معرفی و دانلود کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)

عکس جلد کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)

تی‌تی و لیلا دو زن آسیب‌پذیر در جامعه‌ای مردسالار و ناامن هستند که در کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)، نوشته‌ی مرسده کمالی درجریان سرنوشتشان قرار می‌گیرید. زن‌هایی که عشق را تجربه می‌کنند، مورد خیانت و دست‌درازی قرار می‌گیرند، اما باز هم تسلیم سرنوشت تلخ خود نمی‌شوند و به دنبال دریچه‌ی نوری در آینده‌‌ی پیش رو می‌گردند.

درباره‌ی کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)

این کتاب براساس زندگی واقعی دو زن به نام‌های تی‌تی و لیلا نوشته شده است؛ زنانی که قربانی آسیب‌های اجتماعی و تبعیض‌های جنسیتی قرار می‌گیرند و به دلیل ناآگاهی در مسیری اشتباه قدم می‌گذارند. اما این دو زن پس از تجربه‌ی زخم‌های پیاپی، با آگاهی بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) نوشته‌ی مرسده ‌کمالی‌ست که پیش از این رمان شهرو با درونمایه‌ی عاشقانه از او منتشر شده است. او در این کتاب نیز نگاهی عاطفی نسبت به بیان عواطف زنان و روایت‌های عاشقانه‌ی زندگی آن‌ها دارد. عشق‌هایی که گاه پاسخشان خیانت و بدرفتاری‌های مختلف از طرف جنس مخالف است.

باید دید درنهایت تی‌تی و لیلا خواهند توانست از خاکسترهای وجود خود ققنوس‌وار بلند شوند و زندگی تازه‌ای را از سر بگیرند، یا سرنوشت آن‌ها را به تسلیم در برابر آنچه بر سرشان آمده، وادار خواهد کرد؟

دو داستان روایت شده در این اثر با زبانی عامیانه و لحنی محاوره بیان شده‌ است و به همین سبب اغلب مخاطب نوجوان دارد. همچنین سبک نوشتاری‌شان این آثار در پیروی از منطق داستان‌های عامه‌پسند فارسی در دهه‌های گذشته است که در رمان‌های نویسندگانی چون فهیمه رحیمی و م. مودب‌پور شاهد آن بوده‌ایم.

درمجموع کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) مشکلات زنان را در جامعه‌ای مردمحور و آسیب‌زا به تصویر کشیده است و می‌تواند از این نظر برای زنان جوان آگاهی‌بخش و هشداردهنده باشد. این کتاب از سوی انتشارات ندای الهی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه و جوان‌پسند ایرانی قرار گرفته است.

کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به رمان‌های عامه‌پسند با محوریت شخصیت زنان و موضوعات عاشقانه و اجتماعی می‌توانند از جمله مخاطبان این اثر باشند.

در بخشی از کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) می‌خوانیم

پتو رو کشیدم روی سرم و زار زار به حال خودم گریه کردم. قلبم می‌گفت من عاشقشم و فرهاد آدم غد و لجبازیه، باهاش آشتی کنم، اما مغزم می‌گفت این راه فایده نداره؛ جز حقارت و ترس از دست دادن چیزی بدست نمیاری. برای اولین بار بعد دو سال پا روی قلبم گذاشتم. به جرات سخت‌ترین کاری بود که انجام دادم، سخت و تلخ. اتاق خوابمو جدا کردم. این کار انگار چک محکمی بود تو صورت فرهاد. حسابی قاطی کرد و بهش برخورد، اما ابراز پشیمونی نمی‌کرد یا حتی بیاد دلجویی کنه. دو ماه و خورده‌ای سرد گذشت. شب عید رسید و من از درون ویرونه و به ظاهر خوب بودم. تو خونه با فرهاد هیچ حرفی نمی‌زدیم. جلو بقیه هم با احترام رفتار می‌کردیم. دیگه خبری از شلوغ‌بازی و سربه‌سر گذاشتن‌هامون نبود و خاله پری ازم می‌پرسید مشکلی پیش اومده و من با لبخند مصنوعی زل می‌زدم تو چشماشو به دروغ می‌گفتم نه درس هام خیلی سنگین شده، شر و شورم خوابیده.

سفره‌ی هفت‌سین قرار بود بریم پایین پیش خاله پری و شیرین و نسرین خواهر بزرگ فرهاد که از آلمان اومده بود و چقدر هم دختر فهمیده و نازنینی بود. فرهاد رفته بود حمام و گوشیش مدام مسیج می‌اومد. هفته‌ی پیش رفته بودم خدمات موبایل بهم یاد داده بود چطوری واتس آپو هک کنم. رمز گوشی فرهاد، تاریخ فوت باباش بود. وارد گوشیش شدم. یه لینک براش فرستادم خودم تو گوشیش زدم رو لینک یه کد ارسال کرد. اونو با گوشی خودم زدم و بعد پیام‌های خودمو از واتس اپش پاک کردم و گوشیشو بستم. رفتم تو اتاق خودم واتس اپو باز کردم. حالا منم می‌تونستم واتس اپ فرهاد رو ببینم. کلی پیام از ملیکا اومده بود. صبر کردم از حمام بیاد بیرون. اول خودش پیام‌ها رو باز کنه، بعد من. کلی قربون صدقه‌ی فرهاد رفته بود و التماس کرده بود بعد دو سال فرهاد ببخشدش! معلوم بود هنوز فرهاد بهش پا نداده بود و باهاش بازی می‌کرد، تو پیام هاش اصلاً اشاره‌ای به من نبود! انگار فرهاد مجرده.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تی تی
فصل دوم: لیلا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ندای الهی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات250
زبانفارسی
شابک978-600-6113-88-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)

mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
نثری روان وداستانی پرکشش داشت بر اساس واقعیت بودو از دل بلند شده بود و بر دل می‌نشست. سرگذشت دو زن صبور، مبارز، خوش قلب و دلشکسته که با بردباری و انتخاب صحیح باعث شدند زندگیشان دوامی عاشقانه پیدا کنه
سیما خمسه
۱۴۰۲/۶/۲۸
کتاب خیلی زیبایی بود. ممنون از نویسنده عزیز. مثل این بود که با شخصیت‌های داستان زندگی میکردی. واقعاتحمل این حجم از سختی فقط از عهده زنان ایرانی برمیاد.
مهسا دودانگه
۱۴۰۲/۸/۶
واقعا بد بود حتی نتونستم تا انتها بخونم اصلا جذاب نبود و از اول معلوم بود آخرش چی میشه حیف پول و وقت
Fatemeh
۱۴۰۲/۷/۲۹
داستان دومش اصلا خوب نبود ولی اولیش فکر میکنم از روی کانال‌های مشاوره‌ای نوشته بود و برام واقعی تر جلوه کرد
Haniyeh Siavash
۱۴۰۲/۷/۱۴
پایان هر دو داستان قابل پیش بینی بود. نمونه‌اش هم وجود داشت. ولی واسه اوقات فراقت بد نبود
شهین سهیلی
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب سرگرم کننده و آموزنده اییه خوندنش رو توصیه میکنم
Mahsa Mokhtari
۱۴۰۲/۸/۱
داستان از دو شخصیت روایت میشد و قشنگ و اموزنده بود ممنون
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا)

برای دریافت کتاب فرشتگان زمینی (تی تی، لیلا) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.