالی خود هستید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چهارراه پولسازی می‌شنویم

تنها کسی که مشخص می‌کند شما چه افکاری در مورد خودتان انتخاب می‌کنید تا آن را باور کنید، خود شمایید. در سال اول دبیرستان پسر پدر پولدارم مایک و من روبه‌روی گروه کوچکی از دانش‌آموزان ممتاز کلاس ایستاده بودیم. مشاور راهنمای ما به سمت من و مایک چرخید و گفت: «شما دو نفر هیچ‌وقت هیچ‌چیزی نخواهید شد.» برخی از همکلاسی‌های ما خندیدند و مشاور ما ادامه داد: «از الان به بعد من وقتم رو برای شما دو نفر تلف نمی‌کنم. من وقتم رو برای دانش‌آموزان ممتاز کلاس صرف می‌کنم. شما دو نفر دلقک‌های کلاس هستید که نمره‌های بدی می‌گیرید و هیچ‌گاه به هیچ‌جایی نخواهید رسید. حالا از اینجا بروید.»

آن مشاور به من و مایک لطف بزرگی کرد. اگرچه حرف‌های او عمیقاً ما را آزرد، آن حرف‌ها به ما انگیزه و تلاش بیشتر داد. حرف‌های او ما را به دانشگاه و اکنون به کسب‌وکار خودمان آورده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
17 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
بخش اول ـ فصل یک: چرا شغل پیدا نمی‌کنید
83 دقیقه
فصل دو: خانه‌های متفاوت، افراد متفاوت
51 دقیقه
فصل سه: چرا مردم امنیت را بر آزادی ترجیح می‌دهند
34 دقیقه
فصل چهار: سه نوع سیستم کسب‌وکار
66 دقیقه
فصل پنج: پنج سطح از سرمایه‌گذاران
65 دقیقه
فصل شش: نمی‌توانید پول را به چشمانتان ببینید
40 دقیقه
بخش دوم ـ فصل هفت: کسی که هستید
56 دقیقه
فصل هشت: چگونه پولدار شدم
72 دقیقه
فصل نه: بانک باشید نه بانکدار
30 دقیقه
بخش سوم ـ فصل ده: گام‌های کوچک کودکانه
5 دقیقه
فصل یازده: گام اول
13 دقیقه
فصل دوازده: گام دوم
7 دقیقه
فصل سیزده: گام سوم
20 دقیقه
فصل چهارده: گام چهارم
15 دقیقه
فصل پانزده: گام پنجم
12 دقیقه
فصل شانزده: گام ششم
12 دقیقه
فصل هفده: گام هفتم
5 دقیقه
فصل هجده: خلاصه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهارراه پولسازی
نویسنده
مترجممحمد باهوش
راویاسماعیل عسگریان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهارراه پولسازی

کلثوم حمیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
هرچه ز‌دودتر این کتاب رو بتونید گوش بدین به همون اندازه توی زندگی تون جلو میفتید، واقعا دوست داشتم بیشتر و بیشتر از رابرت کیوساکی یاد بگیرم، هیچکس اینقدر واضح و ساده درباره کسب و‌کار صحبت نکرده بود، الان میدونم هر کسب و کاری توی کدوم بخش قرار میگیره و میتونم کسب و کار همهی اطرافیان رو براحتی توی جدولی که نویسنده ترسیم کرده قرار بدم و برای خودم توضیحش بدم
Ghasemcbd
۱۴۰۳/۱/۱۴
رابرت نویسنده‌ای زیر دست و باهوش است که خیلی خوب میداند چگونه مغز را درگیر مطالب مفید و اثر گذار کند کیوساکی در این کتاب نیم نگاهی به کتاب پدر پولدار پدر فقیر دارد و تمرگز خود را بروی افکار پولسازی گذاشته که بسیار مفید است
کامران خلجی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
جدول گردش مالی واقعا عالی بود من بعد از این کتاب فهمیدم کجای داستان هستم
AMIRHUSSEIN
۱۴۰۲/۱۱/۶
کتاب جالبی بود ممنون از رابرت کیوساکی که باعث شد کتاب خوندن رو دوست داشته باشم
ایمان علامی پور
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب خوبی هست چیزای یاد میگرید که واقعا درسته
حسین ملائی
۱۴۰۳/۱/۴
پیشنهاد میکنم گوش کنید من که نتیجه‌ای نگرفتم😉
alan
۱۴۰۳/۲/۵
کتاب عالی و مفیدی هست
علی اکبر
۱۴۰۳/۱/۵
درسهای خوبی از زندگی بهت میده
حسین‌قنبری‌
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
واقعا متشکرم عالیه
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهارراه پولسازی

برای دریافت کتاب صوتی چهارراه پولسازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.