معرفی و دانلود کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک

عکس جلد کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک

شهرناز فلسفی در کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک اقدام به جمع‌آوری واژگان و اصطلاحات تخصصی مربوط به ثبت املاک و اسناد نموده است. این کتاب دوزبانه مطالعه‌ی کتب این حوزه را که به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند، برای پژوهشگران آسان می‌سازد.

درباره کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک

یکی از مسائل مهم و بسیار پیچیده‌ی علم حقوق، ثبت اسناد، املاک و دارایی‌های اشخاص است. منظور از حقوق ثبت اسناد مجموعه‌ای از قوانین و مقرراتی است که ناظر بر نحوه‌ی تنظیم سند توسط مأموران مربوطه است.

همه‌ی افراد که در زمینه‌ی حقوق ثبت فعال هستند با طیف گسترده‌ای از واژگان و اصطلاحات خاص ثبت سروکار دارند. این افراد درصورتی که به هر دلیلی مجبور به مطالعه‌ی یک متن حقوقی به زبان انگلیسی باشند می‌بایست به انواع فرهنگ‌نامه‌های حقوقی و حتی فرهنگ‌های غیر حقوقی مراجعه کنند. همین موضوع شهرناز فلسفی را بر آن داشت که در کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک، واژگان و اصطلاحات مربوط به ثبت اسناد و املاک را جمع‌آوری کند تا پژوهشگران را از فرایند وقت‌گیر و دشوار جستجو در واژه‌نامه‌های مختلف بی‌نیاز سازد.

برای پربار کردن هرچه بیشتر کتاب حاضر، خانم فلسفی علاوه بر اصل واژه‌ها، مشتقات و مترادفات آنان و همچنین اصطلاحات حقوقی را گردآوری کرده است.

کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک را انتشارات ماهواره چاپ و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افراد فعال در زمینه‌ی ثبت اسناد و املاک پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات335
زبانفارسی
شابک978-622-266-648-4
موضوع کتابفرهنگ لغت، کتاب‌های حقوق عمومی و خصوصی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک

برای دریافت کتاب فرهنگ حقوق ثبت اسناد و املاک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.