معرفی و دانلود کتاب یادم تو را فراموش

عکس جلد کتاب یادم تو را فراموش
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب یادم تو را فراموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب یادم تو را فراموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب یادم تو را فراموش

کتاب یادم تو را فراموش رمانی عاشقانه به قلم مریم نوری است و داستان پزشک عاشقی به نام ایرج را روایت می‌کند که دل به دختری فقیر می‌بازد؛ غافل از اینکه بازی سرنوشت امتحان سختی را برای او تدارک دیده است...

درباره‌ی کتاب یادم تو را فراموش

ایرج، شخصیت اول کتاب یادم تو را فراموش،‌ پزشکی است که موقعیت اجتماعی بسیار خوبی دارد و به طور اتفاقی دلباخته‌ی دختری به نام شبانه می‌شود. دختری که از نظر ایرج نامش هم مانند خودش خاص است و توانسته تمام روح و قلب او را از آنِ خود کند. ایرج عشق را در وجود شبانه، دختر خانواده‌ای فقیر و سنتی می‌یابد؛ اما هیچ‌چیز آن‌طور که او تصورش را می‌کند پیش نمی‌رود.

عاقبتِ عشق ایرج به شبانه، به پایان شیرینی ختم نمی‌شود و دخترک به همسری برادر ایرج در می‌آید. اما این تازه آغاز ماجراست؛ چراکه ایرج نیز به‌ناچار و طی اتفاقاتی که رخ می‌دهد با سمانه، خواهر شبانه، ازدواج می‌کند! او زندگی خود را پس از این اتفاق تمام‌شده می‌بیند و گمان می‌کند هیچ‌گاه دیگر قرار نیست عشقی واقعی، نظیر آنچه را که نسبت به شبانه در قلبش حس کرده بود، تجربه کند. آیا باید از زندگی دست بشوید و از دور در عشق زنی که حالا در کنار برادرش قرار دارد بسوزد؟ آیا سمانه می‌تواند جای خود را در قلب او باز کند و زندگی جدیدی را برای خود و همسرش رقم بزند؟!

کتاب یادم تو را فراموش نوشته‌ی مریم نوری روایتی خواندنی از عشق و عبور از گذشته‌هاست. داستان زنی که همیشه در سایه‌ی تبعیض و محرومیت بوده و حالا باید بکوشد تا خود را در زندگیِ اجباری‌اش به دیگران ثابت کند؛ رمانی که به دور از مقدمه‌چینی مستقیم به اصل داستان می‌پردازد و با رقم زدن یک مثلث عشقی و صحبت از احساساتی که هر شخصی ممکن است آن را در زندگی تجربه کند، مخاطب را وادار به همذات پنداری با شخصیت‌ها کرده و او را تا پایان ماجرا به دنبال خود می‌کشاند.

انتشارات ندای الهی کتاب یادم تو را فراموش را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب یادم تو را فراموش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان و رمان‌های ایرانی و طرفداران کتاب‌های عاشقانه و شخصیت‌محور مناسب است.

در بخشی از کتاب یادم تو را فراموش می‌خوانیم

گریه‌های بریده‌بریده‌اش قلبمو به درد آورد که خانوم‌بزرگ بی‌هوا وارد اتاق شد و با لحن سردی گفت: خب بیا برو دیگه، تو هم کم آب‌غوره بگیر، برای بچه خوب نیست، خودت به جهنم. شبانه رو درآغوش گرفتم و گفتم: هم به فکر خودت باش هم به فکر بچه‌ات خواهر. بالأخره هرچی باشه نوه‌ی میرزاملکِ رو بارداری.

خانوم‌بزرگ‌ رو ترش کرد و گفت: خوبه بسه بسه.. بیا برو زبون‌درازی نکن..

از شبانه خداحافظی کردم و از اتاق بیرون رفتم. پشت سر من خدمتکاری وارد اتاق شد و برای شبانه غذا برد که خانوم‌بزرگ رو به خدمتکار گفت: بشین پیشش و چشم ازش برندار که تا آخر غذاشو بخوره.

لبخندی روی لبم نشست و زیرلب گفتم انگار باید خیالم از بابت شبانه راحت باشه. انگار خانوم‌بزرگ خودش حواسش به نوه‌اش هست و به خاطر اون بچه نمی‌ذاره که شبانه سختی بکشه. به عمارت پشتی برگشتم و یاد کیفی افتادم که میرطاهر بهم داده بود و اصرار داشت که حتما اون کتاب‌ها رو بخونم. کنجکاو شدم برای همین کیف رو برداشتم و به اتاقی رفتم. در رو هم پشت سرم قفل کردم، هم از تنهایی می‌ترسیدم هم دلم می‌خواست تو خلوت کتاب بخونم.

