معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

عکس جلد کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، واژه‌های رایج و پرکاربرد انگلیسی را به همراه معانی پارسی آن‌ها در خود جای داده است. این کتاب را ساقی اکبری، تالیف کرده است. کتابی که با آن روبه‌رو هستیم، منبعی ارزشمند برای زبان‌آموزان به‌حساب می‌آید و برای استفاده در محیط‌های آموزشی و فراگیری خودخوان زبان تهیه و تنظیم شده است.

درباره‌ی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، با هدف ارتقای دایره‌‌ی واژگان زبان‌آموزان تألیف شده است. از آن‌جایی که این دایره‌ی واژگان در درازمدت، گسترده‌تر می‌شود، ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب، به ذکر واژه‌های پرکاربرد بسنده کرده است. به همین دلیل با حذف واژه‌های غیرضروری، جستجو در بین واژه‌ها و عبارت‌های این کتاب راحت‌تر می‌شود. کتابی که از آن صحبت می‌‌کنیم مرجعی مطمئن برای پیداکردن معنی‌های دقیق واژه‌ها و عبارت‌های انگلیسی است. این فرهنگ لغت در کنار معنی اول واژه‌های انگلیسی، به معنی‌های ثانوی برخی از این واژه‌ها نیز اشاره می‌کند. در نتیجه، زبان‌آموزان، درکی عمیق از واژه‌ها و معنی‌های مختلف آن‌ها به‌دست می‌آورند. این درک نه‌تنها به یادگیری دقیق واژه‌ها و ماندگاری آن‌ها در ذهن کمک می‌کند، بلکه به ایشان کمک می‌کند که جایگاه هر واژه را به‌درستی در جمله تشخیص دهند. از طرف دیگر اطلاعات کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، به‌ خواننده مدد می‌کند تا واژه‌‌های نامناسب و غلط را در جمله به کار نبندد.

مطالعه‌ی این کتاب فقط برای یادگیری معنی درست واژه‌ها نیست. با مطالعه‌ی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، می‌توانید املای درست واژه‌های انگلیسی را نیز فرا بگیرید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا جمله‌های بی‌نقصی بنویسید و خبری از غلط‌های املایی در متن‌های شما نباشد. مطالب این کتاب از حرف A انگلیسی آغاز می‌شود و با رسیدن به حرف Z، خاتمه می‌یابد. از آنجایی که با نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب روبه‌رو هستیم، جستجو در بین واژه‌های کتاب بسیار راحت‌تر انجام می‌شود. به لطف این ویژگی‌، در عرض یک‌ چشم‌به‌هم‌زدن می‌توانید معنیِ دقیقِ واژه‌‌ی دلخواه را پیدا کنید. اکنون که صحبت از معنی دقیق واژه‌ها به میان آمد، جا دارد به نوع واژه‌ها در کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی نیز اشاره کنیم. نویسنده در این کتاب به نوع واژه‌ها (اسم، صفت، قید، فعل و ...)، با عبارت‌های اختصاریِ مخصوص آن‌ها اشاره کرده تا خواننده از لحاظ دستوری نیز با نوع واژه‌ای که در جستجوی معنای آن است، آشنا شود.

معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی، در کنار اینکه دقت زیادی برای ذکر معنی دقیق واژه‌ها به‌خرج داده، از تلفظ صحیح آن‌‌ها غافل نشده است. به همین دلیل در کنار معنی فارسی واژه‌های انگلیسی، تلفظ این واژه‌ها نیز توضیح داده شده است. این تلفظ بر اساس قوائد تلفظ‌های بین‌المللی است.

این کتاب را انتشارات الینا عرضه کرده است.

کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی برای چه کسانی مناسب است؟

از آن‌جا که این فرهنگ لغت، واژه‌های رایج و کاربردی زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد، مطالعه‌ی آن برای زبان‌آموزانی در سطح مبتدی و متوسط، مناسب خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات الینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانانگلیسی
شابک978-622-7009-09-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی

برای دریافت کتاب فرهنگ لغت انگلیسی به فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.