معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

عکس جلد کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی، معادل‌های انگلیسیِ دقیق واژه‌های فارسی را در خود جای داده است. این کتاب را ساقی اکبری، تألیف کرده است. کتابی که از آن صحبت می‌‌کنیم در کنار معنی واژه‌های فارسی به انگلیسی، نوع دستوری این واژه‌ها را نیز مشخص‌کرده تا منبعی سودمند برای فراگیری زبان باشد.

درباره‌ی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی، به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا معادل‌های دقیقی برای واژه‌های دلخواه خود در زبان انگلیسی پیدا کنند. ساقی اکبری، مولف این کتاب،‌ اطلاعات آن را به گونه‌ای جمع‌آوری کرده تا با فرهنگ لغتی جمع‌و‌جور روبه‌رو باشیم که فقط به واژه‌های پرکاربرد اشاره دارد. این شرایط به زبان‌آموز کمک می‌کند تا جستجوی سریع‌تری در بین واژه‌های مد نظر داشته باشد. هما‌ن‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، بسیاری واژه‌های فارسی را در زبان روزمره استفاده نمی‌کنیم. به همین دلیل آشنایی با معنی این واژه‌ها در زبان انگلیسی، فایده چندانی برای زبان‌آموزان سطح‌های نخستین ندارد. با این حال دامنه‌ی واژگان این فرهنگ لغت، چندان هم کم نیست و واژه‌های سطح متوسط را پوشش می‌دهد. نویسنده‌ی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی، رویکردی دقیق به ذکر معادل برای واژه‌ها دارد. در نتیجه واژه‌هایی که چندین معنی مختلف دارند نیز در این کتاب از قلم نیفتاده‌اند. به همین دلیل زبان‌آموز، می‌تواند با نگاهی به معانی مختلف یک واژه، خلاقیت بیشتری در برگردان فارسی به انگلیسی داشته باشد. اطلاعات کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی از ذکر معنی واژه‌های فارسی که با الف شروع می‌شوند، آغاز و تا واژه‌هایی که با ی، آغاز می‌شوند ادامه پیدا می‌کند.

نسخه‌ی الکترونیکی این فرهنگ لغت، دست علاقه‌مندان زبان را برای جستجوی راحت و پیدا کردن معنی دقیقِ واژه‌ی دلخواه باز می‌گذارد. همان‌گونه که می‌دانید، جستجو در متن‌های الکترونیکی، بسیار سریع‌تر از جستجو در فرهنگ‌های کاغذی است. مطالعه‌ی این فرهنگ لغت در کنار آشنایی با معانی واژه‌های پارسی به انگلیسی، برای فراگیری املای صحیح واژه‌ها نیز سودمند است. آشنایی با املای صحیح واژه‌ها، نگارش زبان‌آموزان را تقویت می‌کند. جالب است بدانید علاقه‌مندان زبان با مطالعه‌ی این کتاب، یاد می‌گیرند تا از واژه‌های ناصحیح استفاده نکنند و مطلبی که در ذهن دارند را با املایی صحیح و رعایت اصول گرامری به زبان انگلیسی برگردان کنند. جالب‌تر اینکه ساقی اکبری، نویسنده‌ی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی در تدوین این کتاب رویکردی آموزشی - گردشگری داشته است. در نتیجه این کتاب در کنار اینکه منبعی ارزشمند برای زبان‌آموزان است، مرجعی کارآمد برای گردشگران در سفرهای بین‌المللی نیز به‌حساب می‌آید. به همین دلیل در قسمت انتهایی کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی با ضمیمه‌ای پُروپیمان برای آشنایی با معنی و املای واژه‌های جغرافیایی روبه‌رو هستیم.

معرفی و دانلود کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

انتشارات الینا وظیفه‌ی چاپ و نشر این کتاب را بر عهده داشته است.

کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به تمامی زبان‌آموزان سطح‌های مبتدی و متوسط زبان انگلیسی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی می‌خوانیم

استقبال: going to meet
استکان: glass, cup
استنباط: inference, presumption
استوا: equator
استودیو: studio

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات الینا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات265
زبانانگلیسی
شابک978-622-7009-08-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی

برای دریافت کتاب فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.