کیف رو باز کردم و چند برگه ازش بیرون کشیدم، میرطاهر می‌گفت این برگه‌ها مهم‌ترن، برای همین شروع به خوندنش کردم. جمله‌ی اول دلم رو به واهمه واداشت.. کمی که تپش قلبم بالا رفت کنار گذاشتم و گفتم: چرا میرطاهر باید این کتاب و برگه‌ها رو به من بده.. منظورش از این کار چی بود؟؟ عقاید و تفکرات ابتدایی من با این کتاب و نوشته‌هاش زمین تا به آسمون فرق داره..

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب یادم تو را فراموش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ندای الهی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات558
زبانفارسی
شابک978-622-92751-4-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب یادم تو را فراموش

زهرا مالکی
۱۴۰۳/۱/۳۰
داستان جالب بود وخواننده رو به دنبال خودش می‌کشوند نمی‌شد پیش بینی کرد که در ادامه چه اتفاقی می‌افته البته ایراداتی هم داشت مثلا اینکه مادر ایرج چرا با عجله سمانه روبه عقد ایرج درآورد درحالی که دوستش نداشت و اونقدر آزارش می‌داد و اینکه ایرج با اینکه تحصیل کرده بود چرا باید زیر بار حرف زور مادرش چرا می‌رفتدیگر اینکه فخرالنسا باید خودش رو به مریضی می‌زد در سلامت هم می‌تونست به هدفش برسه ولی در کل نویسنده خوب از قدرت تخیل خودش استفاده کرده بود وداستان رو جلو می‌برد
ستاره
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
تشکر از نویسنده. داستان دارای جذابیت بود اما بخش‌هایی از رمان طولانی و کشدار بود و گاهی تکراری که خصوصا واگویه‌های شخصیت‌های اصلی داستان از نمونه‌های آن می‌باشد. مطلب دیگه انتخاب نام برای شخصیت منفی رمان بود که میرطاهر اصلا نام مناسبی برای این فرد کاملا ناپاک و فاسد نبوده که امیدوارم نویسنده از عمد این انتخاب را نکرده باشد.
نازنین حقجو
۱۴۰۳/۱/۲۶
ممنون از نویسنده عزیز اما واقعا سر این کتاب من سردرد گرفتم خیلی تخیلی بود واقعا دور از ذهن بود بعد یه چیزی که واقعا سرش حرص خوردم اسم دختر استاد مگه میشه اصلا پانته‌آ؟ اونم تو دوران قاجار؟ یکم بیشتر به مخاطب احترام بذارید کلا سوتی زیاد داشت ولی این اسم دیگه خیلی تو چشم بود
مریم صراف زاده
۱۴۰۳/۱/۱۶
داستان خیلی خوب شروع شده بود اما بعد نویسنده خیلی داستانو بیخودی کش داده بود و قضیه دلتنگی. و دور بودن ایرج و سمانه رو طولانی و خسته کننده کرده بود... اما در کل سوژه بدی بود... ممنون از کتابراه
سیدمحمد میری
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بعضی از کلمات مثل (صدای خش دار) و (لحن خش دار) خیلی تکرار شده بود بطوری که بعضی جاها تو یک صفحه چند بار اومده بود و تو ذوق میزد. همینطور جملات تکراری مثل (پرید وسط حرفم). ولی در کل رمان خوبی بود
Eli J
۱۴۰۲/۱۲/۲
در کل داستان خوبی بود و خواننده رو با خودش همراه می‌کرد ولی یک مقدار به نظرم از واقعیت جدا شده بود عقد عجله‌ای ایرج و سمانه ابتدای داستان خیلی با منطق جور در نمیامد
سیما خمسه
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
ممنون از خانم نوری عزیز، واقعا از خوندنش لذت بردم، خیلی عالی بود، واقعا نشون میداد که هر کس در هر مقام و منصبی باشه بازم نمی‌تونه از تقدیرش فرار کنه.
Zahra Seif
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
سلام کتاب خوبی بود. عشق داشت از نوع خاص. اما کینه و انتقام هم بود در کل بخونید سلیقه‌ها متفاوته. ظلم پایدار نمی‌مونه.
مژده دقتکار
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
کمی از واقعیت دور بود، یک موضوع رو خیلی کش داده بود که حوصله سر بر شده بود و یک موضوع عجله‌ای تموم شده بود!
Mahsa Mokhtari
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
از خوندش لذت بردم، ولی ایراداتی هم داشت خیلی کش دار بود و طولانی، ولی در کل کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم
ساناز عبدی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب خوبی بود ولی شخصیت ایرج که اراده و اختیاری برای زندگی خودش نداشت و سلطه گری مادرش جالب نبود
نرگس احمد
۱۴۰۳/۲/۵
خیلی عالی بود نشان دهنده این بود که عشق واقعی بعد از سال‌ها هم مثل اولش است
Aramis Jddi
۱۴۰۳/۱/۳۱
خیلی عالی بود خیلی پور رمز و راز و اینکه خیلی دیر به خوشی رسیدن
ملیحه خسروجردی
۱۴۰۲/۱۱/۸
داستان جالبی بود من دوستش داشتم
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب یادم تو را فراموش

برای دریافت کتاب یادم تو را فراموش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.